#1
Eh, vorige week woensdag ofzo, iets met fentanyl, etizolam en een biertje of 2 ![:flushed:]()
Skirre zei:Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja![]()
DhrBKJN zei:Skirre zei:Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja![]()
Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest![]()
~BKJN
Skirre zei:DhrBKJN zei:Skirre zei:Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja![]()
Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest![]()
~BKJN
Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallucineren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.
DhrBKJN zei:persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah

MusicIsLife zei:Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
MusicIsLife zei:Nu is het een heeeel klein beetje beter.
Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.
leipebaviaan zei:Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Fool zei:Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."