Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
161 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pionier zei:
Hasj maandag 6 april
Klik om te vergroten...

Tijd?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
JA IK KAN EINDELIJK IETS ANDERS ZEGGEN DAN BIER OF WIJN.

Wiet.

Ja mijn drugsleven is fenomenaal de laatste tijd.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#3
GHB gister op daydream
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
ZERO- zei:
JA IK KAN EINDELIJK IETS ANDERS ZEGGEN DAN BIER OF WIJN.

Wiet.

Ja mijn drugsleven is fenomenaal de laatste tijd.
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd! :openmouth:


Pep gisteravond, technofeestje. :)
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#5
MusicIsLife zei:
Pionier zei:
Hasj maandag 6 april
Klik om te vergroten...

Tijd?
Klik om te vergroten...

Eind middag
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
100mg Ethylphenidate, afgelopen nacht.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
SmartieAndMe zei:
MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: nice
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Met koningsdag: wijn, bier, jillz (het leven is een feestje), rosé, lachgas, poppers en een beetje hasj. Wel verspreid over de dag.

Het was mooi.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Met koningsdag veel hasj, wiet en bier en daarbij ook nog een beetje coke. Wat een gezelligheid was het, wel jammer dat ik vandaag weer vroeg op werk moest zijn.
s
snelgemsurfdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Een klein uurtje geleden, een doppie ghb voor m,n dag te starten.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vorige week zondag

Was me weer een combo hoor. Eerst redelijk wat gedronken. Toen 4 aardige lijnen sos door mn neus gejaagd. Toen een capsule met een onbekende hoeveelheid mdma gepakt. Daarna nog een hele schijf in mn mik gegooid :rolleyes:

De kater was :kots: en dat terwijl ik moest werken :flushed:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Vrijdagavond ghb. Zaterdagavond wijn, beetje hasj en poppers.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben er echt totaal niet trots op maar gister is het een beetje uit de hand gelopen :rolleyes: . Zou rustig een avondje chillen op etizolam. Had 4 mg genomen, een redelijk sterke dosering. Na een uur voelde ik het duidelijk maar wilde nog wel iets meer. Vervolgens nog eens 2 mg bijgenomen, waarna ik vrij snel op de bank in slaap viel voor 2 uur. Normaal gesproken zou je dan lekker in bed gaan liggen, maar hierna werd de ene beslissing nog dommer dan de ander. Heb nog een keer 2mg etizolam genomen. Op dat moment had ik dus al 8 mg etizolam naar binnen :confused: . En toen in een vlaag van verstandsverbijstering besloten dat ik wel benieuwd was naar de combo met ketamine. Vanaf dat punt kan ik me alleen nog herinneren dat ik door mijn huis strompelde om in bed te belanden. Net wakker geworden met een bak kots naast me en mijn keta (wat ergens tussen de 200 en 300mg was) die zo goed als op is.

Normaal gesproken kan ik redelijk verstandig iets gebruiken, maar een hogere dosis benzo's doe ik niet meer. Ben echt van de een in de andere domme beslissing overgegaan...
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#15
is dat wat ja ritalin?
Trekt mij dus totaal niet om zo iets te gebruiken for some reason.
Weet wel dat sommige vriendinnen van me het gebruiken tijdens tentamenweken om ff goed te kunnen concentreren op de stof, maar ook voor zo een reden zou ik het denk ik niet gaan gebruiken. (heb het voor mijn opleiding ook totaal niet nodig

welk festival was je? soenda?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Na 3 uur psychedelica bijdoseren, werkte dat nog goed Psychedelibee?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het gaf nog best een redelijk effect, niet zo heftig als de eerste inslag maar goed genoeg. Maar zou ook nog aan de pep gelegen kunnen hebben die ik gelijktijdig met de 2e dosering 2C-B had genomen. Bij een vriend van mij sloeg die 2e dosis zelfs nog harder in dan de eerste.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Interessant :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#19
40mg 2CB met daarna XTC op een geweldig feestje.

Normaal zou ik nooit 40mg 2CB op een feestje doen maar ik heb eerst 20 genomen en 2 uur daarna weer 20mg een uur daarna een halve pil XTC gedropped dit halfje was 100mg. Daarna nog een keer een kwartje genomen. Toen heb ik een fout gemaakt terwijl ik een vriend nog een kwartje gaf nam ik ook nog een kwart ik was mijn vorige kwart echt helemaal vergeten. Ik schat dat ik die avond 200 tot 220mg XTC heb gehad.

Het ging allemaal goed en ik heb een top avond gehad maar ik houd me normaal best goed aan mijn doseringen. Echt debiel dat ik het kwartje er voor gewoon was vergeten.

Achja niks mis gegaan en tot nu toe geen dip :) Lekker gezond en veel gegeten de dagen erna.

Het was dit keer wel echt top met de 2CB ik had echt knallende CEV's niet normaal gewoon zo heftig heb ik het nog niet gehad. Terwijl de vervormingen juist minder werden nadat de XTC begon te werken.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik was best wel dronken met een vriend zaterdagavond en volgens mij hebben we duizend keer gezegd dat we mdma moesten hebben.
Op zondag werd ik zo brak wakker dat ik heel blij was dat we geen mdma gescoord hadden :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3334353637...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."