Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oraal werkt beter dan gesnoven - langer en sterker. Ik vind het lekker lang werken (ook nasaal) in tegenstelling tot K."
"J0k3r zei: Wat jij wilt, ik deel me ervaring anoniem dus ik zou daar niks mee opschieten. Klik om te vergroten... Ik heb gemerkt dat als je hier iets post dat gewoon stom is (dosering, mix whatever) zeggen ze meteen dat het gelul is en dat het niet kan. 🤷🏼♂️ Sadbois"
"Ik vind dat 5mapb zo'n beperkte MDMA broertje is. Hij "klapt" wel, maar is vooral een zware gevoel, niet echt magisch of liefdevol. Ik voel me gewoon fucked up. Super saai."
"Mooi geschreven maar waar zijn de effecten?"
"Als het maar vloeibaar is, zonder raare toevoegingen, kun je het gerust in een neusspray flesje schenken en gewoon sprayen. Je kunt het ook zelf maken, werkt prima."
"Flubrotizolam. Od gewoon midazepam van een dealer kooen"
"Midazolam aka dormicum."
"Je hebt een Grand mal gehad. Je leeft nog dus het is wel goed, maar je was dichtbij. Toch zou ik een huisarts adviseren en dan ook nog de waarheid vertellen (misschien niet helemaal. Zeg dan dat je tweede dosis tramadol heb gepakt omdat je bijvoorbeeld meer pijn had ofzo)."
"PsyTekz zei: Er was een tijd lang 4-MMC die gewoon goed was, zoals TS aangeeft, vetter dan MDMA. Deze die je gewoon bij de vendors kon kopen. Topspul. Dan kwam er PRE-BAN 4-MMC en werd het verboden. Dat spul was al iets slapper dan de originele. Daarna is de markt beginnen doven en de meeste die 4-MMC konden kopen kregen totaal geen ervaring zoals de originele 1ste batches. Die werd 4-MMC puur getest maar qua effect en gevoel kwam het niet meer in de buurt van de oude. 3mmc leek voor sommige zelfs beter wat nochtans het slappe katje van de kater is. Het zal er waarschijnlijk nog zijn, maar moeilijk te vinden. Klik om te vergroten... Ik heb vaker 4mmc gehad (sinds ban) en maar twee keer was het niet goed genoeg. Voor de rest altijd zoals het hoort. Zulke verhalen dat het niet te vergelijken is vertellen meestal mensen die sinds toen heel veel van alles gebuikt hebben. Ook vergeten ze dat 10 jaar voor ons lichaam niet niks is."
"Ik ben normaal gesproken best hyper, behalve wanneer ik het niet ben. Maar als ik speed snuif voel ik gewoon zen. Ik kan op dingen concentreren, iets plannen (normaal kan ik het alleen op dezelfde dag, niet verder) en met mensen praten zonder hun onderbreken/niet luisteren. Is het dan mogelijk dat ik niet gediagnosticeerd ben en ADHD heb? Of ben ik gewoon een junkie die high op speed wordt? Ik krijg ook geen praatkick of een dwang om iets te doen."