Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

Wat heb jij voor het laatst gebruikt en wanneer ?

930 antwoorden
153 weergaven
18-5-2026
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Glaasje whiskey gisteravond :wave:
d
dc_rastaLid
01-01-2024, 00:00
#2
1 cap 4-fmp thuis :grin:
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
3-MeO-PCP, nu. :)
Klik om te vergroten...
Wat vind/vond je ervan? Ik vond het als dissociatief nogal tegenvallen eigenlijk. Wel erg lekker gechilld op dat spul toen.
Klik om te vergroten...
Tof spul, heb het 4 dagen achter elkaar een beetje uitgeprobeerd met als hoogtepunt zaterdag toen ik 18mg over ongeveer 2uur tijd consumeerde.
MXE is in mijn ogen de onbetwistbare koning onder dissociatieven maar 3-MeO-PCP geeft hele andere effecten die zeer plezierig een uniek op zichzelf zijn.
Mocht je compleet van de wereld helemaal waus willen gaan kun je beter een ander dissociatief er bij nemen maar voor recreatief gebruik in gezelschap van andere mensen is het naar mijn mening wel een toppertje.
De 'antidepressive effecten' de volgende dag waren eveneens aanzienlijk, na de 18mg de avond er voor had ik echt een top humeur de volgende dag niet te zuinig, heel anders dan bij MXE ook.
Wat vond je precies tegen vallen aan de 3MeO-PCP?
Voor mijn zijn de grootste pluspunten aan 3-MeO-PCP dat deze een aanzienlijke 'moodboost' lijkt te geven, heel vrolijk, helder en actief wat perfect is wanneer je een gezellig avondje in gezelschap wilt trippen (en eventueel nog iets wilt ondernemen). Goed verteerbaar ook voor de mensen die minder ervaren zijn met dissociatieven.
Een goed 'party psychedelica/dissociatief'' een beetje vergelijkbaar met 2c-b/2c-i onder de psychedelica. Echter zonder misselijkheid, op een gemiddelde dosis ook geen hoofdpijn achteraf. Het lijkt er op dat je 3-MeO-PCP dagen achter elkaar kunt gebruiken zonder er al teveel lichamelijk ongemak aan te ondervinden en zonder dat de 'prettige' effecten lijken af te nemen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jmths zei:
MXE is in mijn ogen de onbetwistbare koning onder dissociatieven maar 3-MeO-PCP geeft hele andere effecten die zeer plezierig een uniek op zichzelf zijn.
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen wat voor jou MXE de onbetwistbare koning maakt? Ik persoonlijk vind ketamine veel chiller omdat het beter te doseren/opbouwen is en het niet zo irritant lang door blijft pushen. Daarnaast vind ik de mindset fijner omdat het minder chaotisch is.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
Jmths zei:
MXE is in mijn ogen de onbetwistbare koning onder dissociatieven maar 3-MeO-PCP geeft hele andere effecten die zeer plezierig een uniek op zichzelf zijn.
Klik om te vergroten...

Mag ik vragen wat voor jou MXE de onbetwistbare koning maakt? Ik persoonlijk vind ketamine veel chiller omdat het beter te doseren/opbouwen is en het niet zo irritant lang door blijft pushen. Daarnaast vind ik de mindset fijner omdat het minder chaotisch is.
Klik om te vergroten...
Het heeft de heerlijke/warme serotonine bijslag van de 3MeO verbinding, het heeft dezelfde potentiële diepgang als Ketamine dankzij de 'O' verbinding. Juist de subtiele opkomst en langere duratie waardoor je niet constant bij hoeft te doseren vind ik prettig aan MXE (stukje persoonlijke voorkeur). Het is iets lastiger te doseren maar zodra je er ervaring mee opbouwt is dit heel goed/nauwkeurig te doen met MXE.
Je kunt ook als je er een beetje handig in bent ook vrij makkelijk een stabiel niveau behouden door op vaste interval bij te doseren.

Ketamine is een stuk neutraler qua ervaring, het heeft zelfs wel een duister randje naar mijn ervaring. De korte duratie, de krachtige snelle opkomst en het duistere randje maakt Ketamine echter in de juiste context eveneens een zeer vermakelijk stofje. 'Beter dan' gaat eigenlijk niet op aangezien de 2 een heel ander effectenprofiel hebben.

