Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
232 weergaven
18-5-2026
M
MusedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna elke verjaardag zelf ook flink mee willen genieten van de sterke drank en ik eindig altijd als eerste in bed.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
mandragora zei:
idd :kots: , moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.

OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)
Klik om te vergroten...

Haha ja dat heb ik ook vaak als ik met iemand trip, ben uit mezelf redelijk narcistisch maar paddo's versterken dat enorm bij mij, en voel mezelf altijd beter dan de persoon met wie ik trip, maar dat zeg ik dan altijd heel lomp:

Ik: "Dude"
Hij "Ja?"
Ik: "Wij zijn het, maar ik ben het."

Reden genoeg om uitsluitend alleen te trippen, heb al eens iemand in een negatieve mindloop geholpen door dat soort opmerkingen.
M
MisterDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had al anderhalf jaar niet meer geknalt ik er ram veel zin in ik pillen gehaald uitgedeeld en een groot deel van die jongens had dat nog nooit gedaan dus ik dacht dat wordt lachen wij bij een jongen thuis die gegooid en wij lekker aan het gaan na een tijdje begon het uit te werken en ik had er nog 2 en we zaten met 6 man dus ik dacht die snuiven we op. ik die pillen tot poeder gemaakt en wat denk je ik neem net de lijn komt de moeder van de vriend binnen waar we zaten en ik dacht die ziet mij hier met de lijnen op shoot en zei was toch al geen fan van mij dus ik dacht al fack maar nee dat wijf was zo zat dat dat ze dat niet gezien. komt zei daarna bij ons zitten, die andere jongens naar huis gegaan en ik met haar zoon daar nog zitten spacen, maar hij ging egt te ver was zijn eerste keer en had er 2 gegooid wij die 2 pillen die ik klein gemaakt nog met 2en opgesnoven op de wc dus ik dacht dat komt goed, effe later merkte ik al t begon in te slaan dus ik weer ram hard aan het gaan maar die vriend van mij ging egt te ver zat hij ondersteboven te gamen waar zijn moeder bij zat ik dikke lul kick aan het bouwen en die moeder snapte het maar niet die dacht die haar zoon te veel energy gedronken had. geniaal heb me nog zo bescheten en lekker te gelijk gevoelt.

en een keer was ik bij mijn broer slapen had me een lekker jointje gedraaid en was gaan shijten was ondertussen mijn moeder onverwachts langsgekomen mijn tel oplader brengen
kom ik terug van die wc met die joint half op dus ik lekker aan het teugen loop de kamer binnen met die joint zat mijn moeder daar op de bank en die is helemaal antidrugs die kop van haar onbetaalbaar die is meteen gegaan en heeft 2 weken moeilijk gedaan tegen mij

en dat ik een keer was uitgeweest en ik had afgesproken dat ik bij mijn oma ging slapen het laatste wat ik zelf weet is dta 3 wouten auto's langreden en ik egt flink naar de koten op het moment dat die langsreden ging ik op mijn gezicht maar ik had geluk ik was er al bijna en ik mocht doorfietsen daarna is wat mij verteld is dat ik bij mijn oma aan kwam om 4 uur snachts en daar nog uitgebreid soep heb staan maken(dat doe ik altijd als ik zat ben) en dat ik helemaal geflipt was omdat er geen prei meer was. Oma was niet egt blij volgende dag want die was wel 5x naar beneden gekomen omdat ik shit liet vallen en zelf wist ik het niet meer
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ooit een joint onder gezweet, tijdens een flinke MDMA trip. De druppels vielen gewoon van mijn kin af. En de wiet die er in zat was nogal duur en was niet van mij. was mijn maat niet zo blij me :(
S
ScaffasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Scaffas zei:
Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
Klik om te vergroten...

