#1
Glaasje whiskey gisteravond 


Tof spul, heb het 4 dagen achter elkaar een beetje uitgeprobeerd met als hoogtepunt zaterdag toen ik 18mg over ongeveer 2uur tijd consumeerde.Psychedelibee zei:Wat vind/vond je ervan? Ik vond het als dissociatief nogal tegenvallen eigenlijk. Wel erg lekker gechilld op dat spul toen.Jmths zei:3-MeO-PCP, nu.![]()
Jmths zei:MXE is in mijn ogen de onbetwistbare koning onder dissociatieven maar 3-MeO-PCP geeft hele andere effecten die zeer plezierig een uniek op zichzelf zijn.
Het heeft de heerlijke/warme serotonine bijslag van de 3MeO verbinding, het heeft dezelfde potentiële diepgang als Ketamine dankzij de 'O' verbinding. Juist de subtiele opkomst en langere duratie waardoor je niet constant bij hoeft te doseren vind ik prettig aan MXE (stukje persoonlijke voorkeur). Het is iets lastiger te doseren maar zodra je er ervaring mee opbouwt is dit heel goed/nauwkeurig te doen met MXE.SmartieAndMe zei:Jmths zei:MXE is in mijn ogen de onbetwistbare koning onder dissociatieven maar 3-MeO-PCP geeft hele andere effecten die zeer plezierig een uniek op zichzelf zijn.
Mag ik vragen wat voor jou MXE de onbetwistbare koning maakt? Ik persoonlijk vind ketamine veel chiller omdat het beter te doseren/opbouwen is en het niet zo irritant lang door blijft pushen. Daarnaast vind ik de mindset fijner omdat het minder chaotisch is.
Ik vond het nogal tegenvallen aangezien het me eigenlijk heel weinig deed. Het enige wat ik er aan merkte was een een beetje chill gevoel zoals met een benzo of opiaat. Als ik dat wil dan pak ik liever een van die middelen. Je kunt er zeker nog wel actief en sociaal op zijn, echter zie ik dissociatieven niet echt als sociaal middel of feestmiddel. Een lage dosis keta vind ik leuk op een feestje, maar verder doe ik dissociatieven eerder om hard op te trippen. Maargoed ik denk dat wij jij de pluspunten eraan vind, ik juist de minpunten eraan vind. Volgens mij hebben wij een enigszins tegenovergestelde voorkeur als het op psychedelica en dissociatieven aankomt. Het valt mij altijd op namelijk dat jij voorkeur hebt voor de middelen die ik vind tegenvallen.Jmths zei:Wat vond je precies tegen vallen aan de 3MeO-PCP?Psychedelibee zei:Wat vind/vond je ervan? Ik vond het als dissociatief nogal tegenvallen eigenlijk. Wel erg lekker gechilld op dat spul toen.Jmths zei:3-MeO-PCP, nu.![]()
Die warme sertonine bijslag van MXE waar je het ook letterlijk warm van krijgt is echt heerlijk, ik vermoed ook de reden waarom er zoveel mensen verslaafd zijn aan MXE en niet zozeer aan ketamine.Interessant! Dat warme erin herken ik inderdaad ook wel, keta kan wat doffer zijn in some ways.
Benzodiazepines en opiaten (o.a. diacetyl-morfine) heb ik ook wel liggen, deze gebruik ik echter liever niet te vaak in verband met verslaving, tolerantie en het toch op de lange termijn iets doet met je gemoedstoestand. Vooral MXE en eventueel 3MeO-PCP vind ik dan wel een fijne afwisseling aangezien het me een ontspannen gevoel geeft zonder dat het teveel met mijn 'natuurlijk huishouden' aan kloot.Het enige wat ik er aan merkte was een een beetje chill gevoel zoals met een benzo of opiaat. Als ik dat wil dan pak ik liever een van die middelen.
Oooh kijk je berichten. Blijft het 420 tot 4-20?Amateurtje zei:Thuis, hier just voor ik de nieuwe film van Superman opgezet hem.

ZERO- zei:Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Op feesten heb ik altijd al iets van speed of mdma op als ik erbij blow, dan wordt je gewoon ietsjes vager van blowen maar de speed of mdma overheerst zwaar waardoor ik niet zo'n zombie wordt.ZERO- zei:Oke interessant! Hoe was dat? En word je trouwens geen mega zombie van wiet?
Van Sativa soortjes wordt je meer high dan stoned inderdaad, waardoor je een stuk minder suf wordt. Ik rook zelf eigenlijk bijna altijd Sativa soortjes, vind high zijn een stuk leuker dan stoned zijn. White widow is trouwens een Indica dominate strain, waar je juist stoned van wordt en niet high, power plant is qua genetica wel sativa dominant maar leunt qua effecten en kenmerken ook veel meer naar de indica kant. Voor duidelijke sativa effecten kun je veel beter een haze soort hebben bijvoorbeeld. Die zijn echter wel een stuk sterker en niet altijd even aangenaam voor mensen die weinig blowen.Jmths zei:Hangt van het wietje af denk ik, de soortjes die meer richting sativa leunen zijn wat minder bedwelmend. Ze zeggen ook dat hasj ten opzichte van wiet meestal relatief gezien wat minder THC en meer CDB heeft. Ik bijna nooit wiet maar als ik wat rook zijn het de wat mildere sativa leunende variantjes zoals white widow, power plant en bij voorkeur toch wel hasj.
De meeste sativa soorten zijn best sterk eigenlijk, er schiet me zo even niet een wat minder sterk soortje te binnen. Maar je kunt er ook gewoon weinig van roken natuurlijk. Probeer eens Amnesia ofzo, geeft je wel een goed beeld bij een typische sativa high.Bobsacamano zei:Jij kent mij een beetje Bee en je weet wat ik er van vind. Maar een beetje high op een festival met wat anders op vind ik wel lekker. Wat is een zwakke Sativa soort? Wat raad je me aan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."