#1
leipebaviaan zei:Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?
Nope, dat topic gaat over wat iemand op dat moment gebruikt.
leipebaviaan zei:Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?
Pionier zei:Hasj maandag 6 april
Na mijn eerste dosis had ik het idee dat het nog wel iets sterker kon. Wilden graag een keer een sterke benzo dosis meemaken namelijk. Ik doe benzo's sowieso bijna nooit en houd het altijd bescheiden.ZERO- zei:Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
Precies! Gelukkig was ik ook thuis, dus kon er ook niet heel veel geks gebeuren.ZERO- zei:Snap ik ja. Ach ja, shit happens... Op deze manier leer je (ook) je grenzen kennen. Weet je nu in ieder geval dat je nooit meer zo ver moet/wil gaan!
+
Gisteravond, in het park, was heeeel chillIk ben serieus nog naar de Unity stand geweest en heb daar naar je gevraagd. Maar ik zag al een foto op hun facebook dat je op zaterdag er was, en ze zeiden dat je met Unity per per soon maar 1 van de 2 dagen daar mocht staan... :| Ben je dan de tweede dag zelf gegaan? Wat jammerSmartieAndMe zei:ZERO- zei:Ik ZOU gister voor het eerst sinds een jaar weer pep doen. Maar m'n vriendin kon niet en toen dacht ik, nou, laat dan ook maar zitten, dus toen hebben we 't op de ritalin gehouden @ Awakenings Festival. En het was zooooo'n leuke dag!![]()
![]()
Ik was er ook! En we hebben niet eens gemeet!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."