flinke blunders zeg :rolleyes: :)
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#7
heb eens 2 halve zegeltjes genomen die ik in zilverpapier nog bewaard had van een vorig nachtje in de cherrymoon waar ik me onder invloed van lsd volslagen belachelijk had gemaakt om het feit dat ik mijn jas kwijt was, het feestje was goed op gang en nam mijn zegeltje (had er toen nog 2) 300mics denkik..
na een tijdje begon ik goed te trippen (te hard volgens mij als ik er aan denk) had ook flink wat gezopen, op een bepaald moment gingen we vertrekken maar ik vond mijn jas niet en stond zo een half uur te lullen aan de plaats waar ze jassen bijhouden dat ik men jas hier had gelaten en niet vond, de dame aan de balie beweerde mijn jas niet te vinden en ik bleef maar lullen waar is men jas nu?? ik werd supperachterdochtig en begon mensen te beschuldigen 'jij hebt men jas gestolen!!' men vrienden kalmeerde maar zagen wel dat ik raar deed, ik had maar een iemand gezegd dat ik zegels op had de rest had pillen op maar kwam niet in me op hun dat te vertellen, werd echt lastig en beschuldigde die arme dame aan de balie dat ze men jas moest afgeven, uiteindelijk de discotheek verlaten nog steeds aan het lullen over mijn jas (ik kon op dat moment blijkbaar niets anders) en eens aan de auto zag ik men jas liggen. Fuck dacht ik heb me alweer eens volslagen belachelijk gemaakt en men vrienden staan lachen dat ik doorflipte binnen, maar op dit moment voelde ik me al veel beter en opgeluchter, wel nog steeds goed aan het trippen!
weekje of 2 nadien besloot ik de andere zegel ook te nemen dit is nog het belachelijkste van heel het verhaal, besloot die zegel te nemen op een ochtend dat ik eigenlijk met mijn moeder een citytrip ging doen in frankrijk voor een dagje.. Ik dacht bij mezelf nu kan wel leuk zijn wat staan trippen bij bezienswaardigheden en dergelijke, in de auto begon de zegel aardig in te slagen maar kon me beheersen, snap nog steeds niet hoe goed ik me beheerste want men moeder zat maar wat te praten en praten non stop (ik heb geluk dat men moeder uren kan doorgaan over onderwerpen en dat ik maar meer als luisterend oor dien) we waren toen aan een tankstation aan de grens ergens gestopt voor te eten en plaspauze maar eten lukte niet, vond ze gelukkig niet raar want ik zei dat ik al goed gegeten had voordien, maar op weg naar toilet voelde ik me echt wazig en voelde me bekeken door iedereen, zag gewoon de blikken naar me staren van wat is dat voor een rare snuiter, maar probeerde dit te negeren wat niet zo makkelijk was. eens aangekomen op de bestemming rond gelopen in de stad heel stil en nog steeds aan het trippen (gelukkig al wat minder) zei men moeder je bent zo stil jongen, ik kon me er nog uit lullen door te zeggen dat ik uitgeweest was en amper geslapen had. Uitendelijk werkte alles uit en was ik gewoon nog moe.
Vraag me nog altijd af hoe mijn moeder dit niet heeft kunnen zien, en was speciale ervaring maar nooit meer in het gezelschap van men moeder voor mij hoor, shit :tongueout:
2
2CBreakfastLid
01-01-2024, 00:00
#8
1e keer XTC. Pilletje van 140mg, dus ik ging wel hard als first timer. "Genoeg drinken" had ik onthouden, dus daar wilde ik me dan ook wel aan houden. 't Was totaal niet warm ofzo, maar wel veel gedanst.

Dag erna kwam ik erachter dat ik echt 20 euro aan water had uitgegeven ofzo. Je kon ook gewoon gratis een flesje vullen op de WC :P

Die nacht ook 3x opgestaan om te plassen.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')

Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')
Klik om te vergroten...

XTC lijkt me? :grin:

Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.
Klik om te vergroten...

Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#11
leipebaviaan zei:
Of de momenten dat je vaag begint te brabbelen of dingen hallucineert en je matties hebben zoiets van wat praat jeeeee hallo.
Klik om te vergroten...

Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?
Klik om te vergroten...

In mijn omgeving had iemand dit na 2 maal een halve pil van +/- 200 mg :''''')
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onder het mom 'medicatie is drugs'

Dacht slim te zijn door een mao remmer te nemen voor een (medische) ingreep. Na het eerste spuitje werd ik al licht in mijn hoofd.. Resultaat makkelijk en snel klaar , moest daarna wachten tot ik weer recht kon lopen/staan.. Nee dat is geen normale bijwerking

Werkte wat te goed die spuitjes door de mao remmer(s) :tearsofjoy:
Don't try this at home

Wat het zo'n blunder maakte was dat dit bij de huisartsen praktijk was. Liep de behandel kamer uit alsof ik joost mag weten wat had gebruikt..


Heb mijn lesje geleerd!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
leipebaviaan zei:
Sjongejonge en hoeveel pak je dan wel niet?
Klik om te vergroten...
Niet belachelijk veel, maar gewoon eind van de avond dat je onzin aan het praten bent haha. 'He wat zei je?' terwijl niemand iets zegt :')
P
PlainrisingwizardLid
01-01-2024, 00:00
#14
Herbalisme zei:
Radijs zei:
Op een plaatselijk techno feestje in de buurt had ik een boel bollen gepakt. Ik denk dat ik er een stuk of 6 op had en had nog behoorlijk wat gedronken en weed gesmoord. Kortom ik was zo scheef dat ik met momenten mijn grip op de realiteit verloor.

Aan die zaal was een grote wc ruimte en daar stond altijd redelijk wat volk te pissen en hun gelaat te chekken in de spiegels. Ik vond niet beter dan daar een super dikke joint op te steken, heel die zaal begon daar naar de weed te rieken. Ik hoorde achteraf dat je de rook door de deur zag komen.

Ik zag de mensen staren en opmerkingen maken van "die gek steekt hier gewoon een joint op". Ik trok me daar geen bal van aan maar de volgende keer dat ik naar de wc ging om water te drinken van de kraan werd ik gevolgd door B.O.B. . Ik dronk van de kraan en een struize kerel naast mij hield me in de gaten en ik zag een draadje uit zijn oor steken. Ik draai de kraan toe en ga terug naar binnen en achter de hoek stonden 2 kerels klaar voor mij te pakken maar die kerel met zijn oording schudde met zijn hand en ze lieten mij gewoon lopen.

Close call.

Maar ik heb dat meerdere keren gedaan; op een drum 'n base party stonden is 2 zetels en ik heb daar heel de nacht ingezeten met een maat joints paffen gewoon in de zaal. De mensen maar kijken.

Op een party in een club in Antwerpen hetzelfde lieke.

Maar het strafste en dat geloof je nooit maar ik zweer het u:

En een keer op Kozzmozz jaren terug gaf ik een bol aan een maat en werden wij daar vastgegrepen door flikken in burger (zwart gekleed) en die sleurden ons mee naar een grote zwarte nis in de muur. Daar moesten wij ons uitkleden tot in ons onderbroek en ook daar keken ze in. Dan vroegen ze waarom ik mijn maat die pil gaf en legden we uit dat wij vrienden waren en dat ik dus geen dealer was maar dat hij geen bollen meer had.

Vervolgens moesten wij die bol splitsen (het was onze laatste), ieder den helft inslikken en kregen van die flikken een glas water om het door te slikken.

Can you believe that? Vervolgens gaven die onze kleren terug en mochten we beschikken. Die nis in de muur die zag je niet van in de zaal maar van in die nis zag je alles en iedereen hing daar aan den dope. Ze snoven daar tegen de sterren op en die flikken zaten daar gewoon op te zien and nobody knew. :wink:
Klik om te vergroten...

