#1
azgaza zei:...realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.
Omg dat gebeurt mij alleen bij DMT..
hoeveel ug had je op?
azgaza zei:...realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.
alainalain zei:azgaza zei:...realiseert dat je je trip genoot niet meer kon zien in de visuals als die 5-6 meter verder op stond. Waaauw.
Omg dat gebeurt mij alleen bij DMT..
hoeveel ug had je op?
+1cropp zei:loadrunner zei:-Als je met iedereen wilt knuffelen.
ga jij dan te hard??
ik begin dan net op gang te komen![]()

HakunaMatata zei:- je geen diepte meer ziet op mdma
-je wilt smsen, maar naar je agenda gaat, en er dan achter komt dat die vakjes om elkaar heen kunnen dansen terwijl je daaronder nog een hele lichtshow van je toetsen hebt.
-je xbox animaties kijkt, het te heftig word, weg kijkt, maar je al snel weer terug kijkt zonder dat je dit wilt.
-Met dekentjes in een huis zitten waar de verwarming op 28 graden staat, je dan de vloerverwarming aanzet, en vervolgens de openhaard aangooit.
-je verdwaalt bent op een weg waar je elke dag minimaal 3 keer fietst
-een band hebt met rare reptielen, ze gaat vasthouden en aaien, terwijl je ze normaal een beetje eng vind. (was daarna wel over de angst heen xD)
-je constant opzoek bent naar dingen en vergeet waar je naar zoekt.
-een peuk een halfuur in je handen hebben maar hemvergeet dat je hem in je hand hebt en dus ook vergeet aan te steken.
-in een berging op een matras liggen en denken dat er camera's hangen en mensne ons volgen.
-je afvragen of er mensen zouden zijn die aan mensen denken die doorgespaced in een berging liggen.
-een preek van je vader door de telefoon krijgen over dat het kut gaat en die me verteld datje alleen achteruit gaat, maar tergelijkertijd een goed gevoel bij dat gesprek hebben
-vanaf 3 tot 6 uur snachts op straat rondlopen, nergens heen.
-je aan een waterpijp blijft hijsen alsof je leven er van af hangt, terwijl deze al zo'n half uur op is.
-als je naar huis fietst denkt dat er op elk portiek waar je langsfietst iemand staat, terwijl er helemaal niemand op straat is.
-je met een laptop in the middel of nowhere gaat zitten kijken naar een heel groen scherm.
enkele gevallen van erg hard gaan bij mij!
loadrunner zei:Je denkt na over wat er zou gebeuren als je ineens van lichaam zou wisselen met de persoon die net langs fietste, ik ineens die fietser ben, die die persoon op dat bankje ziet zitten, die zich dan ook afvraagt hoe het zou zijn, om van lichaam te wisselen, zodat hij die jongen is die op de fiets zit, die mij op het bankje ziet zitten die dan denkt hoe het is om van lichaam te wisselen van de persoon die net langsfietst, en dan ineens de fietser is die iemand op een bankje ziet zitten, en zich afvraagt of die ook aan het trippen is. En terwijl je naar huis fietst, bedenk je je net, Zat ik niet net op dat bankje, mezelf af te vragen hoe het is om van plaats te wisselen met die jongen die net langsfietste? of ehh... hoe kom ik op deze fiets?
helemaal vet is, dat je jezelf op een bankje ziet zitten, als je langsfietst, een bankje verderop ga je zelf zitten, en je jezelf ineens op een fiets aankomen fietsen, je stapt op de fiets en durft dan niet om op het volgende bankje te gaan zitten, voor het geval je je zelf weer aan ziet komen fietsen.
edit: en het kan nog een stukje erger... combineer de bovenstaande twee met elkaar
DrippTone zei:- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Rabbithole zei:DrippTone zei:- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Klinkt heel bekend onder invloed van 2cb! De muziek bouwde langzaam op naar een climax, maar had het gevoel alsof het zich ook als lachgas in mijn hoofd opbouwde, totdat ik op een gegeven moment dacht dat mijn hoofd zou ontploffen en de muziek heb uitgezet![]()
DrippTone zei:Rabbithole zei:DrippTone zei:- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Klinkt heel bekend onder invloed van 2cb! De muziek bouwde langzaam op naar een climax, maar had het gevoel alsof het zich ook als lachgas in mijn hoofd opbouwde, totdat ik op een gegeven moment dacht dat mijn hoofd zou ontploffen en de muziek heb uitgezet![]()
Dat was toevallig ook op de 2c-B. :P en dat met die kleuren ook. Een doses die iets te veel van het goede was, maar waarbij ik toch zoiets had van het mag nog wel een standje harder. Vreemd spul.![]()
DrippTone zei:- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Qocaïne zei:DrippTone zei:- De muziek zo danig vervormd dat het niet meer mooi is en je het maar uit zet.
Het niet meer mooi klinkt ken ik niet echt... wel dat ik het uiteindelijk gewoon niet meer hoor. (alcohol, maar ook pillen)
De avond vliegt voorbij, zonder dat je beseft wat voor soort muziek er wordt gedraaid!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."