Pfffff waar moet ik beginnen, eerste domme was zoiezo om op m'n 14e te beginnen met blowen en op m'n 15e harddrugs..😅.. maar dat terzijde..🤫
Heb een hele hoop rare domme dingen meegemaakt, snap achteraf de helft ervan nog niet.... maar 1 van de "memorabele momenten", was dit..;
***info vooraf, misschien handig om in de context te plaatsen***
Ik had al een paar keer pep gesnoven, (op school...🥴) maar dat waren nooit echt grote hoeveelheden (sleutelpunten), maar goed ik was dus niet vreemd met het spul..
Op een avond was ik bij een maatje thuis met een groepje, we waren denk met z'n 5en of 6.. en zij besloten om pillen te gaan nemen, voor de eerste keer... Ik, (zo wijs als ik was😌🥴) vond het dan wel handig om een beetje op ze te letten en zelf dus maar geen pil te nemen... Nou die ene beste vriend van me ging hard jonge, echt niet normaal... hij had uiteindelijk volgens mij 7 pillen op (1e keer, hoe is heeeet?🥴). Ik weet niet meer hoe het stukje daartussen verging, volgens mij zat er een dealer bij waarvan ik een mega pleures lijn pep had gehad waardoor ik echt zat te stuiteren van de energie en ik wilde weg, naar buiten, zoiets... Nou toen zat ik dus met die gast en een vriendin bij hem thuis, maarja wtf zit je daar ook maar weer te zitten, en ik was wel benieuwd hoe het met die gasten ging, dus zodoende ben ik terug gegaan naar hen.. Ik kwam binnen nou echt, 1 grote dierentuin, overal tyfuszooi, klapperkaken zo ver het oog reikte, en de muziek stond ook echt tyfus hard... Dat kon natuurlijk nooit lang goed gaan...🥴Buren, snapje... Ik ging even boven kijken, want er zat er 1 in bad, al 5 uur lang ofzo... dus ik wilde hem even wat te drinken brengen, zo wijs als dat ik was natuurlijk met m'n pep alertheid😌.. nou dat bad!😂😂😂was gewoon helemaal zwart water, hij zat de hele tijd met z'n peukjes erin te assen🤣maar hij leek het wel goed te hebben dus nja, lekker laten zitten...
Ik bleef ff bij hem zitten, praatje maken.... zie ik op gegeven moment blauwe lichten door het raam, flikkerende blauwe lichten, dat kon maar 1 ding betekenen.... 112... ik dacht gotver nee hé dat meen je toch niet😱. Keek door het raam, Ja hoor, politie, ambulance, alles stond voor de deur... Dus ik bedacht me geen moment en ben als een mongool naar beneden gerend om alle drugs gerelateerde troep weg te halen en buiten in de grijze bak gegooid. Ik zei tegen die maat van me, wat er ook gebeurd, NIET DIE DEUR OPEN DOEN!!!! Wat doet hij met z'n wouze kutkop..... de deur open, tuurlijk🥴. Nou stond er 4 man ambulance personeel en 4 man politie voor onze neus, en die maat van me had een klapperkaak van hier tot jericho, en hij verkondigde; "Ik heb het heeeeeelemaal onder controle" terwijl die me aankeek met 2 zwarte gaten en een tril geweld waar je eng van werd... Ik dacht dit is gewoon verloren zaak, wtf kun je nu nog....😅. Ze wilden m'n maat meenemen maar hij wilde uiteraard niet mee, 2 man sleepte hem mee in de houdgreep, buiten wist hij op 1 of andere manier nog los te komen, maar uiteindelijk is ie met alle geweld vastgebonden op een brancard...🤐
Toen stonden die 2 agenten voor mijn neus, "Jaa en wat heb jij allemaal gebruikt?" Ik zei, ik heb helemaal niks gebruikt joh waar heb je het over?! Geloof je me niet,?! Geef me een pistest dan! Doe dan!!! Nou blijkbaar hadden ze zoiets van uhhh laat maar, want ze gingen er niet op in verder...
Wel zeiden ze dat ze iedereens ouders zouden opbellen om te zeggen waar we mee bezig waren, of ik m'n telefoon nummer wilde geven...(we waren allemaal minderjarig). Ik zeg nou die geef ik toch niet, en dan nog, denk je echt dat ze gaan opnemen om half 4 in de nacht? Dacht het niet... Nou dan zouden ze zelf wel naar het nummer zoeken, nou dan doe je dat toch lekker.... Kwamen ze na 5 minuten, Ja er werd niet opgenomen, dus je gaat nu naar huis. En daarmee was het klaar... echt zo fcking leip 😂😂😂.
Ik ben naar huis gefietst en heb toen die ene vriendin opgebeld die nog bij die dealer zat en met haar afgesproken, verder pep gaan snuiven ergens in een portiek van een flat....🥴De rest is een zwart gat, maar man, dat vergeet je nooit meer zoiets😂.
Scheen achteraf dus de buurjongen geweest te zijn die had gebeld dat ie dacht dat er iemand niet goed was geworden, daarom kwam er zoveel 112 op af... maar die jongen wist heel goed wat wij aan het doen waren, die was gewoon verzuurd ofzo en vond het leuk om ons te verlinken...🤷🏼♀️.
En dan te bedenken dat we hier een jaar of 15 waren, man man man, om je dood te schamen....😅 maar vind het achteraf ergens wel grappig🤭😳