Haha, heb ook een dergelijk geval meegemaakt in grote vakantie vorig jaar. Ik was een lijn aan het leggen op een afgelegen plek en zat te wachten op een vriend. Opeens voel ik een hand op m'n schouder.
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Ik heb voor het 2de gekozen, heb dan maar terwijl hij erop zat te kijken 0.6g C naar binnen gejaagd.
Wel wat jammer dat ik dan geen C meer had maar was blij dat hij het echt meende ( Ik dacht eerst dat hij een grap maakte )
Dat is 1 van die zeer zeldzame momenten dat ik ECHT veel geluk heb gehad + een mooie herinnering die me nog lang zal bijblijven.
Klik om te vergroten...

.... en dan daarna een OD faken.
Eens kijken hoe hij zich daar uit redt.
:grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Plainrisingwizard zei:
Ik keek achter me en zag een +/- 40-jarige politieman, hij begeleidde me naar de combi en stelde me voor de keuze: Mee naar het politiebureau of de rest van het zakje in 1 keer opsnuiven.
Klik om te vergroten...

Het is inderdaad een mooi verhaal, maar ik vind het wel heel ernstig :openmouth:

Eigenlijk zou zo'n vent gewoon een poging tot doodslag aan z'n broek moeten krijgen...
P
PlainrisingwizardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, dit is echt gebeurd.

Toen ik 14/ 15 jaar oud was, vroeg een vriend of ik mee uit ging. Dat moest ik natuurlijk eerst aan mijn moeder vragen. Ze zei : ik vind het goed. Maar dan moet je me wel beloven dat je deze keer echt helemaal geen alcohol drinkt. De laatste keren had je ook steeds gedronken en nu willen we dat je een keer alleen maar cola drinkt. Als je thuis komt, gaan we dat ook controleren. Als je naar alcohol ruikt, dan heb je een heel groot probleem en blijf je het komende half jaar thuis. Ik zei : is goed mamma. Ik heb toch nog maar 3 gulden over (dat wist ze). Ik zou daar hooguit maar 1 biertje en 1 cola van kunnen kopen. Mijn moeder : nee, ook niet 1 biertje. ALLEEN COLA.

Komen we later dus in zo`n discotheek. Blijken daar heel veel vrienden en kennissen te zijn. Twee bekenden waren die week jarig geworden en vierden hun verjaardag in die discotheek. Ze hadden van hun vaders heel veel geld meegekregen om het te vieren met vrienden. Ze bestelden de ene meter bier na de andere. Mij werd dit natuurlijk ook aangeboden. De eerste weigerde ik nog. Ik was nog erg onder de indruk van de preek van mijn moeder. Bij het 2e rondje dacht ik : wat de fuck, eentje moet lukken. Als ik naar bier ruik, zeg ik gewoon dat ik met mijn arm op een tafeltje met een plas bier geleund heb. Of dat een voorbijganger bier over me heen morste. Dat gebeurde daar ook echt regelmatig, dus wat dat betreft had ik best een punt. Bij het derde biertje dacht ik : het is pas 22:30, als ik later thuis kom, zijn die allang weer uitgewerkt. Bij de 5de dacht ik : misschien dat ik het straks nog wel merk, maar na de koele buitenlucht heb ik dat vast nog wel onder controle en merken ze er niets van. Bij het 10de biertje dacht ik helemaal niets meer. Alles begon alles te draaien. Daarna werd de avond één zwart gat.....

