#1
Bijna elke verjaardag zelf ook flink mee willen genieten van de sterke drank en ik eindig altijd als eerste in bed.
mandragora zei:idd, moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.
OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)
Scaffas zei:Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.
En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')
Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.
leipebaviaan zei:Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.
Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?
Niet belachelijk veel, maar gewoon eind van de avond dat je onzin aan het praten bent haha. 'He wat zei je?' terwijl niemand iets zegt :')leipebaviaan zei:Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?
Herbalisme zei:Radijs zei:Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.
Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.
Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.
Close call.
Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.
Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.
Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:
En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.
Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.
Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew.![]()
Haha, heb ook een dergelijk geval meegemaakt in grote vakantie vorig jaar. Ik was een lijn aan het leggen op een afgelegen plek en zat te wachten op een vriend. Opeens voel ik een hand op m'n schouder.
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Ik heb voor het 2de gekozen, heb dan maar terwijl hij erop zat te kijken 0.6g C naar binnen gejaagd.
Wel wat jammer dat ik dan geen C meer had maar was blij dat hij het echt meende ( Ik dacht eerst dat hij een grap maakte )
Dat is 1 van die zeer zeldzame momenten dat ik ECHT veel geluk heb gehad + een mooie herinnering die me nog lang zal bijblijven.
Plainrisingwizard zei:Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
ZERO- zei:Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."