#1
Karel_Noten zei:Gister overdag wat pep op een festival in Amsterdam. Bescheiden gehouden qua hoeveelheid, maar de laatste punt was toch om een uurtje of 20:00. Slapen zit er nog even niet in denk ik, maar ik voel me niet heel vervelend ofzo. Ik zit dan altijd het hele forum af te struinen, alles op nu.nl te lezen en oude kranten te lezenLijkt wel of ik dan helemaal in the zone zit en de uren vliegen wel voorbij...
Iemand anders ook plafonddienst?
Ben juist net klaar, ga nu slapen voor ik weer op de bank gaar wakker word :P
OT
Downers,grapefruit en wiet
Ik ben naar dromenland..alleen zal dat vast nog wel een uurtje duren