Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDomme drugsdaden delen

Domme drugsdaden delen

246 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ganggang💯 zei:
Bedankt voor dit topic @KlaasVaak. Het doet me goed om alles nog eens op een rij te zetten.
Klik om te vergroten...
Mooi om te horen!

Vind het ook wel goed om het een en ander op een rijtje te zetten. Toch wel confronterend!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verslaafd aan Oxycodone van me 17-18 tot 22. Dat waren dosissen van 600-700mg iedere dag icm met Lormetazepam altijd 1 doos van 2mg 30 pillen op een 2 dagen tijd erdoorheen. Ook een heleboel ander pijnstillers, ander soorten medicatie en benzo's.
Benzo's misbruikt aan een jonge leeftijd icm met XTC die ik zwaar misbruikte in me tienerjaren. XTC nam ik meerdere malen in de week en dit ging over pillen van 200-260mg een 5-6 op een avond soms op een anderhalf uur tijd en dit voor jarenlang met soms pauze tussen van maanden of weken.
Laatste maanden teveel rc-disso's misbruikt.
Mensen zeer gedaan die het eigenlijk niet verdiende op één uitzondering na.
Kan zo blijven verder zeveren over me drugsdaden maar dit somt het wel wat op.

Edit: veel geluk dat ik eigenlijk nog niet dood ben of eigenlijk eens een echt overdosis heb gehad. Denk dat ik zo precies 7 katten levens heb.
Met de brommer rijden onder invloed van XTC met iemand vanachter die ik vervoerde.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Mooi om te horen!

Vind het ook wel goed om het een en ander op een rijtje te zetten. Toch wel confronterend!
Klik om te vergroten...
Ik stopte het zelf altijd weg voor dat ik in therapie ging. Nu kijk ik er heel anders tegen aan.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Spyro zei:
Moest wel even lachen om die vrouwen. 😂
Klik om te vergroten...
Dat klinkt altijd heel stoer maar eigenlijk is het zo oppervlakkig en stelt het niks voor. En je moet maar mazzel hebben dat de sex in 1x goed is. Als je een vaste partner hebt kun je elkaar leren ontdekken en dat vind ik eigenlijk veel leuker dan al die one night stands. Flirten blijft uiteraard wel leuk.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke haat me niet.. maar ik heb deze verschikkelijk domme combinatie gedaan:

4-HO-MET + 2C-B + MDMA + Wiet + Ketamine + Etizolam + Temazepam + Bromazolam + Alcohol

Het ging allemaal helemaal prima gelukkig, maar de downers hadden mijn dood kunnen zijn als ik niet had opgelet.

Niet alles was tegelijkertijd, maar wel allemaal in een tijdspan van 12 uur. Alcohol was maar 1 biertje.

Heel veel spijt van, dit doe ik ook nooit meer!!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals velen veel te veel en te vaak mdma gedaan. Maar mijn grootste misser was toch wel met 6apb. Had het spul gekocht en nam zo’n 100 milligram om te testen. Uur later weer 100. Uur later nog eens 100. Ik dacht het werkt niet. En toen BOEM. In een keer sloeg die in.
Volgende dag had ik een voortgangsgesprek op school. Ben met mijn stomme kop alsnog gegaan die volgende ochtend. Heb met een kamelenkaak en UFO ogen daar gezeten en nog nooit zo hard m’n best gedaan om het te verbergen.
Uiteindelijk toegeven want ik kon het niet meer verbergen.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oh en de ochtend na 1.5mg clonazolam (geen tolerantie) moeten werken, maar zo focked zijn en daarom 150mg pep snuiven..

Ik kan het me nauwelijks herinneren, sindsdien gebruik ik eigenlijk praktisch geen benzo's meer..
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Zoals velen veel te veel en te vaak mdma gedaan. Maar mijn grootste misser was toch wel met 6apb. Had het spul gekocht en nam zo’n 100 milligram om te testen. Uur later weer 100. Uur later nog eens 100. Ik dacht het werkt niet. En toen BOEM. In een keer sloeg die in.
Volgende dag had ik een voortgangsgesprek op school. Ben met mijn stomme kop alsnog gegaan die volgende ochtend. Heb met een kamelenkaak en UFO ogen daar gezeten en nog nooit zo hard m’n best gedaan om het te verbergen.
Uiteindelijk toegeven want ik kon het niet meer verbergen.
Klik om te vergroten...
Dus 300 mg in totaal? Poeh. Was het nog wel leuk?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...

Gelukkig mijn enige verslaving wel..
Klik om te vergroten...
Damn, je moet wel een aardige tolerantie hebben opgebouwd om dat een beetje te handelen. Ik krijg 1 gram niet eens op op 1 dag. Val gewoon in slaap wss.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Damn, je moet wel een aardige tolerantie hebben opgebouwd om dat een beetje te handelen. Ik krijg 1 gram niet eens op op 1 dag. Val gewoon in slaap wss.
Klik om te vergroten...
Ja echt enorm.. geen idee wat ik daar uberhaupt leuk aan vond..

