Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
49 weergaven
18-5-2026
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn domste acties wat betreft drugs... Mja dat valt reuze mee.

Uiteraard teveel drinken. Met black holes in je herinneringen, maar ik kwam altijd netjes in mijn eigen bed. En indien overgeven, altijd op de wc. Oh en 1 keer boven een put. Want ik hield de wc te lang bezet. Toen maar naar buiten gegaan om daar boven een put te gaan hangen.

Teveel blowen. Ik kwam wekelijks stoned op school.

Ook dom: al dronken hasj gaan roken. Nog nooit zoveel gekotst.

Is allemaal in mijn tiener jaren.

En dat was het...
Ik ben een laatbloeier met harddrugs en denk nu heel bewust na wat ik neem, wanneer en hoeveel.
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er nog best veel vergeten.
lise zei:
- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻‍♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻‍♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Klik om te vergroten...
- zakje met 3 2cb pillen in de tuin laten vallen, waar m'n ouders de hele tijd stonden. Ik kwam er pas 5 a 10 minuten later achter dat ik het kwijt was. Gelukkig zagen m'n ouders niet dat het er lag.
- impulsief mdma doen de dag voor een wiskunde toets waar ik nog niks voor gedaan had. Uiteindelijk had ik een 4,7 maar echt veel maakte dat niet uit omdat ik verder voor alles inclusief wiskunde best hoog sta.
- me niet aan de 3 maanden regel houden en ongeveer elke 6 weken mdma gebruiken. Ik ben nu wel een beetje klaar met mdma en heb het al 4 maanden niet aangeraakt.
- stoned naar school, ookal heb ik dat maar een paar keer gedaan.
- Ritalin op school. Ik moet wel zeggen dat het m'n cijfer een paar keer heeft gered toen ik niet voorbereid was.
- eerste keer 2cb en gelijk heel veel wiet erbij gerookt. Het is uiteindelijk wel (samen met de trip die ik op maandag had) m'n mooiste trip geworden, maar echt slim was het niet.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
lise zei:
Ik ben er nog best veel vergeten.

- zakje met 3 2cb pillen in de tuin laten vallen, waar m'n ouders de hele tijd stonden. Ik kwam er pas 5 a 10 minuten later achter dat ik het kwijt was. Gelukkig zagen m'n ouders niet dat het er lag.
- impulsief mdma doen de dag voor een wiskunde toets waar ik nog niks voor gedaan had. Uiteindelijk had ik een 4,7 maar echt veel maakte dat niet uit omdat ik verder voor alles inclusief wiskunde best hoog sta.
- me niet aan de 3 maanden regel houden en ongeveer elke 6 weken mdma gebruiken. Ik ben nu wel een beetje klaar met mdma en heb het al 4 maanden niet aangeraakt.
- stoned naar school, ookal heb ik dat maar een paar keer gedaan.
- Ritalin op school. Ik moet wel zeggen dat het m'n cijfer een paar keer heeft gered toen ik niet voorbereid was.
- eerste keer 2cb en gelijk heel veel wiet erbij gerookt. Het is uiteindelijk wel (samen met de trip die ik op maandag had) m'n mooiste trip geworden, maar echt slim was het niet.
Klik om te vergroten...
Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Stonologie zei:
Vind Ritalin op school niet heel dom. Voor toesten/belangrijke dagen deed ik dat ook wel. Geen spijt van, bijna iedere student gebruikt wel een keer ritalin.
Klik om te vergroten...

Dit vind ik toch wel een héle uitspraak, die je hier doet over studenten in algemeenheid....

" bijna iedere student gebruikt wel een keer Ritalin"
Ik geloof hier niets van.
Er zullen zeker wel studenten zijn, die naar dit middel reiken om beter te kunnen presteren, maar lang, bij lange na niet in deze orde van grootte.
Je kunt niet het grootste gedeelte van de studenten betichten qua gebruik. Echt. Dat kan niet.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Legio Patria Nostra zei:
Dit vind ik toch wel een héle uitspraak, die je hier doet over studenten in algemeenheid....

