Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
157 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
leipebaviaan zei:
Loopt erin het algemene drugstopic niet een precies hetzelfde topic?
Klik om te vergroten...

Nope, dat topic gaat over wat iemand op dat moment gebruikt.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
4fmp, xtc en een hasje op TimeWarp afgelopen weekend.
P
PionierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hasj maandag 6 april
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 chocoladetruffels, zondagavond. En ik was goed wappie, maar het was een fijne trip!
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pionier zei:
Hasj maandag 6 april
Klik om te vergroten...

Tijd?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
Hmmm klinkt niet echt lekker! Enig idee wat je motivatie was om bij te nemen hoewel je al voldoende van de etizolam merkte?
Klik om te vergroten...
Na mijn eerste dosis had ik het idee dat het nog wel iets sterker kon. Wilden graag een keer een sterke benzo dosis meemaken namelijk. Ik doe benzo's sowieso bijna nooit en houd het altijd bescheiden.

Alles na die eerste beslissing om bij te nemen is echt in een totale verstandsverbijstering gebeurd. :confused:. Eens maar nooit meer dit! Ben behoorlijk geschrokken van alle beslissingen die ik normaal echt nooit zou nemen :flushed:.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Snap ik ja. Ach ja, shit happens... Op deze manier leer je (ook) je grenzen kennen. Weet je nu in ieder geval dat je nooit meer zo ver moet/wil gaan!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
Snap ik ja. Ach ja, shit happens... Op deze manier leer je (ook) je grenzen kennen. Weet je nu in ieder geval dat je nooit meer zo ver moet/wil gaan!
Klik om te vergroten...
Precies! Gelukkig was ik ook thuis, dus kon er ook niet heel veel geks gebeuren.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heftig Psychedelibee!

ot: gisteravond zou ik met mijn huisgenoot naar een illegale gaan, op zo'n 20 minuten afstand. We hadden een beetje wijn gedronken maar ik herinnerde me dat ik nog wat kristalletjes had liggen, dus voordat we zijn gegaan heb ik maar een lik genomen. Toen we er bijna waren voelde ik hem wel lekker en heb vervolgens de hele avond gechillt met mensen bij een kampvuur en geknuffeld met een leuke hond.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alcohol, heeeeeel veeeel alcohol.. Gisteravond
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
zaterdag hasj alcohol poppers en ritalin op mysteryland. en zondag ook nog hasj gerookt.
H
HelenasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zondag 4fmp en wat ketamine op Shoeless :grin:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
:beer: + :stoned: Gisteravond, in het park, was heeeel chill
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
ZERO- zei:
Ik ZOU gister voor het eerst sinds een jaar weer pep doen. Maar m'n vriendin kon niet en toen dacht ik, nou, laat dan ook maar zitten, dus toen hebben we 't op de ritalin gehouden @ Awakenings Festival. En het was zooooo'n leuke dag! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Ik was er ook! En we hebben niet eens gemeet! :(
Klik om te vergroten...
Ik ben serieus nog naar de Unity stand geweest en heb daar naar je gevraagd. Maar ik zag al een foto op hun facebook dat je op zaterdag er was, en ze zeiden dat je met Unity per per soon maar 1 van de 2 dagen daar mocht staan... :| Ben je dan de tweede dag zelf gegaan? Wat jammer :(
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeeeeeuj 4FA! op 18hrs afgelopen zaterdag. Het was awesome.
v
vanwyngardenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gisteravond hasjomel (chocomel + hasj) gemaakt en geblowd. Erg leuk!
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#18
teveel :flushed: , 18hrs.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Pillen, vannacht
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketamine vannacht. Voor mijn gevoel heb ik jaren in keta land rondgehanden :P.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3536373839...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."