Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tolerantie, zuiverheid, stofwisseling, maaginhoud, dat zijn allemaal factoren die meespelen. 1 mg alprazolam is ongeveer gelijk aan 15 mg Diazepam en zou je moeten voelen. Als je zoekt naar een euforische roes moet je verder kijken dan benzo's want die maken je slaperig en verminderen spanning en angsten."
"OtherShore zei: rat poison Klik om te vergroten... Dat is meestal strychnine"
"Ik wil niet mierenneuken maar dit is helemaal geen merknaam voor alprazolam. Misschien is het nieuw, misschien ken ik het oprecht niet. Maar ik wil verduidelijking. ☝️"
"OtherShore zei: Hier: “Ksalol (alprazolam) is available in Bosnia and Herzegovina as well as Serbia.” Klik om te vergroten... Ah, dan zat ik fout, mijn excuses. Dank voor de toelichting. ☝️"
"Roze Olifant zei: Modafinil Klik om te vergroten... Methylphenidate Klik om te vergroten... Het lijkt wel een beetje op elkaar vind ik."
"OtherShore zei: Er staat trouwens nog wel iets interessants in het artikel: “Fake versions of Ksalol purchased illegally online have led to hospitalizations and deaths in Ireland. These counterfeit products have been found to contain fentanyl and other morphine-like substances as well as rat poison.” Pas op @Samurai ! Klik om te vergroten... Je had toch ook iets van Fanax, die imiteerde die witte langwerpige tabletten van Xanax? Dan ben je toch echt niet goed als je dat soort troep gaat slikken. Hier, een blikje fola, met een broodje shoarmo."
"Rella88 zei: Hier heb ik geen kaas van gegeten 😂🤷♀️ Klik om te vergroten... Dat hoeft ook niet. Ik heb ook van zoveel dingen geen enkele kaas gegeten, en de kaas die ik van scheikunde heb gegeten is niet bepaald veel. Ik vind het gewoon interessant. Goed kaasje, die chemistry shit."
"Paranoize. zei: Is een vrij bekend merk, komt niet uit NL, veel op de zwarte markt te vinden (dealers) Klik om te vergroten... 😁<—zie je deze lach? Dat is omdat ik iets scheikundigs heb geleerd."
"MR_CHIP zei: maar het tis geen placebo Klik om te vergroten... Oh dat geloof ik best, maar je snap mijn skepsisme (is dat een woord?)"
"Het heeft een keton. Maakt het dan niet technisch gezien een cathinone?"