Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha geweldig report! Super leuk die gedachtegangen. Vooral die van je smarties niet op willen eten omdat ze te mooi zijn"
"Ik heb hier ook pikachu 2cb liggen, weet even niet meer hoe veel mg er in zit. Zijn je pillen getest? Kan soms zijn dat de ene meer nodig heeft dan de ander. Hoeveel 2cb pillen heb je genomen? Ik heb vaak wel rond de 20 mg nodig voordat ik echt leuke dingen ga zien."
"Hoi allemaal, Ik lees al een tijdje mee en heb gister een vervelende ervaring gehad die ik graag wil delen met jullie. Ook om het een beetje te verwerken voor mezelf. Sinds een paar weken wonen mijn vriend en ik in een groter huis. Het is helemaal naar onze zin en gister dachten we dat het tijd werd voor een tripje. We hebben al heel vaak 2cb gedaan en beiden een aantal keer lsd. We hebben druppels in huis. Mijn vriend heeft al vaker een hoge dosis genomen (1.5 druppel) en besloot er nu 1 te nemen. Ik heb 2x 1 druppel gedaan en verder een paar keer een halve en besloot er nu ook 1 te nemen. Woonkamer mooi, lichtjes opgehangen, chillplek gemaakt, tafeltennis voor op de tafel klaar, eten, drinken, avondeten gemaakt, muziek klaar voor de avond. We beginnen. Na 10 minuten beginnen er al dingen te veranderen. We zijn bekend met een heftige opbouw dus we lieten het gewoon maar gebeuren maar het ging vrij hard. Na een half uur was het behoorlijk 'aan' en besloten we vanuit het dakraam naar de lucht te kijken. De wolken waren prachtig! Tussendoor wat anders aangedaan want het zat niet zo lekker. We moesten een zonnebril opzetten om naar buiten te kijken, zo fel was het licht. Ondertussen was de lsd nog steeds aan het opbouwen en begon het me een beetje te benauwen. Rustig blijven ademhalen. Het komt goed. Ik ben oke. We kijken lekker naar buiten. Het werd steeds donkerder en we besloten beneden de lichtjes aan te zetten. Het was een flinke klap om van die prachtige lucht naar een donkere kamer te gaan. Ik begon het een beetje kwijt te raken. We konden niet meer in volledige zinnen met elkaar praten. Focussen op een taak was lastig. We wilden de kaarsjes aandoen en dan even eten maar het voelde alsof ik te veel ketamine op had. Ik had het idee dat ik dubbel sprak. Mijn huid begon pijn te doen. Ik dacht dat mijn vriend het ook een beetje kwijt raakte en ik probeerde hem er doorheen te loodsen. Met de soep gingen we op de bank zitten. Ik had het inmiddels al 3 uur heel zwaar en sprak uit dat ik het echt niet leuk meer vond. Het was gewoon veel te veel. Als ik mocht kiezen om nu te slapen, had ik dat graag gedaan. Mijn vriend schrok daar van en begon zich daar door ook slechter te voelen. Normaal is hij mijn rots en nu wankelde hij. Daardoor wankelde ik nog meer. Ik sprak uit dat het misschien goed was om een vriend te bellen om te vragen of hij wilde komen want het ging met de seconde slechter. Het voelde alsof ik in een bubbel zat en bijna ging flauwvallen. Mijn huid prikte. Zenuwen deden pijn. Die vriend moest nu komen! Nu! Paniek begon. Die goede vriend en mijn beste vriendin waren onderweg, gelukkig. Ik begon wat dingen op te ruimen om mezelf bezig te houden maar het duizelde me. Het leek steeds erger te worden. Na 20 minuten waren ze er en ik had het niet meer. Ik heb geprobeerd tot mezelf te komen. Ik heb geprobeerd het te relativeren en te letten op mijn ademhaling maar ik was op. Ik vroeg om verdoving, iets. Geef het me want het lukt me niet meer. Ze reageerden heel lief en het was enorm fijn ze te zien. Er werd paracetamol voor me gepakt, 2 stuks. Ik nam ze aan en zoals ik ze normaal ook neem, nam ik ze nu ook. Het ging te snel en ik proestte ze weer uit en moest daarbij kokhalzen. Nu heb ik enorme spuugangst dus daarna was het helemaal klaar. Ik begon hard te huilen, te trillen, te hyperventileren. De visuals waren overal. Mijn vriendin ging achter me zitten en probeerde me rustig te krijgen. Dat lukte uiteindelijk wel iets. Daarna leek ik rock bottom te hebben bereikt en kon het alleen maar beter gaan. Ik krabbelde steeds een beetje op maar mijn huid bleef pijn doen. Ze bleven zolang we ze nodig hadden en we hebben op de bank een beetje nagepraat. Zo'n 4 uur later werd het echt tijd om te gaan. Daar schrok ik weer even van maar ik wilde het graag zelf verder oplossen. Uitgeput zat ik met mijn vriend op de bank. Wat is er allemaal gebeurd.. hebben we dit echt meegemaakt? Hebben mijn vrienden me echt zo gezien? Wat verschrikkelijk. Ik schaamde me. Mijn vriend was er ook enorm van geschrokken. Na een uurtje nagezeten en nagepraat te hebben, gingen we slapen. In bed herhaalde alle