" bijna iedere student gebruikt wel een keer Ritalin"
Ik geloof hier niets van.
Er zullen zeker wel studenten zijn, die naar dit middel reiken om beter te kunnen presteren, maar lang, bij lange na niet in deze orde van grootte.
Je kunt niet het grootste gedeelte van de studenten betichten qua gebruik. Echt. Dat kan niet.
Klik om te vergroten...
Ohja overdreven was het zeker. Ik zie het alleen niet als domme drugsdaad die je hier voor de rest leest. Wel op haar leeftijd trouwens, dus in dat opzicht heeft ze een punt.

Zag laatst een video van jongens die aan studenten gingen vragen om ritalin en echt bijna iedereen daar had het bij zich of had het wel eens gebruikt. Schok ik echt van, zeker als je beseft hoe klein het verschil met andere uppers is eigenlijk.

Heb t net even opgezocht en idd je hebt gelijk, rond de 25% van de studenten gebruikt Ritalin. Ben wel benieuwd wat het % zou zijn inclusief dexamfetamine en gelijke. Nogsteeds belachelijk veel vind ik..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Legio Patria Nostra zei:
Dit vind ik toch wel een héle uitspraak, die je hier doet over studenten in algemeenheid....

" bijna iedere student gebruikt wel een keer Ritalin"
Ik geloof hier niets van.
Er zullen zeker wel studenten zijn, die naar dit middel reiken om beter te kunnen presteren, maar lang, bij lange na niet in deze orde van grootte.
Je kunt niet het grootste gedeelte van de studenten betichten qua gebruik. Echt. Dat kan niet.
Klik om te vergroten...
Mwah dat kun je gerust stellen hoor. Toen ik nog studeerde werd er gretig in gehandeld in de UB.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
En toch. Met alle respect, Ik zie het anders...
Maar ja voor mij is alles wel wat langer geleden.
25% geloof ik meteen.
50 niet meer...
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Legio Patria Nostra zei:
En toch. Met alle respect, Ik zie het anders...
Maar ja voor mij is alles wel wat langer geleden.
25% geloof ik meteen.
50 niet meer...
Klik om te vergroten...
Hoe veel studenten spreek jij jaarlijks?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
puntje 7 noem ik niet dom...
Heel veel mensen die pep.nemen halen die hoeveelheden, mea culpa.
s
snifsnif99Lid
01-01-2024, 00:00
#10
behoorlijk wat lsd genomen op een iligale rave van iemand die ik niet kende (ging gelukkig helemaal goed) maar achteraf best stupid natuurlijk en me kaaak gebroken omdat ik in lantaarnpalen ging klimmen onder invloed van speed xtc en heel veel vodka😅😭🤣
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
puntje 7 noem ik niet dom...
Heel veel mensen die pep.nemen halen die hoeveelheden, mea culpa.
Klik om te vergroten...
Dat velen dat ook doen betekent niet dat he niet dom is. Een gram is echt wel veel.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn domste weekend ooit ; Defqon
Een weekend waarin ik compleet ontspoorde.
Zaterdag, 12 XTC pillen, 2 4fA's, 3-mmc, GHB, Cocaïne, Ketamine en als klapper op de vuurpijl 3 Zoplicon in combinatie met heel, heel erg veel ket omdat ik niet kon slapen.
Zondag weer vrolijk aan de xtc gegaan 4fa's en 3mmc. Ben uiteindelijk tegen het einde van de middag opgepakt. Herinner me niet veel van zondag maar weet dat ik alle drugs wat nog over was op zak had. Met een algemene controle liep ik tegen de lamp.
- Voor de rest in mijn wat jongere jaren vaak retevaag scooter gereden, met name met ketamine. Tot zo erg aan toe dat ik zelf amper recht op kon staan. Sinds ik een auto rijbewijs heb is dit ook nooit meer voorgekomen.
-Op een vrijdag avond, 'casual' ketamine gebruiken. Uiteindelijk werd ik mijn trip overgehaald om een xtc pil te nemen. Tegen 01;00 nam ik het en begon pas tegen 3u in te werken. Eenmaal ingewerkt dacht ik oh, dit is lekker gooi er nog maar wat in. Niet rekening houdend met het feit dat ik om half 8 op het werk moest zijn. Eindstand kon ik me niet ziek melden en kwam de baas naar het werk om te helpen. Fun fact; maanden later kwam ik erachter dat hij vroeger ook naar Thunderdome etc ging. Waarschijnlijk had die het wel opgemerkt maar nooit wat van gezegt 😂
Zo zijn er nog wel talloze domme acties geweest, maar dit zijn wel uitschieters
Edit;
1e en laatste keer clonozolam. 1 pilletje geen effect, 2e pilletje geen effect, half pilletje met een paar hijsjes van een joint. HEEL VEEL EFFECT. Ik liep naar binnen en alles ging ineens in slow motion. Ik plofde mezelf op de bank en ik werd wakker in bed. Hele rare en nare ervaring, bleek dus dat ik knockout was en amper wakker was te krijgen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Dat velen dat ook doen betekent niet dat he niet dom is. Een gram is echt wel veel.
Klik om te vergroten...

