Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
46 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Dit is de eerste en laatste keer dat ik wssn een vooroordeel heb over u. Kinderen en 200 !! Weed planten in 1 huis? Wow.

* sorry.
Klik om te vergroten...

Ik praat het ten eerste niet goed ben het ook helemaal met je eens.
Er staat ook niet voor niks in een duister verleden.
Mijn ex hield zich bezig in dat wereldje en zijn wil was wet.
Mijn leven bestond destijds uit :huisuitzettingen, faillissementen, dreigende mensen aan deur die hij had opgelicht, politie gezeik, arrestaties enz enz.
Ik was niet sterk genoeg om tegen zon narcistische, geweldadige partner in te gaan.
Hij had overal zijn mannetjes dus electra enz werd door o.a iemand van Nuon aangesloten.

Ben nu 5 jaar weg bij mijn ex en heb geen gezeik of shit meer.
Toen ik in mijn huidige woning kwam, wou een of andere gast mijn schuur volzetten met planten.
Onder het mom dan heb jij het ook wat ruimer...
No way ik wil rust voor mijn kind en mezelf.

Ik heb mijn boel op orde en rust!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Sorry @Syl ,
Ik moet mijn mening voor mij houden. Excuses.
Klik om te vergroten...
Nee hoor geem sorry..
Ik zet het erneer en je hebt volkomen gelijk met je reactie!!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
Bij een ander in de auto stappen.Tja was dezelfde kleur als van ons...zat alleen een andere man in
Klik om te vergroten...
Was het een lekker ding..?? 😂😂😂
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Was het een lekker ding..?? 😂😂😂
Klik om te vergroten...
whahaha was gelukkig een bekende.Nee geen lekker ding,maar gelachen hebben we wel
A
AnoNexusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Hoe was de come up met deze dosering? Mijn hoogste dosering was een pil van 240 mg en ik herinner me nog hoe vreselijk dat moment was toen hij inkickte. Na een halfuur ben ik zo ontzettend ziek, duizelig en totaal verward en van de wereld geweest dat ik dit soort fratsen niet meer uithaal. Uiteindelijk na een kwartier ging het weer en voelde ik me super. Maar dat inkick moment, wat was dat kut zeg. Kan me niet voorstellen hoe het is om 500 mg in één keer te nemen. Krijg echt rillingen als ik eraan denk.

OT: Alcohol en koken gaan niet samen. Dat heb ik een aantal keren pijnlijk meegemaakt.
Klik om te vergroten...
Hadden hele sterke pillen, netjes begonnen met een halfje, anderhalf uur later nog een halfje omdat we niks voelden. Nog ruim een uur later voel ik me een heel klein beetje wazig maar eigenlijk nog geen effecten en besluiten we ongeduldig allebei een volledige tweede pil aan te nemen. Een kleine 10 Minuten later lig ik half kwijlend op de bank op de bank weg te smelten in pure euforie en vrede, eigenlijk niet eens meer echt in staat te bewegen. Echt het lekkerste dat ik me ooit gevoeld heb (Had voor deze ervaring ook nog iets anders dan wiet gedaan, en zelfs het aantal keren dat ik geblowd had was op twee handen te tellen. 16 jaar oud en iets van 55kg zwaar.) eigenlijk compleet gedissasocieerd van de realiteit in mijn eigen hoofd in een soort pure extatische void rond te tuimelen compleet één met de muziek, ik herriner me daarvan dat het voelde alsof ik met een oneindige snelheid door de grond naar beneden gedrukt werd met echt een ondraaglijk hoge kracht, en door een soort intens warm en euforisch water heen viel. Vrij zeker de meest intense sensatie die ik ooit heb gehad. Wanneer de tweede pil echt volledig inkickt verandert het (echt nog geen 15minuten vanaf dat het effect sterk merkbaar werd) snel in een extreem bizarre half egodode, half psychotische, uberhaupt maar half bewuste staat waar ik voor grote delen een soort van bewust ben van de kamer vanuit third person, compleet gedisasocieerd en identiteitloos bewustzijn. Wel de hele tijd heen en weer, en vaak wegvallend in een soort psychotische dagdromen waar vanallerlei shit in de trip en in het huis zouden gebeuren, ik bijvoorbeeld allerlei dingen ging doen, maar ik elke keer weer wakker werd nogsteeds op de bank en is er in de realiteit helemaal niks gebeurd.

