#1
Mooi om te horen!Bedankt voor dit topic @KlaasVaak. Het doet me goed om alles nog eens op een rij te zetten.
Vind het ook wel goed om het een en ander op een rijtje te zetten. Toch wel confronterend!
Mooi om te horen!Bedankt voor dit topic @KlaasVaak. Het doet me goed om alles nog eens op een rij te zetten.
Ik stopte het zelf altijd weg voor dat ik in therapie ging. Nu kijk ik er heel anders tegen aan.Mooi om te horen!
Vind het ook wel goed om het een en ander op een rijtje te zetten. Toch wel confronterend!
Dat klinkt altijd heel stoer maar eigenlijk is het zo oppervlakkig en stelt het niks voor. En je moet maar mazzel hebben dat de sex in 1x goed is. Als je een vaste partner hebt kun je elkaar leren ontdekken en dat vind ik eigenlijk veel leuker dan al die one night stands. Flirten blijft uiteraard wel leuk.Moest wel even lachen om die vrouwen. 😂
Dus 300 mg in totaal? Poeh. Was het nog wel leuk?Zoals velen veel te veel en te vaak mdma gedaan. Maar mijn grootste misser was toch wel met 6apb. Had het spul gekocht en nam zo’n 100 milligram om te testen. Uur later weer 100. Uur later nog eens 100. Ik dacht het werkt niet. En toen BOEM. In een keer sloeg die in.
Volgende dag had ik een voortgangsgesprek op school. Ben met mijn stomme kop alsnog gegaan die volgende ochtend. Heb met een kamelenkaak en UFO ogen daar gezeten en nog nooit zo hard m’n best gedaan om het te verbergen.
Uiteindelijk toegeven want ik kon het niet meer verbergen.
Damn, je moet wel een aardige tolerantie hebben opgebouwd om dat een beetje te handelen. Ik krijg 1 gram niet eens op op 1 dag. Val gewoon in slaap wss.Een tijd lang 4 gram wiet per dag (rond de 20 joints) roken...
Gelukkig mijn enige verslaving wel..
Ja echt enorm.. geen idee wat ik daar uberhaupt leuk aan vond..Damn, je moet wel een aardige tolerantie hebben opgebouwd om dat een beetje te handelen. Ik krijg 1 gram niet eens op op 1 dag. Val gewoon in slaap wss.
Haha , dat was zo wat 2 jaar men vaste levenstijl toen ik 20 was tot men 22.Oh en de ochtend na 1.5mg clonazolam (geen tolerantie) moeten werken, maar zo focked zijn en daarom 150mg pep snuiven..
Ik kan het me nauwelijks herinneren, sindsdien gebruik ik eigenlijk praktisch geen benzo's meer..
Dus 300 mg in totaal? Poeh. Was het nog wel leuk?
Oef... Heb je daar nu nog last van?Haha , dat was zo wat 2 jaar men vaste levenstijl toen ik 20 was tot men 22.
Wel nooit een seconde zonder werk gezeten , en werk al 12 jaar bij de zelfde werknemer...
Maar is idd wel niet iets om trots op te zijn.
Dit herken ik wel. Sommige dingen kan ik beter voor me houden maar ik ben véél te open. Achteraf denk ik altijd shit...Iets waarvan ik ook regelmatig denk, dat had wel wat minder gekund: mijn openhartigheid onder invloed van uppers. Vooral naar m'n vriendje toe. Hij weet ondertussen alles over m'n exen en wat ik daarmee heb meegemaakt. Hij is m'n dagboek, hij weet alles, onder invloed ben ik zo loslippig dat ik al veel dirty little secrets verteld heb. Gelukkig vind hij niet gauw iets gek en veroordeelt hij me niet. Maar veel dingen had ik voor me gehouden als ik nuchter was geweest. Ik moet me wat beter leren beheersen, want ik vertel ook openhartig aan vrienden onder invloed.
Jip , daardoor zijn de mindloops ontstaan.Oef... Heb je daar nu nog last van?
Wat was het idee achter al die benzo's? Was dat daarna om te kunnen slapen?Oke haat me niet.. maar ik heb deze verschikkelijk domme combinatie gedaan:
4-HO-MET + 2C-B + MDMA + Wiet + Ketamine + Etizolam + Temazepam + Bromazolam + Alcohol
Het ging allemaal helemaal prima gelukkig, maar de downers hadden mijn dood kunnen zijn als ik niet had opgelet.
Niet alles was tegelijkertijd, maar wel allemaal in een tijdspan van 12 uur. Alcohol was maar 1 biertje.
Heel veel spijt van, dit doe ik ook nooit meer!!
Hoe komt een bewaker in een wc hokje?6. Xtc pil breken zonder in een wc hokje te zitten: hallo bewaker, dag xtc van mij en m'n ex en dag gram keta. Ik mocht wel blijven als ik mij "gedroeg". Na 10 minuten weer een pil gekocht natuurlijk.
Wat voor effect had het?Op het Melt festival een zakje met wit poeder bij de bar gevonden. Heb er van zitten snoepen. Weet nog steeds niet wat het was.
Nu zal ik dit nooit meer doen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."