Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heftig @Ganggang💯 ! Dus je hebt 5 jaar lang ieder weekend deze drugs gedaan als ik het goed begrijp?
Ik heb in een andere post van jou gelezen dat je nog steeds last van hppd hebt? Hoe uit zich dat bij jou?
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...

Gelukkig mijn enige verslaving wel..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klopt. Vaak ben ik het ontzettend met mezelf eens en dan lees of hoor ik het later terug en denk ik meh.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
@Ganggang💯 , toen je zo vaak mdma deed, had je dan niet vreselijke katers? Dat je helemaal depri was? Hoe lang heeft deze periode van zoveel gebruiken geduurd?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#5
@straatpiraat

Screenshot 2020-11-03 at 12.29.53.png

hang in there gozer
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op dit forum worden veel verstandige dingen gezegd. Neem niet vaker dan 1x in de 3 maanden MDMA, test altijd je drugs, etc. Dat is natuurlijk heel goed en moeten we vooral blijven doen.

Komt er iemand langs die de zaken ondoordacht aanpakt, klinkt het soms alsof we allemaal super verstandig zijn. Teleurgestelde ouders die hun hoofd schudden bij het gebrek aan levenservaring van hun onstuimige kinderen. Ik weet niet hoe het bij anderen werkt, maar ik voel me dan soms wat hypocriet. Ik heb, vooral in het verleden, ook weleens domme dingen gedaan.

Om openheid van zaken te geven, stel ik voor dat we hier onze domme drugsdaden delen. Zet er ook bij waarom het dom was, als dat niet direct duidelijk is. Zo is het ook nog een beetje educatief!

Ik zal zelf beginnen:
  • 4-FA combineren met methylone of MDMA. Ik hoorde pas later dat dit gevaarlijk kan zijn in verband met serotoninesyndroom.
  • Ketamine snuiven van een vage Engelsman in de WC van een feest, terwijl ik aan de DOC zat. Dit ging prima, maar in principe kan je natuurlijk beter geen drugs van vreemden aannemen. Bovendien stond ik als vanouds te scheppen en was ik even vergeten dat ik al flink aan het trippen was.
  • Methoxetamine snuiven terwijl ik mijn dronkenschap al had moeten maskeren met pep (even vergeten) - enige keer dat ik echt 'bad' ben gegaan. Het feest uitgezet en een uur naar mijn fiets staan zoeken, terwijl ik met de bus was.
  • Mensen een dosis adviseren. Een voorbeeld, ik nam altijd 80mg MXE en ging daar niet extreem hard op. Dan denk je dat 40mg voor een ander zeker niet teveel moet zijn. Dat was het dus wel. Ik geef tegenwoordig alleen nog maar informatie en laat mensen zelf beslissen.
  • Grote hoeveelheden MDMA nemen. Toen ik begon met XTC (mijn eerste harddrug), deed ik altijd maar wat. Er ging weleens een halve gram MDMA doorheen. Moet er nu niet meer aan denken en zou het ook niemand aanraden.
  • Bij van alles zuipen en brak aan trips beginnen.
  • 2C-C snuiven (au!).
Er zijn vast meer dingen, maar ik kan ze nu even niet bedenken. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! Laten we elkaar niet teveel veroordelen, want als iemand hier iets plaatst, weet hij zelf al dat het niet slim was.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#7
hier ook een onbekende disso gesnoven van een vage Oosteuropeaan na een vaag feest onder invloed van DOC + 1p, ik werd er wel wat helderder door, en mijn blauwe vaconstructievinger werd weer normaal dus dat was alleen maar goed denk ik dan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
- Inderdaad ook 2-CB snuiven, wat een pijn!
- LSD van een vreemde aangenomen en gebruikt (heel erg bad gegaan)
- Elke dag aan de MDMA zitten voor een lange periode (verslaafd)
- GHB verslaafd geworden (3 keer afgekickt)
- Ketamine verslaving met uitschieters van 5/6 gram per dag
- Wedstrijd Ket snuiven (Wie het eerst een K- hole bereikt (Damn, wat kinderachtig!)
- 5 XTC pillen slikken in een korte periode
- Ooit een keer pep door mijn drinken gedaan. Goor!!! En slecht voor je gebit.
- Zoveel speed gesnoven dat ik op het punt stond een ambulance te bellen, dacht echt dat ik dood ging
- LSD, MXE, speed, pillen en Keta combineren. Ook bad gegaan (duh...)
- Drinken en Keta tegelijk (gaat ook niet goed samen)
- DMT snuiven. Nog pijnlijker dan 2-CB overigens

Dit is even wat ik zo snel kan bedenken. Ik doe zulke dingen absoluut niet meer en heb daar wel van geleerd. Ging echt met idiote mensen om vroeger en we jaagde elkaar allemaal domme dingen aan.

Ik combineer eigenlijk zelden nog en al die hoeveelheden kan ik ook niet meer aan. Gelukkig maar. Was hier ook echt een stuk jonger en dommer.

