#1
Pionier zei:Hasj maandag 6 april
Tijd?
Pionier zei:Hasj maandag 6 april
Gefeliciteerd!ZERO- zei:JA IK KAN EINDELIJK IETS ANDERS ZEGGEN DAN BIER OF WIJN.
Wiet.
Ja mijn drugsleven is fenomenaal de laatste tijd.
MusicIsLife zei:Pionier zei:Hasj maandag 6 april
Tijd?
SmartieAndMe zei:MXE gisteravond. Ik dacht nog even het zakje op te maken en zo een poosje rust aan te kondigen. Bleek een enthousiaste dosis en dus een bunkerharde (maar wel aangename) trip![]()

en dat terwijl ik moest werken
. Zou rustig een avondje chillen op etizolam. Had 4 mg genomen, een redelijk sterke dosering. Na een uur voelde ik het duidelijk maar wilde nog wel iets meer. Vervolgens nog eens 2 mg bijgenomen, waarna ik vrij snel op de bank in slaap viel voor 2 uur. Normaal gesproken zou je dan lekker in bed gaan liggen, maar hierna werd de ene beslissing nog dommer dan de ander. Heb nog een keer 2mg etizolam genomen. Op dat moment had ik dus al 8 mg etizolam naar binnen "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."