Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
162 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eh, vorige week woensdag ofzo, iets met fentanyl, etizolam en een biertje of 2 :flushed:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal ! :grin:

Heb even gezocht of deze al bestond maar kon hem niet vinden vandaar dat ik hem aanmaak, geen idee of het eigenlijk mag... :mrgreen:

Maar mijn vraag aan jou is dus :

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer en als je zin hebt waar heb je het voor het laatst gebruikt?

Ben wel nieuwsgierig naar de antwoorden :openmouth:


~BKJN :grin:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zal vast beginnen :rolleyes:

Ik heb het laatst wat gebruikt gister, het was speed, en heb het thuis gebruikt :grin:


~BKJN
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Over hersenen frituren gesproken. :')
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#6
Skirre zei:
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
Klik om te vergroten...


Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zaterdagavond/zondagochtend een klein beetje sos bij een vriend thuis.
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#8
DhrBKJN zei:
Skirre zei:
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
Klik om te vergroten...

Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN
Klik om te vergroten...

Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallicuneren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
1,5 2C-B pil afgelopen zaterdag. lang en goed op kunnen dansen weinig trip gemerkt.
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Skirre zei:
DhrBKJN zei:
Skirre zei:
Afgelopen zaterdag 1.5 xtc pil. Iets meer dan ik me had voorgenomen maarja :angry:
Klik om te vergroten...

Valt nog wel mee 1.5 pilletje toch? Ik neem er meestal 3 mee naar een feest :openmouth:

~BKJN
Klik om te vergroten...

Had voorgenomen om .75 te pakken haha. Vorige 3x nog nooit meer dan 1 gehad dus dit was wel een nieuwe ervaring. Tegen het einde aan begon ik aardig te hallucineren maar dat hoeft voor mij de volgende keer niet meer.
Klik om te vergroten...



Ohh nee dan heb je best wel wat extra's genomen jaa... volgende keer weer wat minder gewoon toch? persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah :grin:

~BKJN :kots:
~
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pep dus.. Gister :tongueout:

DhrBKJN zei:
persoonlijk heb ik ook echt helemaal niks met dat hallucineren ik raak er alleen maar van in de war hahah
Klik om te vergroten...

Dat vind ik toch zo leuk! Lekker beetje wazig worden aan het eind van het feest. Genieten!
B
BroccoliLid
01-01-2024, 00:00
#12
10 minuten geleden een klein lijntje speed :mrgreen:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
MusicIsLife zei:
Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
Klik om te vergroten...

Hoe dat? Gaat het weer wat beter?
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pep, vannacht.. Nu heel erg misselijk
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
MusicIsLife zei:
Nu is het een heeeel klein beetje beter.

Blijkbaar hebben meerdere mensen hier last van na pepgebruik. Heb het even opgezocht en moet maar gewoon wachten tot het overgaat en iets proberen te eten en te drinken wat ik beetje bij beetje aan het doen ben.
Klik om te vergroten...

Lastig om vast te stellen, het zou ook aan je pep kunnen komen. Ik heb zelf in mijn omgeving nog niemand gehad die ook misselijk van pep werd. Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
leipebaviaan zei:
Kan ook te maken hebben dat je het bomt in plaats van snuift?
Klik om te vergroten...

Dit is het in ieder geval niet want de vorige keer heb ik de hele avond gesnoven en toen had ik er ook last van. Heb het wel eens eerder van mensen gehoord en toevallig een vriend van me die ook naar masters of hardcore ging, die ik gistermorgen via whatsapp sprak, had precies hetzelfde probleem.

Fool zei:
Of omdat hij tijdens gebruik niet eet, niet zo héél raar verschijnsel als je niet goed voor je lichaam zorgt? :P
Klik om te vergroten...

Nee niet heel vreemd nee, alleen heb ik tijdens gebruik van xtc ook nog nooit een hap door mn keel geduwd en daar ben ik nog nooit misselijk van geworden.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nou heeft speed wel behoorlijk wat meer relatieve affiniteit voor noradrenaline dan MDMA dat heeft, iets wat de 'fight-and-flight-response' aanwakkert en daardoor gaat je spijsvertering kut doen. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat zeg je nou weer allemaal fool?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ik het niet héél raar zou vinden als je met pep op eerder last krijgt van je maag dan met MDMA op. (gegeven dat de overvloed serotonine je niet echt misselijk maakt oid, dan. :wink:)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3233343536...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."