Minder chaotisch hangt puur van de dosering af lijkt me. :tongueout:

Het gigantische prijsverschil tussen de 2 is ook wel een ding voor mij.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Interessant! Dat warme erin herken ik inderdaad ook wel, keta kan wat doffer zijn in some ways. Echter, ik vind juist MXE iets duisters hebben, vooral omdat ik m'n gedachten daarmee soms echt niet meer onder controle heb terwijl ik dat bij keta altijd wel houdt (voor zover er nog gedachten zijn op dat moment).

Prijsverschil ben ik het mee eens, zeker! Echter, verder inderdaad een persoonlijke voorkeur grotendeels

OT: Hasj afgelopen zondag :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
pep, net voordat ik dit blik bier opentrok
s
sshmnLid
01-01-2024, 00:00
#8
gistermiddag paar ritalin pilletjes gehad, afgelopen nacht flink aan de 2CB geweest, geweldige trip gehad :hearteyes:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jmths zei:
Psychedelibee zei:
Jmths zei:
3-MeO-PCP, nu. :)
Klik om te vergroten...
Wat vind/vond je ervan? Ik vond het als dissociatief nogal tegenvallen eigenlijk. Wel erg lekker gechilld op dat spul toen.
Klik om te vergroten...
Wat vond je precies tegen vallen aan de 3MeO-PCP?
Klik om te vergroten...
Ik vond het nogal tegenvallen aangezien het me eigenlijk heel weinig deed. Het enige wat ik er aan merkte was een een beetje chill gevoel zoals met een benzo of opiaat. Als ik dat wil dan pak ik liever een van die middelen. Je kunt er zeker nog wel actief en sociaal op zijn, echter zie ik dissociatieven niet echt als sociaal middel of feestmiddel. Een lage dosis keta vind ik leuk op een feestje, maar verder doe ik dissociatieven eerder om hard op te trippen. Maargoed ik denk dat wij jij de pluspunten eraan vind, ik juist de minpunten eraan vind. Volgens mij hebben wij een enigszins tegenovergestelde voorkeur als het op psychedelica en dissociatieven aankomt. Het valt mij altijd op namelijk dat jij voorkeur hebt voor de middelen die ik vind tegenvallen.

PS, ik had de eerste keer meteen 20mg 3-MeO-PCP genomen, dus aan de dosis kan het ook niet gelegen hebben.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Interessant! Dat warme erin herken ik inderdaad ook wel, keta kan wat doffer zijn in some ways.
Klik om te vergroten...
Die warme sertonine bijslag van MXE waar je het ook letterlijk warm van krijgt is echt heerlijk, ik vermoed ook de reden waarom er zoveel mensen verslaafd zijn aan MXE en niet zozeer aan ketamine.
Los van de serotonine bijslag verschillen MXE en ketamine niet zoveel van elkaar qua structuur en werking, alleen de opkomst en duratie geeft een groot verschil in ervaring maar dat is persoonlijke voorkeur.

Het enige wat ik er aan merkte was een een beetje chill gevoel zoals met een benzo of opiaat. Als ik dat wil dan pak ik liever een van die middelen.
Klik om te vergroten...
Benzodiazepines en opiaten (o.a. diacetyl-morfine) heb ik ook wel liggen, deze gebruik ik echter liever niet te vaak in verband met verslaving, tolerantie en het toch op de lange termijn iets doet met je gemoedstoestand. Vooral MXE en eventueel 3MeO-PCP vind ik dan wel een fijne afwisseling aangezien het me een ontspannen gevoel geeft zonder dat het teveel met mijn 'natuurlijk huishouden' aan kloot.
Ik heb ook altijd wel fijne diepe gesprekken kunnen voeren onder 3MeO-PCP, een sociaal aspect aan psychedelica kan ik ook altijd wel waarderen. Wat ik ook mooi vond aan de 3MeO-PCP is dat het lang vergeten herinneringen naar boven haalde, maar dit gaat waarschijnlijk voor meer dissociatieven op.