Akkoord. Maar drugs opzich is dom.
Iemand die veel gebruikt, is een gram gewoon een gevolg. Blijft natuurlijk dom.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik denk dat mijn domste drugsdaad onlangs tot stand gekomen is door tegen mijn intuïtie in te gaan, namelijk door 12,5mg dexamfetamine te nemen (1x 7,5mg bijgedoseerd na 3u), daarna te smoken, om vervolgens 10 uur na mijn laatste dosis weer dexamfetamine bij te doseren (5mg maar), wat resulteerde in van 07:30 tot 04:30 compleet strak staan en in een stimulantenpsychose terecht te zijn gekomen. Ik dacht altijd met dexamfetamine, of überhaupt stimulanten, dat het nóóit een goed idee was om bij te doseren als ik al heel erg moe was doordat het uitgewerkt was, maar ik wilde per se mijn hoorcolleges in persoon bijwonen... Het was echt een complete nachtmerrie geworden op 2 verschillende momenten. Ik was van plan om er later nog wat uitgebreider over te vertellen, want als je het vermoeden hebt dat je psychosegevoelig bent dan moet je écht heel erg uitkijken met drugs die veel invloed hebben op je psychomotor. Voor je het weet kom je over als "die schizofreen uit de buurt." Een waarschuwing is hierbij echt op z'n plaats.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op het Melt festival een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen. Weet nog steeds niet wat het was.
Nu zal ik dit nooit meer doen.

Heel boos worden op een vriend die zijn pillen had weggegooid omdat hij de vorige nacht teveel had ingenomen.

KetaKech zei:
6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe komt een bewaker in een wc hokje?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kwak zei:
Op het Melt festival een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen. Weet nog steeds niet wat het was.
Nu zal ik dit nooit meer doen.
Klik om te vergroten...
Wat voor effect had het?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Wat voor effect had het?
Klik om te vergroten...
Alsof ik erg dronken was. Het effect van 1 vingertop duurde nog geen 10 minuten.
Ik dacht aan Keta, niet dat ik dat eerder heb gebruikt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kwak zei:
Alsof ik erg dronken was. Het effect van 1 vingertop duurde nog geen 10 minuten.
Ik dacht aan Keta, niet dat ik dat eerder heb gebruikt.
Klik om te vergroten...
Klinkt als keta maar dat werkt wel ietsie langer dan 10 min. Lesje geleerd iig 😁
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
wedstrijdje wie die dikste lijnen pep kon snuiven om de snuif kroon te krijgen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
KetaKech zei:
6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Kwak zei:
Hoe komt een bewaker in een wc hokje?
Klik om te vergroten...
Hij was juist NIET in een wc hokje zijn pillen aan het breken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."