Mag blij zijn dat ik er nog ben überhaupt.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
8️⃣6️⃣ zei:
Op zondagavond met mijn zatte kloten nog even in mijn stash gedoken. Geen idee wat ik genomen heb maar ik werd dinsdag wakker met geen enkele herinnering aan de maandag.
Klik om te vergroten...
Oei, niet best! Zouden er doosjes bestaan die pas opengaan nadat je een raadsel oplost?
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#10
- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻‍♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻‍♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn domste actie is denk ik wel een zakje met vijf pillen op de grond vinden op defqon, en er een halfje van proberen... Waren dus ook geen goeie pillen..
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet er ineens nog 1. Aan de MDMA en 2 weken later aan de methylone+4-FA. Enige keer dat er minder dan een maand tussen zat. De week erna mocht ik bij mijn stage beginnen. Werd pas woensdagmiddag weer een beetje vrolijk.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
lise zei:
- eerste keer xtc gebruiken, de volgende dag niks of een andere drug, de dag daarna weer xtc en gecombineerd met keta🤦🏻‍♀️en als kers op de taart had ik 2 dagen later weer school na 6 weken vakantie. Ik heb me nog nooit zo depri gevoeld na drugs, en maar goed ook. Heb ik verdiend.
- bovenstaand was in augustus. Nou in september ging ik naar een festival en had ik 2.5 pillen gebruikt van rond de 150mg 🤦🏻‍♀️ daarna thuis hadden m'n ouders natuurlijk door dat ik alles behalve nuchter was.
- heel veel pep gesnoven en de dag daarna werd het zwart voor m'n ogen toen ik op probeerde te staan. Weer in augustus.
- impulsief salvia gerookt. Jezus dat was heftig. Nog nooit zo hard getript, maar ik heb er zeker geen spijt van.
Klik om te vergroten...
Dit is natuurlijk het domme daden-topic, dus ik wil niet te veroordelend zijn. Maar ik hoop wel dat je nu wat beter uitkijkt, zeker omdat je nog jong bent!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
  • Teveel en te vaak mdma nemen. Soms wel 3 x in 1 week. Met dosissen tot 500 mg.
  • Mdma combineren met speed/cocaïne/3-mmc/4-fmp/6-apb
  • Ook super veel lachgas erbij
  • Heel 3-mmc snuiven. Is nu al meer dan een jaar geleden maar heb nog steeds altijd een verstopte neus.
  • Zo veel keta doen op afters dat ik niet meer wist hoe ik thuis kwam.
  • Minimaal 2x per maand een nacht doorhalen. Eerst naar een club en daarna afteren.
  • Mijn hand verbrand aan de oven toen ik wakker werd na een 2 daagse partysessie en nog onder invloed van etizolam was.
  • In mijn vinger gesneden, zelfde situatie als hier boven. Precies tussen wijs en middelvinger, nog steeds last van.
  • Mdma kristallen snuiven. Niet leuk voor je neus.
  • HPPD oplopen omdat ik op een festival en de after 9 soorten drugs gebruikt had. Destijds ook nog trots op.
  • Veel vrouwen versierd toen ik nog single was. Soms de volgende dag spijt als ik naast me keek.
  • 5x in dezelfde club betrapt op snuiven op de wc en er uit gegooid. Ze vinden me nog steeds aardig.
  • En als kers op de taart: verslaafd geraakt aan 3-mmc omdat ik al mijn emoties onderdrukte met heel veel drugs gebruiken en/drinken.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ganggang💯 zei:
  • Teveel en te vaak mdma nemen. Soms wel 3 x in 1 week. Met dosissen tot 500 mg.
  • Mdma combineren met speed/cocaïne/3-mmc/4-fmp/6-apb
  • Ook super veel lachgas erbij
  • Heel 3-mmc snuiven. Is nu al meer dan een jaar geleden maar heb nog steeds altijd een verstopte neus.
  • Zo veel keta doen op afters dat ik niet meer wist hoe ik thuis kwam.
  • Minimaal 2x per maand een nacht doorhalen. Eerst naar een club en daarna afteren.
  • Mijn hand verbrand aan de oven toen ik wakker werd na een 2 daagse partysessie en nog onder invloed van etizolam was.
  • In mijn vinger gesneden, zelfde situatie als hier boven. Precies tussen wijs en middelvinger, nog steeds last van.
  • Mdma kristallen snuiven. Niet leuk voor je neus.
  • HPPD oplopen omdat ik op een festival en de after 9 soorten drugs gebruikt had. Destijds ook nog trots op.
  • Veel vrouwen versierd toen ik nog single was. Soms de volgende dag spijt als ik naast me keek.
  • 5x in dezelfde club betrapt op snuiven op de wc en er uit gegooid. Ze vinden me nog steeds aardig.
  • En als kers op de taart: verslaafd geraakt aan 3-mmc omdat ik al mijn emoties onderdrukte met heel veel drugs gebruiken en/drinken.
Klik om te vergroten...
Moest wel even lachen om die vrouwen. 😂
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk topic! Ik heb er wel een paar, waar ik me voor schaam.