.... ik stond voor de voordeur en probeerde de sleutel in het sleutelgat te krijgen. Als ik aan zou bellen, dan zouden ze de deur open doen en mijn gezicht onder het felle licht van de lantarenpalen kunnen zien. Dan was ik er zeker gloeiend bij. Meestal was het `s avonds half donker in huis. Als ik zo veel mogelijk uit de buurt van schemerlampen zou blijven, had ik nog de meeste kans. Na minutenlang proberen kreeg ik eindelijk de sleutel in het slot en kon ik naar binnen. Ik strompelde de gang binnen. Dat ging niet goed. Ik hield me aan de muur vast en zelfs dan viel ik nog bijna om. Ik zag licht onder de huiskamerdeur doorschijnen. Ik hoorde stemmen. Stemmen van mijn ouders en van vreemden. Ze hadden visite. Dat zou mijn redding kunnen zijn. Ik zou mijn hoofd om de hoek steken, groeten en dan heel snel naar boven gaan. Ik zag het al helemaal voor me en ik kreeg weer hoop.

Ik deed de kamerdeur open en stak mijn hoofd om de hoek. Ik probeerde te groeten, maar tegelijkertijd gleed mijn hand van de deurpost en viel ik de kamer binnen. Het werd doodstil. Ik hoorde de visite tegen elkaar zeggen dat ik dronken was. Mijn ouders zijn woedend, maar proberen de schijn enigszins op te houden. Zou je deze mensen niet eens een handje geven? - zeggen ze met een ijzig sarcastische ondertoon. Ik probeer zo recht mogelijk naar de tafel te lopen. Ik buig er overheen, om de vrouw die daar achter zit een hand te geven. Ik struikel echter weer. Ik val plat op de tafel. Alle glazen vallen er vanaf en vallen kapot op de grond. De vrouw die ik een hand wilde geven krijgt de inhoud van haar glas over zich heen en springt met een gil uit haar stoel. Mijn ouders trekken me van de tafel. Op een ijzige toon en vol onderdrukte woede zeggen ze dat ik maar naar mijn kamer moet gaan. Morgen zouden ze met me praten en dan zou ik nog wel wat beleven. Vol angst en schaamte ga ik naar boven en laat ik me in bed vallen.

Ik word wakker. Mijn hoofd bonkt en mijn hart nog erger. Ik voel me zwak en ziek. Alles draait nog. Ik voel me hulpeloos. Als ik een pak op mijn donder ga krijgen, zal ik me totaal niet kunnen verweren en zullen de klappen nog harder aan gaan komen. Met grote angst en tegenzin ga ik naar beneden. Mijn moeder werkt in de keuken en mijn stiefvader doet iets in de tuin. Voorzichtig ga ik ergens in een stoel zitten, afwachtend op wat komen gaat. Mijn moeder doet of er niets aan de hand is. Ze wacht vast totdat mijn stiefvader binnen komt. Als hij na een tijd binnen komt, negeert hij me en loopt hij me zo voorbij. Ok, ze proberen de spanning op te bouwen. Ze wachten natuurlijk totdat ik het niet meer kan houden en ik er zelf over begin. Totdat ik zelf met een smoesje kom. Dan vegen ze dat smoesje van tafel en zeggen ze dat ik ook nog een hypocriete leugenaar ben. Dan gaan ze schreeuwen en daarna krijg ik een pak op mijn donder. Daarna sturen ze me naar mijn kamer, maar hoogstwaarschijnlijk komen ze daarna nog een paar keer schreeuwend mijn kamer binnen en krijg ik nog een keer een pak rammel. Ik besluit daarom om maar helemaal niets te zeggen, gewoon omdat ik te bang ben. Zo zit ik daar wel twee uur, wachtend totdat de bom zal gaan barsten. Op een gegeven moment komt mijn moeder me een boterham brengen, eigenlijk doet ze best wel vriendelijk. Ik snap er geen fuck van. Misschien dat ze hun handen helemaal van me afgetrokken hebben? Dat ze besloten hebben dat het toch geen enkele zin meer heeft? Verward, met aan de ene kant een gevoel van opluchting en aan de andere kant het idee van verstoten te zijn, ga ik weer terug naar mijn kamer. Alles draait nog en ik ga nog even op bed liggen, waarop ik wat wegdommel.

