#1
Mijn domste acties wat betreft drugs... Mja dat valt reuze mee.
Uiteraard teveel drinken. Met black holes in je herinneringen, maar ik kwam altijd netjes in mijn eigen bed. En indien overgeven, altijd op de wc. Oh en 1 keer boven een put. Want ik hield de wc te lang bezet. Toen maar naar buiten gegaan om daar boven een put te gaan hangen.
Teveel blowen. Ik kwam wekelijks stoned op school.
Ook dom: al dronken hasj gaan roken. Nog nooit zoveel gekotst.
Is allemaal in mijn tiener jaren.
En dat was het...
Ik ben een laatbloeier met harddrugs en denk nu heel bewust na wat ik neem, wanneer en hoeveel.
Uiteraard teveel drinken. Met black holes in je herinneringen, maar ik kwam altijd netjes in mijn eigen bed. En indien overgeven, altijd op de wc. Oh en 1 keer boven een put. Want ik hield de wc te lang bezet. Toen maar naar buiten gegaan om daar boven een put te gaan hangen.
Teveel blowen. Ik kwam wekelijks stoned op school.
Ook dom: al dronken hasj gaan roken. Nog nooit zoveel gekotst.
Is allemaal in mijn tiener jaren.
En dat was het...
Ik ben een laatbloeier met harddrugs en denk nu heel bewust na wat ik neem, wanneer en hoeveel.