#1
- Inderdaad ook 2-CB snuiven, wat een pijn!
- LSD van een vreemde aangenomen en gebruikt (heel erg bad gegaan)
- Elke dag aan de MDMA zitten voor een lange periode (verslaafd)
- GHB verslaafd geworden (3 keer afgekickt)
- Ketamine verslaving met uitschieters van 5/6 gram per dag
- Wedstrijd Ket snuiven (Wie het eerst een K- hole bereikt (Damn, wat kinderachtig!)
- 5 XTC pillen slikken in een korte periode
- Ooit een keer pep door mijn drinken gedaan. Goor!!! En slecht voor je gebit.
- Zoveel speed gesnoven dat ik op het punt stond een ambulance te bellen, dacht echt dat ik dood ging
- LSD, MXE, speed, pillen en Keta combineren. Ook bad gegaan (duh...)
- Drinken en Keta tegelijk (gaat ook niet goed samen)
- DMT snuiven. Nog pijnlijker dan 2-CB overigens
Dit is even wat ik zo snel kan bedenken. Ik doe zulke dingen absoluut niet meer en heb daar wel van geleerd. Ging echt met idiote mensen om vroeger en we jaagde elkaar allemaal domme dingen aan.
Ik combineer eigenlijk zelden nog en al die hoeveelheden kan ik ook niet meer aan. Gelukkig maar. Was hier ook echt een stuk jonger en dommer.
Mag blij zijn dat ik er nog ben überhaupt.
- LSD van een vreemde aangenomen en gebruikt (heel erg bad gegaan)
- Elke dag aan de MDMA zitten voor een lange periode (verslaafd)
- GHB verslaafd geworden (3 keer afgekickt)
- Ketamine verslaving met uitschieters van 5/6 gram per dag
- Wedstrijd Ket snuiven (Wie het eerst een K- hole bereikt (Damn, wat kinderachtig!)
- 5 XTC pillen slikken in een korte periode
- Ooit een keer pep door mijn drinken gedaan. Goor!!! En slecht voor je gebit.
- Zoveel speed gesnoven dat ik op het punt stond een ambulance te bellen, dacht echt dat ik dood ging
- LSD, MXE, speed, pillen en Keta combineren. Ook bad gegaan (duh...)
- Drinken en Keta tegelijk (gaat ook niet goed samen)
- DMT snuiven. Nog pijnlijker dan 2-CB overigens
Dit is even wat ik zo snel kan bedenken. Ik doe zulke dingen absoluut niet meer en heb daar wel van geleerd. Ging echt met idiote mensen om vroeger en we jaagde elkaar allemaal domme dingen aan.
Ik combineer eigenlijk zelden nog en al die hoeveelheden kan ik ook niet meer aan. Gelukkig maar. Was hier ook echt een stuk jonger en dommer.
Mag blij zijn dat ik er nog ben überhaupt.