Het rare nog is, de dag na een 2C-B trip begon ik met trippen op wiet. Sindsdien heb ik reverse tolerance en kan ik van 1 gram 10 joints draaien en er fucking stoned van worden voor echt 3/4 uur..
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Iets waarvan ik ook regelmatig denk, dat had wel wat minder gekund: mijn openhartigheid onder invloed van uppers. Vooral naar m'n vriendje toe. Hij weet ondertussen alles over m'n exen en wat ik daarmee heb meegemaakt. Hij is m'n dagboek, hij weet alles, onder invloed ben ik zo loslippig dat ik al veel dirty little secrets verteld heb. Gelukkig vind hij niet gauw iets gek en veroordeelt hij me niet. Maar veel dingen had ik voor me gehouden als ik nuchter was geweest. Ik moet me wat beter leren beheersen, want ik vertel ook openhartig aan vrienden onder invloed.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Stonologie zei:
Oh en de ochtend na 1.5mg clonazolam (geen tolerantie) moeten werken, maar zo focked zijn en daarom 150mg pep snuiven..

Ik kan het me nauwelijks herinneren, sindsdien gebruik ik eigenlijk praktisch geen benzo's meer..
Klik om te vergroten...
Haha , dat was zo wat 2 jaar men vaste levenstijl toen ik 20 was tot men 22.
Wel nooit een seconde zonder werk gezeten , en werk al 12 jaar bij de zelfde werknemer...

Maar is idd wel niet iets om trots op te zijn.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ganggang💯 zei:
Dus 300 mg in totaal? Poeh. Was het nog wel leuk?
Klik om te vergroten...

In principe wel, golven van euforie over mijn hele lijf en voelde me fantastisch maar het was wel erg sterk en het idee dat ik de volgende ochtend een belangrijk gesprek had maakte het er niet beter op.
Wat ik geleerd heb is 6apb duurt lang voor hij inslaat en werkt tering lang door. Mijn volgende ervaringen waren een stuk beter. 100 mg is zat.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Haha , dat was zo wat 2 jaar men vaste levenstijl toen ik 20 was tot men 22.
Wel nooit een seconde zonder werk gezeten , en werk al 12 jaar bij de zelfde werknemer...

Maar is idd wel niet iets om trots op te zijn.
Klik om te vergroten...
Oef... Heb je daar nu nog last van?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Natozlato zei:
Iets waarvan ik ook regelmatig denk, dat had wel wat minder gekund: mijn openhartigheid onder invloed van uppers. Vooral naar m'n vriendje toe. Hij weet ondertussen alles over m'n exen en wat ik daarmee heb meegemaakt. Hij is m'n dagboek, hij weet alles, onder invloed ben ik zo loslippig dat ik al veel dirty little secrets verteld heb. Gelukkig vind hij niet gauw iets gek en veroordeelt hij me niet. Maar veel dingen had ik voor me gehouden als ik nuchter was geweest. Ik moet me wat beter leren beheersen, want ik vertel ook openhartig aan vrienden onder invloed.
Klik om te vergroten...
Dit herken ik wel. Sommige dingen kan ik beter voor me houden maar ik ben véél te open. Achteraf denk ik altijd shit...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stonologie zei:
Oef... Heb je daar nu nog last van?
Klik om te vergroten...
Jip , daardoor zijn de mindloops ontstaan.
Zal Ik heel men leven mee zitten.
Is enkel lastig om te rekenen en slapen.

Disso's dempen dit enorm (o-pce en 3meOPcp met uitstek..)

Speed ook (daarom dat ik zo verslaafd ben aan speed, maar beloop ik de volgde dag met een rebound van jewelste.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn stomme daden zijn vrijwel alleen maar op MDMA. Gebruik sws alleen op feestjes..maar wel op elk feestje.
In 2018 28 feestjes gehad waarvan 27 met Xtc. In 2019 31 feestjes gehad waarvan 28 met Xtc.

Ben me zeker bewust dat dit niet best voor je is.

Op Bassrulers 2018 4,5 pil achterover gewerkt in 7uur tijd. Getest op 190-210mg.
Man, hoe kan t zo achterlijk lopen....
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Oke haat me niet.. maar ik heb deze verschikkelijk domme combinatie gedaan:

4-HO-MET + 2C-B + MDMA + Wiet + Ketamine + Etizolam + Temazepam + Bromazolam + Alcohol

Het ging allemaal helemaal prima gelukkig, maar de downers hadden mijn dood kunnen zijn als ik niet had opgelet.

Niet alles was tegelijkertijd, maar wel allemaal in een tijdspan van 12 uur. Alcohol was maar 1 biertje.

Heel veel spijt van, dit doe ik ook nooit meer!!
Klik om te vergroten...
Wat was het idee achter al die benzo's? Was dat daarna om te kunnen slapen?
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#19
Op het Melt festival een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen. Weet nog steeds niet wat het was.
Nu zal ik dit nooit meer doen.

Heel boos worden op een vriend die zijn pillen had weggegooid omdat hij de vorige nacht teveel had ingenomen.

KetaKech zei:
6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Hoe komt een bewaker in een wc hokje?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kwak zei:
Op het Melt festival een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen. Weet nog steeds niet wat het was.
Nu zal ik dit nooit meer doen.
Klik om te vergroten...
Wat voor effect had het?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8910111213
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."