Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn ervaring met ketamine is dat het ongeveer 1 uur echt goed werkt en daarna 2 uur na-effect. Een kater krijg je er niet van en omdat het je eerste keer is zou ik beginnen met klein lijntje en bijnemen wanneer je weinig effect heb."
"Vandaag een paar jointjes om het weekend in te luiden"
"1.75 meter en gewicht verschilt van 48-52 kilo"
"Zeer mooi geschreven handleiding met voldoende informatie. De combinatie 2-cb met keta vind ik zelf niet speciaal omdat keta veel krachtiger is, en ook minder lang werkt, maar dat terzijde. Ik heb een vraag! Wanneer ik thuis een tripje maak (in bed vaak), neem ik ongeveer 48-50mg en duurt het ongeveer 2,5 uur voordat ze echt lekker werken, maar tot dat punt heb ik steeds het gevoel dat ik 'iets' erbij moet nemen om het een aangename trip te maken. Hiermee bedoel ik niet perse 2-cb maar nog een halve fles passoa (of een andere drank), tegelijk met een hoge dosis ritalin (40, 60, 60mg in 1 uur) (ik heb ADD). En daarna is het een mooie trip, maar nu is mijn vraag dus: - Is het normaal dat ik steeds 'iets' bij wil nemen? - Maakt het bijnemen een (groot) verschil? of haalt het alleen de onrust weg in m'n hoofd? Alvast bedankt! Groetjes,"
"Met speed op kan ik wel normaal eten maar echt een vreetkick.. nee dat niet. Meestal de dag nadat ik gebruikt heb (en dan wel geslapen) heb ik een vreetkick"
"Ik zou me geen zorgen maken om tolerantie aangezien je (bijna) elke keer voldoende tijd houd tussen de keren dat je gebruikt.Ook de ene keer 4-fmp en de andere keer xtc kan niet zoveel kwaad. Aan hersenschade is niet te ontkomen maar door verantwoord te gebruiken is dit te minimaliseren. Maak je niet teveel zorgen en have fun op je feestjes!"