- Eerste keer naar een festival in m'n drugs carrière (ben een laatbloeier). 5 dagen op Dour, iedere dag aan de pep, 2e avond mdma, dinsdagdip op de helft van het festival, eerste keer keta op de camping, iedere nacht maar 4 uur slaap, ook dankzij benzo's. Aan het einde totaal overprikkeld. Doodmoe thuisgekomen en 2 weken depri geweest. Dacht echt op een gegeven moment dat het nooit meer overging en ik echt depressief was.

- Een nacht doorgehaald op de pep en ''s morgens naar een afspraak in het ziekenhuis met de specialist 🙈

- Startdosis xtc te laag, 1/3e van een pil. Daarna de rest van de pil gepakt. Voelde nog niet genoeg. Vriendje: ik neem nog mdma, neem nou ook nog 130 mg, dan ga je tenminste knallen! Euhh, ja! Ja, doe maar, ik wil ook leip worden! Lekker impulsief en ondoordacht, overgedoseerd, in totaal bijna 400 mg gehad. In de nacht door het vakantiedorpje gespookt in België en goed gehallicuneerd. Volgende ochtend wakker geworden. Een lijn pep genomen. En in de avond nog een lichte dosis 2-cb. Was wat veel van het goede.

- Tijdens het uitgaan mdma gedipt, terwijl ik al een keer had bijgepakt, had totaal geen zin, maar moest het een keer geprobeerd hebben.

- Met oud op nieuw voor de tweede keer bijpakken. Chasing the dragon. Soms is het wel goed om zelf te ervaren dat iets niet slim is. Ik had natuurlijk al vaak gelezen dat de 2e keer bijpakken niet werkt. Nu leerde ik vanuit eigen ervaring.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb er nog wel twee:
  • Een tijdje ongeveer elk weekend keta snuiven en een torenhoge tolerantie oplopen. Op een gegeven moment schiet het niet meer op. Later jaren niet gedaan en inmiddels kan ik weer wat normaler doseren.
  • Pep snuiven op een avond voor een date. Mijn dealer bleef maar aanbieden en 'uit beleefdheid' een nakkie genomen. Denk niet dat hij het kwaad bedoelde, die man snoof zoveel dat hij er zelf gewoon op kon slapen. Hele nacht wakker gelegen. Date was wel een succes, gek genoeg.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
@Ganggang💯 , toen je zo vaak mdma deed, had je dan niet vreselijke katers? Dat je helemaal depri was? Hoe lang heeft deze periode van zoveel gebruiken geduurd?
Klik om te vergroten...
In het begin niet maar het werd steeds erger. Op een gegeven moment wel geminderd met mdma en vaker speed/coke/3-mmc gedaan.
Van 2013 tot einde 2018. Toen was ik het eindelijk zat.

En ook wel in een vrije treurige situatie beland. Alleen thuis 3-mmc snuiven en een beetje porno kijken. Om mijn emoties uit de weg te gaan. En dat herhaalde zich elke week als mijn vriendin weg was.
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#19
  • Verslaafd geraakt aan wiet/hasj om mijn emoties en stress uit de weg te gaan. Heeft me klauwen met geld gekost.
  • Toen ik een periode heel slecht in mijn vel zat toch veel blijven blowen wat resulteerde in een enorme paniekaanval waar ik een half jaar lang zoet mee was. Hierdoor gelukkig wel kunnen stoppen met blowen en nu sinds september clean. :grin:
  • 35mg ongeteste 2-CB nemen op de dinsdagdip van mijn aller eerste keer MDMA. De set en setting waren ook niet perfect wat resulteerde in een bad trip. Overigens kwam ik er veel later pas achter dat de pillen die ik had op Red Alert stonden en 2-broom-4,5-dimethoxyfenethylamine was.
  • Een hele pil van 280mg nemen verdeeld over de avond. Dit was pas mijn 2e keer MDMA en ik vertrouwde op een maat van me die zogenaamd wel verstand had van drugs. Dit alles resulteerde in de ziekste hallucinaties die ik tot nu toe heb meegemaakt. Ik durf niet te zeggen of ik in levensgevaar was (ik weeg namelijk maar 50kg) maar alles wees er op dat mijn lichaam het zwaar had op dat moment.
Gelukkig nog niet zo veel en niet zulke heftige dingen, maar wat ik geleerd heb is dat je altijd je drugs moet testen en je nooit moet vertrouwen op anderen. Ongeacht of ze er ervaring mee hebben.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Op zondagavond met mijn zatte kloten nog even in mijn stash gedoken. Geen idee wat ik genomen heb maar ik werd dinsdag wakker met geen enkele herinnering aan de maandag.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...13
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."