Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sticker van Benu erop en weer door."
"snorlax zei: Remmen is angst Klik om te vergroten... Misschien snuift ie daarom gewoon flink achter het stuur. Vaak bu-j te bange. Met een paar gram speed en goede vaart is de angst weggegeven aan de medeweggebruikers. Doet me denken aan het woord angstaanjagend hahah"
"Jessiejazz zei: Dit is altijd zo’n moment van, niet kunnen slapen en doorgaan maar het heeft eigenlijk geen nut meer haha.. Klik om te vergroten... same haha, ik ga nog maar ff wat eten maken das een goed begin"
"Snelheid1234 zei: Iemand wakker? Klik om te vergroten... zeker"
"Ik heb hier echt heel veel zitten typen en weggehaald. Ken dat goed wat je noemt. Laat de 3mmc gaan. Doe whatever maar vergeet 3mmc als dat lukt."
"Ano57 zei: Uurtje geleden ongvr laatste lijntjz gdn Klik om te vergroten... gewoon chillen, niet eens proberen te slapen zou ik zeggen. misschien joint roken erbij."
"M'n standaard snuifkitje. 2 pasjes zodat je op een lijn kan leggen met de andere pas (voor als je met onhygiënische ondergrond te maken hebt). Een afgeknipt rietje als snuifbuis. Een gewichtje om brokken in n zakje mee fijn te rollen. Zo'n klein potje met lepel om snel te punten. Met het rietje kan je tevens dat potje vullen."
"Oja, geen idee hoe men normaal bommetjes vouwt, maar ik maak altijd een puntzakje van een rizla oranje vloeitje, vul deze met poeder en pak m dan boven het bultje poeder vast en draai 'm dicht. Dan scheur ik de rest af. Hoe vouwen jullie bommetjes?"
"Ik was voor corona verslaafd, nu nog steeds. Ik denk dat het te weinig invloed heeft, andere vond ik wel een ander excuus om het in me hoofd goed te praten."
"benzzzy zei: Is al mijn 5e dag aan de odsmt 😔. Hoelang kan je dit doen voor je fysiek verslaafd raakt? En waneer pieken de withdrawals? Na 1 dag? Klik om te vergroten... Je moet je afvragen, waarom je 5 dagen op rij gebruikt. Alleen op die manier kan je jezelf helpen. 5 dagen op rij is namelijk niet regulier gebruik, en je moet altijd het beste met jezelf voor hebben. Probeer die vraag voor jezelf eens te beantwoorden, hoe lastig het ook is, ik denk dat je daarmee al een heel eind bent. Succes!"