gebeurtenissen zich in mijn hoofd. Flashbacks. Ik had een sleepcast aangezet en die helemaal afgeluisterd. Daarna gelukkig toch in slaap gevallen en tussendoor nog twee keer wakker geworden. Nu voel ik me oke maar heel moe. Ik ben verdrietig over wat er is gebeurd. We hadden hier zó naar uitgekeken. Ik was van plan een notitieboekje bij te houden. We wilden even lekker een avond samen op avontuur en ik was me er heel bewust van dat lsd heus niet altijd leuk is maar dit.. Onze vrienden hebben gelukkig heel lief gereageerd en nu moeten we het een plekje gaan geven. Heeft iemand tips over hoe we hier mee om kunnen gaan? Hebben we gewoon pech gehad? Hoe kunnen we dit de volgende keer voorkomen? Ik ga in ieder geval geen hele druppel meer doen want dit wil ik nooit meer Bedankt voor het lezen! Liefs"
"TheGozd zei: druppel LSD? daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe kun je in hemelsnaam aan vloeibare LSD komen. Erg rare ervaring, vooral omdat je zegt al wel eens LSD te hebben gedaan. Dat van huid die pijn doet heb ik nog nooit gehoord. Ik denk dat je er mentaal niet helemaal klaar voor was ofzo of misschien voelde je een discomfort bij het feit dat je niet meer uit het dakraam kon kijken en dat je toen iets tegen je zin in moest doen Klik om te vergroten... De vloeibare lsd hebben we via via gekregen. De neef van een goede vriendin maakt het. We hebben het flesje al een tijdje en al meerdere keren gebruikt dus het is echt zo, haha. De omslag van het naar buiten kijken en vervolgens naar beneden gaan, was inderdaad niet fijn."
"Dankjewel voor je fijne reactie. Het geeft me rust dat zoiets kan gebeuren en het is fijn om het te kunnen delen met andere ervaren gebruikers. Ik kan me vinden in het stukje afleiding zoeken. Misschien heb ik dat inderdaad onbewust gedaan. Ik heb een beetje gelezen over de effecten vanaf 300-400ug en ik kan me er wel in vinden. Misschien is er toch wat mis gegaan met de druppel? Ik dacht van niet maar ik kan helaas niet meer teruggaan naar dat moment. Het voelde alsof ik mezelf kwijtraakte en we hebben naar elkaar kort de term egodood genoemd. Misschien als ik me er aan had overgegeven, was ik daar gekomen maar het voelde niet goed ofzo. Het zal heel goed de weerstand geweest kunnen zijn."
"Wat een super fijne reacties. Dat doet me erg goed! Heel lief, bedankt. Ik weet eerlijk gezegd niet hoeveel ug een druppel bevat. Ik zal het eens navragen en dan eens kijken of ik aan zegels kan komen. Dat lijkt me misschien toch beter doseren inderdaad. Maar voorlopig ben ik er even klaar mee. Eerst dit goed verwerken"
"Nogmaals, wat fijn dat jullie zo begripvol en lief reageren! De keuze om onze vrienden te vragen had ik gemaakt omdat ik helemaal vastliep met mijn vriend. Ik was angstig en hij werd angstig en we versterkten elkaar alleen maar. Ik had echt behoefte aan een gesprek met een nuchter persoon. Ik had dat in ieder geval er van gemaakt in mijn hoofd, dus moest het ook gebeuren. Ik ben heel benieuwd wat er was gebeurd als ik me had overgegeven aan het gevoel. Dansen was ook geen slecht idee geweest. Deze tips neem ik allemaal zeer ter harte en hoop ik een volgende keer in te kunnen zetten. De overgeefangst is inderdaad een ding. Ik weet dat dingen zo groot zijn omdat ik dat zelf maak. Het is maar spugen. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mijn vriendin heeft me afgeleid, is met me het gesprek aangegaan en liet me beschrijven wat ik voelde. Ze heeft achter me gezeten en me vast gehouden. Ik vertrouw haar volledig dus dat was echt fijn. Ze hebben trouwens gezegd absoluut geen ambulance te bellen ivm de nasleep en dat ik mogelijk was meegenomen dus dat hebben ze goed gedaan. Ze hadden een paar biertjes meegenomen en hebben het allemaal luchtig aangepakt. Ze hebben net zo lang bij ons gezeten tot het weer oke ging. Dus geen al te bezorgde gezichten en ik werd flink in de maling genomen toen in de paracetamol er weer uit gooide. Op een goede manier. Of ik ze de volgende keer niet meteen op de grond wilde leggen. Nouja, het was nu in ieder geval fijn maar het voelde wel als een verlies omdat ik het zelf niet wist op te lossen."
"Zeker een gift dat we zulke fijne vrienden hebben! Deze ervaring heeft ons nog dichter tot elkaar gebracht. Dus dat is heel waardevol. Wijze woorden, neem ik mee 😊"
"Leuk geschreven! Zin in biefstuk haha. Met 2CB heeft bijnemen voor de sterkte van de trip niet zo veel zin. Je startdosis is het belangrijkst! Volgende keer kan je wel 1,5 nijntje proberen"
"Goed geschreven! Klinkt heel mooi allemaal. Ben nu ook wel benieuwd naar een keertje alleen trippen"