Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tekzor668 zei: Mindless zei: Waar haal je amnesia haze voor 6 euro. Daar betaal ik hier 12 voor. Klik om te vergroten... Niet van de coffeeshop :-P OT. Serres, 100% indica, superstoned van dit wietje Klik om te vergroten... ik kan voor 10 halen bij een shop in de buurt"
"Tabak met Hiya, besprenkeld met Amnesia haze spikkels"
"white widow"
"White Widow met Amnesia"
"Amnesia + White widow goodnight"
"Net S5 haze gerookt. Lekkerrr"
"Bubba Kush. Wel chill wietje"
"Tijdloos zei: mikoz zei: iceolater. Pfoee die is weer goed zeg Klik om te vergroten... Jij bent er vroeg bij vandaag , hier ook in de zon dagje relaxen met flink wat haze en kush Bevalt me goed 2-3x in de week blowen. Zo weer paar weken pauze. Klik om te vergroten... Ik heb m gisteren gerookt Chillze Hier geen zon te zien."
"Klinkt als een erg mooie ervaring, eentje welke je de kindse vreugde weer laat zien en voelen, dat wat iedereen in zich heeft, maar begraven is bij velen. Bedankt voor het delen!"
"mini jointje met wat tabak en amnesia haze"