Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb wel een aantal keren met XTC gehad dat ik een heel gesprek met mezelf hield. Het is 2 keer gebeurd toen ik in me eentje was, en op 1 avond een paar keer toen ik met iemand was. Zo was het een keer dat ik wat uit de koelkast pakte, en vervolgens een hele tijd naast de koelkast een gesprek met mezelf voerde (zacht pratend). Dit tot ik opeens een helder moment had van "huh, ik ben alleen". Toen ik samen met een ander was had ik hetzelfde, alleen toen dacht ik dat hij degene was die antwoordde, dat was ik dus zelf. En toen ik een keertje wat hardop zei was het van "Waar kwam dat vandaan?" of dat hij vroeg waar ik het over had. Dit is die avond nog wat keren gebeurd. Gewoonlijk heb ik dit nooit, ik heb ook helemaal geen psychische klachten. Niet tijdens gebruik of daarbuiten. Als me bericht niet duidelijk is moeten jullie het maar zeggen dan zal ik nog een poging doen"
"Ik vind het wel interessant opzich. Maar blijkbaar is het ds niet een teken van schizofrenie die tijdens een trip getriggerd wordt oid."
"Verschilt tegen wie ik praat.. meestal snoepjes/pillen(/pilletjes)/x"
"Dus.. hoe lang duurt het voor je tolerantie vermindert is als je sinds.. maart 2007 ongeveer 250 pillen heb gebruikt?"
"Hoeveel maanden ongeveer?"
"Drientje zei: Ga er maar vanuit dat jij een hele tijd beter geen pilletjes moet nemen Klik om te vergroten... Ja, zover was ik zelf ook wel.. Maar wat is 'een hele tijd' ?"
"J86 zei: - Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een stoel... - Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt: A:"vindt je ook?" B:"huh wat zei je?" A:"huh zei ik wat dan?" B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!" A:"je bent te gek weet je" B:"huh wat zei je" etc. etc. - Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen - Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd - Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt) - Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont. - Je steeds moet uitkijken waar je loopt omdat er overal afstapjes zijn (die er dus niet zijn) - Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over" Klik om te vergroten... Zo herkenbaar deze"
"Ik heb het meestal als ik alleen ben en me helemaal in me trip op laat gaan."
"Ik heb ook niet echt last van een kater. Alleen dat ik wat moe ben. Vind het heerlijk om dan een jointje te doen."
"Sinds 22 Maart 2007.. Dag erna half strak, half met een kater me Playstation 3 ophalen.."