Heel bizar iig, MDMA word echt heel extreem en raar op dit soort compleet overkille doseringen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Google vooral eens op: Ritalin gebruik studenten

Ik ken er ook genoeg die modafinil nemen inderdaad. Maar dit is voorzover ik weet iets lastiger te krijgen.
Klik om te vergroten...
Een vriend van me vroeg vorige week nog of ik modafinil voor hem kon regelen, want speed vindt hij niet oké.

Hij gebruikt het enkel tijdens examen periodes.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
Teveel om op te noemen. Maar het komt bij mij meestal op hetzelfde neer: met vrienden gebruiken en mekaar nachtenlang onder invloed opjutten om toch nog iets meer bij te nemen...

Bijvoorbeeld beginnen met 200mg 5mapb, de komende uren nog eens 2-250mg bijnemen en dan de pillen bovenhalen... Trip van 15 uur... Beste afterglow ever, maar please nooit meer!

You live you learn...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Teveel om op te noemen. Maar het komt bij mij meestal op hetzelfde neer: met vrienden gebruiken en mekaar nachtenlang onder invloed opjutten om toch nog iets meer bij te nemen...

Bijvoorbeeld beginnen met 200mg 5mapb, de komende uren nog eens 2-250mg bijnemen en dan de pillen bovenhalen... Trip van 15 uur... Beste afterglow ever, maar please nooit meer!

You live you learn...
Klik om te vergroten...
Oeps sorry 😬
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Oeps sorry 😬
Klik om te vergroten...
At least we had a great time...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Lol.
Dus je roept maar wat.
Ik stel je beleefd een vraag.
Je weet nu al dat je het gaat vergeten.

Boeiend.
Klik om te vergroten...
Rustig vriend. Heeft geen zin om boos te doen tegen elkaar.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
Rustig vriend. Heeft geen zin om boos te doen tegen elkaar.
Klik om te vergroten...
Ik doe nie boos.
Maar nu al zeggen dat je het gaat vergeten komt over alsof het niet interessant genoeg is. Dan moet je überhaupt niet zomaar wat roepen.

Waar ben ik boos btw? Ik ben zelfs beleefd.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Ik doe nie boos.
Maar nu al zeggen dat je het gaat vergeten komt over alsof het niet interessant genoeg is. Dan moet je überhaupt niet zomaar wat roepen.

Waar ben ik boos btw? Ik ben zelfs beleefd.
Klik om te vergroten...
Vond het eerder wat aanvallend, maar ik moet me er eig niet mee bemoeien.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Vond het eerder wat aanvallend, maar ik moet me er eig niet mee bemoeien.
Klik om te vergroten...
Jawel hoor. Als jij dat vindt mag je dat gerust zeggen.

Is niet aanvallend bedoelt, maar ik had gewoon graag een woordje uitleg gehad.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Dirkjan weet je het al? Ben nog steeds benieuwd
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lol ik ga het misschien rond het nieuwe jaar de lockdown ontsnappen richting Roemenie! Met allemaal mensen die ik niet ken xD. Gaaf joh
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
@Dirkjan weet je het al? Ben nog steeds benieuwd
Klik om te vergroten...
Ik heb werkelijk geen idee. Ging dit erom dat ik zei dat een pil 15 minuten na de eerste nemen ongeveer hetzelfde is als twee tegelijk nemen? Want volgens mij is het echt wel verschillend. Maar dat verschil zal wel kleiner zijn als ik denk. Maar goed, ik was onder invloed.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Ik heb werkelijk geen idee. Ging dit erom dat ik zei dat een pil 15 minuten na de eerste nemen ongeveer hetzelfde is als twee tegelijk nemen? Want volgens mij is het echt wel verschillend. Maar dat verschil zal wel kleiner zijn als ik denk. Maar goed, ik was onder invloed.
Klik om te vergroten...
En dat was het? Je claimde gisteren nog dat het écht wel een verschil uitmaakte die 15 minuten!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Klopt. Vaak ben ik het ontzettend met mezelf eens en dan lees of hoor ik het later terug en denk ik meh.
Klik om te vergroten...
Komt ervan als je 2 voornamen hebt. Heeft er altijd wel iemand gelijk. Dirk of Jan.


Kidding he makker. 😄
A
AnoNexusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is natuurlijk ook gewoon wetenschappelijk bewezen dat iedereen met een dubbele voornaam een dubbele persoonlijkheids stoornis heeft.... Duh...
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
AnoNexus zei:
Het is natuurlijk ook gewoon wetenschappelijk bewezen dat iedereen met een dubbele voornaam een dubbele persoonlijkheids stoornis heeft.... Duh...
Klik om te vergroten...

Dat is het mooie aan grappen maken.
Niet serieus, hoeft geen uitleg, ...ow wait...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."