Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"my god! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } IT IS A SHARK ATTACK"
"eigenlijk word er geadviseerd 3 maanden tussen de ervaringen te houden anders maak je het misschien kapot voor altijd, natuurlijk komt het misschien eens anders uit, dus ik vind anderhalve maand een minimum, maximum 3- 4 keer op een jaar voor mij werken."
"Indien je je echt zorgen maakt, zal de dokter je beter kunnen helpen dan wat random mensen op een forum, als het allemaal niet zo ernstig is kan je het natuurlijk allemaal wat afwachten en zien hoe het komt. Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, maar ik doe enkel pure MDMA, dus misschien komen er nog mensen tevoorschijn met dezelfde klachten. Maar toch, voelt het echt ernstig, naar de huisarts."
"je maakt iets onverwacht mee dat iets te hard voor je gaat en je neemt nog 2,5 pillen?"
"Ik vind het wel zonde hoor! Ik maak zeker niet vaak gebruik van de shops, ga normaal gewoon in België, maar eens in de zoveel maanden vond ik het toch een hele leuke uitstap om met wat vrienden erheen te gaan, ineens wat in de stad rond te kuieren en een hapje te eten, wat winkeltjes te doen en even lekker in de shop onderuit te zakken. Zeker ook nooit het gevoel gehad op een of andere manier overlast te veroorzaken hierdoor, maar ja, dit lijkt me ook maar een opstapje om het helemaal te verbieden in de toekomst."
"Wiet, er is geen enkele reden om het elke avond te doen, waarom doe ik het dan toch weer wel. Ook rook ik niet gewoon, dus is de tabak in de joints toch wel aan het opstapelen naar een kutnicotine verslaving. Andere dingen hou ik altijd heel mooi tijd en grens mee."
"Gedaan: Alcohol nicotine (enkel in joints) wiet (Blowen, bong, vaporizer, eten,..) hasj (blowen, hasjchocomelk,..) Lachgas (schitterende combodrug) salvia (5x,10x,20x) LSD kratom (was niet echt effectief) MDMA (ik doe enkel kristallen) Ketamine truffels (Psilocybe Atlantis 15gr) Te doen als ik de gelegenheid tegenkom (ben nergens naar op zoek): DMT Peyote/san pedro (mescaline dus) 2c'tjes"
"LSDmathXtc zei: wow, grellig verhaal. GHB kan het al niet zijn , want dat zou je zeker en vast hebben geproeft (zout smaak) een pilleke denk ik ook niet want die lossen niet echt op in water,.. misschien dat je het zou hebben ingeslikt maar dat zou je waarsschijnlijk ook wel gevoeld hebben. LSD kan ook maar dan in vloeibare vorm(smaakloos), verder heb je misschien kans dat je gewoon te veel had gedronken. waarschijnlijk is het dat, maar dat weet ik dus nie 100% zeker he. in iedergeval succes Klik om te vergroten... Niet zo'n dingen posten zonder bronnen aub. On topic: LSD is het sowieso NIET, een trip duurt langer en je zou niet gewoon neergegaan zijn. over GHB weet ik persoonlijk niet zo veel dus ga ik me niet over uitlaten. Dus als er effectief iets in je drankje zat en ik moest een gokje wagen zou ik gokken op Rohypnol of iets dergelijk. Hier heb ik persoonlijk ook niet veel mee te maken. ik citeer van Wikipedia over rohypnol(flunitrazepam) Rohypnol versterkt de remmende werking van de neurotransmitter GABA. Hierdoor wordt de overdracht van prikkels in verschillende onderdelen van de hersenen geremd. Na ca. 10-20 minuten begint het middel te werken, het wordt dus erg snel opgenomen. De bijwerkingen zijn slaperigheid overdag, spierzwakte, duizeligheid, verwarring, moeheid en dubbelzien. Geheugenverlies kan ook optreden. Bij overdosering wordt de ademhaling onderdrukt en kan men in coma geraken. Klik om te vergroten... Het middel werd ingenomen waarna men na inname probeerde wakker te blijven om in een soort droomtoestand te komen. Gebruikers voelden zich verdoofd maar merkten ook dat zij na afloop zich niet meer konden herinneren wat er gebeurd was. Klik om te vergroten... bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Flunitrazepam en wat erowidlinks die je kan doornemen: http://www.erowid.org/pharms/flunitraze ... epam.shtml http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=25817 Natuurlijk is dit allemaal al min of meer gezegd en ik neem het van Spor graag aan dat dit niet zo goed te verkrijgen is, maar er zullen genoeg soortgelijke dingen zijn op de markt. Je kan altijd bij een arts langsgaan moest je je zorgen maken, maar ik vrees dat als alles uit je bloed enzo is dat je het nooit zult weten. Een les voor de volgende keer dus om je drankje altijd bij te houden, dan valt het alleen nog maar op dronken zijn te steken Even tussen haakjes kan ik trouwens niet begrijpen welke sicko's op de wereld zoiets zouden doen, naar mijn mening zullen er ook wel genoeg van deze verhaaltjes ontstaan door te dronken mensen die zich hebben overschat, maar voor de echte gevallen kan ik er met m'n hoofd niet bij. ... waarom? Om wat meisjes te verkrachten? Damn,foute boel."
"Alcohol is toch een harddrugs..."
"zucht"