Ik denk niet zozeer dat het hier om een tegenovergestelde voorkeur gaat aangezien ik alle middelen die jij interessant/tof vind ik zelf ook interessant/tof vind. Ketamine heeft ook een speciaal plekje voor mij al heb ik hier nog maar beperkt ervaring mee.
Ik hou van op zijn tijd 'diep' trippen (in tegenstelling tot recreationeel/sociaal trippen) alleen leent de gelegenheid zich hier voor mij zelden voor, mijn vriendin vindt het onprettig en die is meestal thuis (lang leve samen wonen) en ik kan hier ook vaak de tijd niet voor vrij maken in verband met een toch wel aardig druk leven al zeg ik het zelf.
In het geval van ketamine gaat het meer omdat ik hier de financiële middelen niet voor heb/wil hebben maar dat is dan een uitzondering. :P

Het komt er in ieder geval op neer dat ik meestal aan het spelen ben met de 'luchtige' psychedelica, mijn omgeving is kritisch opgesteld waardoor ik me moeilijk kan 'laten gaan'.
Ik moet gewoon (eindelijk) eens DMT(analoog) in huis halen, dat zou dit probleem wel oplossen. :P

OT: Butyryl-Fentanyl, gisteravond voor het slapen.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thuis, hier just voor ik de nieuwe film van Superman opgezet hem.
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#12
Amateurtje zei:
Thuis, hier just voor ik de nieuwe film van Superman opgezet hem.
Klik om te vergroten...
Oooh kijk je berichten. Blijft het 420 tot 4-20? :stoned:
m
mikozLid
01-01-2024, 00:00
#13
guarana en tabak vandaag
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb dat ook gedaan op Soenda. Eerst 38mg 2C-B toen het begon te werken twee puntjes speed. 2 uur later weer 18mg 2C-B half uur daarna weer een puntje speed. En tussendoor af en toe een puntje keta. Na de laatste speed ben ik begonnen met wat Hasj.

Was echt een heerlijke combinatie.

ZERO- zei:
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Klik om te vergroten...
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZERO- zei:
Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Klik om te vergroten...
Op feesten heb ik altijd al iets van speed of mdma op als ik erbij blow, dan wordt je gewoon ietsjes vager van blowen maar de speed of mdma overheerst zwaar waardoor ik niet zo'n zombie wordt.

Jmths zei:
Hangt van het wietje af denk ik, de soortjes die meer richting sativa leunen zijn wat minder bedwelmend. Ze zeggen ook dat hasj ten opzichte van wiet meestal relatief gezien wat minder THC en meer CDB heeft. Ik bijna nooit wiet maar als ik wat rook zijn het de wat mildere sativa leunende variantjes zoals white widow, power plant en bij voorkeur toch wel hasj.
Klik om te vergroten...
Van Sativa soortjes wordt je meer high dan stoned inderdaad, waardoor je een stuk minder suf wordt. Ik rook zelf eigenlijk bijna altijd Sativa soortjes, vind high zijn een stuk leuker dan stoned zijn. White widow is trouwens een Indica dominate strain, waar je juist stoned van wordt en niet high, power plant is qua genetica wel sativa dominant maar leunt qua effecten en kenmerken ook veel meer naar de indica kant. Voor duidelijke sativa effecten kun je veel beter een haze soort hebben bijvoorbeeld. Die zijn echter wel een stuk sterker en niet altijd even aangenaam voor mensen die weinig blowen.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jij kent mij een beetje Bee en je weet wat ik er van vind. Maar een beetje high op een festival met wat anders op vind ik wel lekker. Wat is een zwakke Sativa soort? Wat raad je me aan?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bobsacamano zei:
Jij kent mij een beetje Bee en je weet wat ik er van vind. Maar een beetje high op een festival met wat anders op vind ik wel lekker. Wat is een zwakke Sativa soort? Wat raad je me aan?
Klik om te vergroten...
De meeste sativa soorten zijn best sterk eigenlijk, er schiet me zo even niet een wat minder sterk soortje te binnen. Maar je kunt er ook gewoon weinig van roken natuurlijk. Probeer eens Amnesia ofzo, geeft je wel een goed beeld bij een typische sativa high.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja hier ook, amnesia
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmmm oke thanks. Wel interessant om te lezen hoe jullie combineren. Ik doe dat nooit zo eigenlijks. Blowen op festivals/feestjes vind ik wel leuk als ik alcohol gedronken heb, maar dan is 't altijd hasj. Wist niet dat dat tussen verschillende wietsoorten ook nog verschil maakte.
I
IrishCoffeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor mijn gevoel maakt een soortje wel uit. Vooral tussen indicas of sativas. Binnen die grote groepen heb je wel verschil maar geen wereld van verschil is mijn mening.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3637383940...47
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."