Na een tijd wordt ik weer wakker. Ik voel me wat nuchterder, maar ik snap er geen reet meer van. Ik kan me het laatste deel van die discotheek ook helemaal niet meer herinneren. Het is één groot zwart gat. Langzaam aan begint het idee te ontstaan, dat ik het gedeelte van mijn thuiskomst wellicht gedroomd zou kunnen hebben. Hoe ben ik überhaupt thuis gekomen? Ik heb echt geen idee. Geen enkele herinnering. Maar, als ik echt zo dronken was dat ik het me niet meer herinner, dan moeten ze het toch gemerkt hebben? Ze blijven altijd op, totdat ik thuis kom. Zwaar irritant, maar dat is een ongeschreven regel, zeg maar.

Ik ga weer naar beneden. En weer doen ze normaal en vriendelijk tegen me. Ik besluit het er maar niet over te hebben, om geen slapende honden wakker te maken. Helemaal op het eind van de avond, vraag ik aan mijn moeder hoe laat ze gisteren naar bed was gegaan. Vroeg, zegt ze. We waren erg moe en we hadden vandaag erg veel te doen. Ze zei dat ze me nu ook wel oud genoeg vond, om zo af en toe alleen thuis te laten komen.
Ik stond perplex.....
:confused:
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#17
^
Haha wat een mooi verhaal, las lekker weg!


Mijn ergste drugsblunder weten alleen mijn vriend en ik dus die zeg ik niet maar heb wel wat anders stoms: een snuifje keta aangereikt krijgen en vet hard uitademen :tongueout:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had laatst dat we in een club waren, en we hadden xtc gehad. Was een chillweekend met 5 vrienden en we hadden redelijk veel gekingzd. Ik zat dus op een gegeven moment met een vriend van me aan een tafeltje, heb ik ineens t wazige idee dat we aan t kingzen zijn. Dus ik zeg tegen die vriend: jij bent... Jij bent! (Blijkbaar wijs ik ook nog een beetje vaag). Dus hij kijkt me aan met een straks gezicht zo van: dude... wtf?! Dus ik kijk hem aan, bedenk me dat dat echt TOTALE onzin was en ik brabbel: oh nee laat maar...

Vond t echt ontzettend grappig achteraf :tearsofjoy:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
2 week geleden nog een ''bijna'' blunder. Na een avondje lekker gestampt te hebben op een festival op XTC en pep de volgende dag in 1x door naar het voetbalstadion. Om toch een beetje bij te blijven was ik daarom genoodzaakt bij te nakken op de wc's. (ging om een derby) 20 min later kom ik mijn moeder tegen in de stadion, waarna ze mij attendeerde op het feit dat ik er bijzonder slecht uitzag en m'n ogen bloeddoorlopen waren. Niet echt fijn om 1 van je ouders tegen te komen als je onder invloed van pep bent. Vervolgens ook nog eens door een teamgenoot gespot die wel zag dat ik het één en ander had gebruikt. Afsluitend lekker onder invloed thuis komen, en natuurlijk geen hap kunnen eten. Nooit meer doen dus. :sunglasses:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ZERO- zei:
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')
Klik om te vergroten...

Die is erg herkenbaar inderdaad. Het mooiste voorbeeld hiervan is van een vriend van mij. We waren een avondje in studio 80 met een paar vrienden aan de xtc. We lopen de trap op richting de rokersruimte, M loopt voorop en stopt in enen bij een gast die op die trap stond. Hij gaat met zijn hoofd echt 10 centimeter voor het hoofd van die onbekende gast staan en staart hem wel een halve minuut aan om uiteindelijk te concluderen dat het niet onze vriend D was maar gewoon een onbekende. Ipv van nog iets te zeggen loopt hij weer door. Een andere vriend en ik die er achter liepen hadden het allebei niet meer. Pas toen we later aan M vertelde hoe raar het was drong dat ook bij hem door... Is inmiddels jaren geleden maar komt nog vaak ter sprake.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1415161718...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."