Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
208 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vigilante zei:
Isolation zei:
Als je na 56 uur zonder slaap nog steeds door staat te springen op 'n leuk groot festival, met ondertussen al bijna 1,5 gram pep op, en een maat van je, die overigens volledig nuchter is, nog steeds met je mee staat te springen.... nouja, dan weetje neit jij hard gaat, maar ik wil toch wel een applausje vragen voor die maat van mij, want die ging zo hard als 'n tierelier op mijn energie:grin:! :rockband:
Klik om te vergroten...

56 uur springen en losgaan zonder dope vind ik knap :rock:
Klik om te vergroten...

vond ik dus ook... kheb m hierna ook mijn eigen gedraaide bluntje op laten steken haha.. na 2 trekken lag ie om, KNOCKED THE FUCK OUT... en ik kon nog steeds niet slapen :cry:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je na 56 uur zonder slaap nog steeds door staat te springen op 'n leuk groot festival, met ondertussen al bijna 1,5 gram pep op, en een maat van je, die overigens volledig nuchter is, nog steeds met je mee staat te springen.... nouja, dan weetje neit jij hard gaat, maar ik wil toch wel een applausje vragen voor die maat van mij, want die ging zo hard als 'n tierelier op mijn energie:grin:! :rockband:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Isolation zei:
Als je na 56 uur zonder slaap nog steeds door staat te springen op 'n leuk groot festival, met ondertussen al bijna 1,5 gram pep op, en een maat van je, die overigens volledig nuchter is, nog steeds met je mee staat te springen.... nouja, dan weetje neit jij hard gaat, maar ik wil toch wel een applausje vragen voor die maat van mij, want die ging zo hard als 'n tierelier op mijn energie:grin:! :rockband:
Klik om te vergroten...

56 uur springen en losgaan zonder dope vind ik knap :rock:
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iets vreemds proeft in je mond je verder er niets van aantrekt en de volgende dag achterkom dat de gaten weer in je wangen staan.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Je geflitst wordt terwijl je in hyperspace op je bank zit.
Klik om te vergroten...

geflitst ?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je tevergeefs probeert de zebra ''lijnen'' van de weg te snuiven met een pion.

m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
-spaceman- zei:
Als je tevergeefs probeert de zebra ''lijnen'' van de weg te snuiven met een pion.

Klik om te vergroten...
Haha :grin:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
als je steeds een slokje van een leeg glas neemt maar steeds vergeet dat het glas leeg is (MDMA)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cooper zei:
-je beeld gaat trillen, je het ineens knetter heet krijgt, je kaak gaat trillen, je ogen een eigen leven gaan leiden...
Klik om te vergroten...
mdma :grin:

als je in de bosjes kijkt, en in de struiken een dikke oude vrouw op gummielaarzen ziet staan, die een hond uitlaat, en als je knippert met je ogen dat die hond 2 keer zo groot word, en als je nog een keer knippert die hond een varken word, om vervolgens te beseffen dat je op een struik staat te freaken...

of denken dat je politie ziet, er naar toe strompelen en hinkelen, besluiten dat het bosjes zijn en er 2 dagen later nog een keer langs komen, en geen bosje ziet...
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#10
haha wat een geweldige verhalen hier ^^
een paar van mezelf:

*als de linkerkant van je bovenlip de hele tijd trilt en je net een vis lijkt die aan een haak hangt. Tegelijkertijd natuurlijk compleet apathisch uit je ogen kijken (coke)

*als je 's nachts naar fietst en er heilig van overtuigd bent dat de politie achter je aanzit. Dit omdat er geheime boodschappen staan op de nummerplaten van voorbijrijdende auto's (wiet)

*als je denkt dat je vriend Sanskriet tegen je aan het praten is (MDMA)

*als het enige wat je nog kan uitbrengen 'amaaaaaaiiiiiii, ik voel me zooooo goed' is (MDMA)
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#11
lakens en een masker een naam geeft :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bomen in 2 zien splijten, honden in krokodillen zien veranderen... (MDMA)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
man ik heb het zoooo koud op men huid, maar vanbinnen ben ik zoooo warm (LSD)
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Amaranth zei:
- Je een sigaret wilt aansteken, maar er achter komt dat ie verkeerd om in je mond zit.

Moet je daar hard voor gaan, kun je toch ook 'gewoon' stoned of dronken (of allebei :P) zijn?
Klik om te vergroten...

Of even niet opletten xD
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha neen niet in 1 keer. :tearsofjoy:
400 mg in 2 keer.
750 in 4 keer.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Aalpoepert zei:
Als je in de koelkast aan het zoeken bent naar water, terwijl je een glas kraanwater wilde pakken.
Klik om te vergroten...

Haha, dat herinnerd mij aan een geniale nacht...

- Als zo vaag bent dat je bent geobsedeert door water. Je praat er erover, ''denkt'' erover, zoekt ernaar en drinkt liters kraanwater. Totdat je een klein glazen flesje water in de koelkast vind. Je laat het vol trots zien aan je vrienden die ook zeer veel waardering hadden voor water op dat moment. Dan komt het moment van de waarheid, je draait het dopje eraf, neemt een flinke slok.... en.... trekt een ongelovelijk vies gezicht omdat het niet te pruimen was... Gadverdamme, vinden we het holy water, smaakt het fucking ranzig...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat was vast geen water dan! Of was het ingestraald?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Dat was vast geen water dan! Of was het ingestraald?
Klik om te vergroten...

:grin: Whaha...

Nah, het was gewoon van dat bronwater... luxe water... Kerstpakket water, voor idioten die vergeten we goed kraanwater hebben... Maar wij waren waarschijnlijk zo gewend geraakt aan het kraanwater, dat we al het andere water vies vonden ofzo... Maar ik weet echt zeker dat we het vies vonden smaken...

K
KLINKERKOPLid
01-01-2024, 00:00
#20
- je drie glazen achter elkaar kapot knijpt :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."