Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
156 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Karel_Noten zei:
Gister overdag wat pep op een festival in Amsterdam. Bescheiden gehouden qua hoeveelheid, maar de laatste punt was toch om een uurtje of 20:00. Slapen zit er nog even niet in denk ik, maar ik voel me niet heel vervelend ofzo. Ik zit dan altijd het hele forum af te struinen, alles op nu.nl te lezen en oude kranten te lezen :) Lijkt wel of ik dan helemaal in the zone zit en de uren vliegen wel voorbij...

Iemand anders ook plafonddienst?
Klik om te vergroten...

Ben juist net klaar, ga nu slapen voor ik weer op de bank gaar wakker word :P

OT
Downers,grapefruit en wiet
Ik ben naar dromenland..alleen zal dat vast nog wel een uurtje duren :)
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
dubbel0seven zei:
MDA + XTC + Wiet + Amfetamine. Geweldige combo tihdens Decibel Outdoor. Echte knoepert combi.
Klik om te vergroten...


...
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pff ik heb het internet weer uitgespeeld hoor, zoef zoef!!
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Karel_Noten zei:
Pff ik heb het internet weer uitgespeeld hoor, zoef zoef!!
Klik om te vergroten...
En dan? Alle films kijken met de a beginnen :sunglasses:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Films kijken blijf ik niet bij met mijn gedachten. Gewoon lekker setje op en op de bank liggen en beetje onzin op internet lezen.

Net even half uurtje/drie kwartier geslapen in bed, maar wordt wakker met mn hoofd op een nat kussen :) Helemaal bezweet en in mijn eigen kwijl dat mn mond uitloopt hah..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf onzin aan het kijken via comedy central US (dns verandert voor netflix fox cc etc) maar niet voor lang meer, net een gaap zo lekker kort slapen :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Jeej eindelijk speed vrijdagnacht. Na een jaar weer! De eerste, enige en laatste keer speed voor mij in 2015. RIP. *pinkt traantje weg* Het was fantastisch.
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDA + XTC + Wiet + Amfetamine. Geweldige combo tihdens Decibel Outdoor. Echte knoepert combi.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
2CB eind augustus
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#10
GHB zondag
T
TrinityLid
01-01-2024, 00:00
#11
TRuffels gisteren (Sc. Hollandia); zie tripreport > viewtopic.php?f=21&t=59834
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Vrijdagavond nog een beetje hasj gerookt.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Coketa afgelopen zaterdag. Best een grappige combi, terwijl ik niet eens echt fan van coke ben.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Coketa afgelopen zaterdag. Best een grappige combi, terwijl ik niet eens echt fan van coke ben.
Klik om te vergroten...
pepmxe is ook genieten, lijkt me wel een beetje hetzelfde principe. Is wel oppassen dat je geen wandelende zombie wordt, tho. xD

Ik denk dat het voor mij twee kleine lijntjes mxe was op zondagavond.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Psychedelibee zei:
Coketa afgelopen zaterdag. Best een grappige combi, terwijl ik niet eens echt fan van coke ben.
Klik om te vergroten...
pepmxe is ook genieten, lijkt me wel een beetje hetzelfde principe. Is wel oppassen dat je geen wandelende zombie wordt, tho. xD
Klik om te vergroten...
Vooral met de keta of mxe moet je oppassen ja, anders kan ik me goed voorstellen dat je een wandelende zombie wordt.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Net twee glaasjes rode wijn op. So good.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Koffie , het wakker worden wou niet lukken vandaag
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
2C-B en pep gisteren op Hyte.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
2C-B en pep gisteren op Hyte.
Klik om te vergroten...
Hoe is het bevallen? Hoeveel 2C-B heb je nou uiteindelijk genomen?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
2C-B en pep gisteren op Hyte.
Klik om te vergroten...
Hoe is het bevallen? Hoeveel 2C-B heb je nou uiteindelijk genomen?
Klik om te vergroten...
Beviel goed, had nu ook veel meer visuals van de 2C-B dan thuis. Ik ben begonnen met 20mg en na 3 uur heb ik een heel klein beetje pep er bij genomen en nog eens 15mg. Door de bodyload had ik wat moeite met dansen, maar daar hielp de pep perfect bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3435363738...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."