Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. MDMA 2. CANNABIS 3. ALCOHOL"
"ik lees de hele tijd op deze site Benzo's. wat word daar mee bedoelt?"
"Vroeger heb ik weleens alleen geblowt, maar vind over het algemeen drugs alleen nemen heel kansloos, het is juist fijn om je ervaringen en trips met iemand te delen, met wiet uit zich dat in lam op de bank liggen en slap lachen, met bijv. pillen uit zich het in rondjes lopen:P wiet op een feestje? nee, het maakt me lam en je hebt nergens zin in. beter alcohol, of klinkers."
"Ten eerste: ik heb een hond en die is standaard aan het chillen op de bank, erg vet om naast te zitten als je strak staat of stoned. Ten tweede: ik heb het opgezocht, het is niet schadelijk voor een dier als tie een beetje rook inadmend, het is alleen niet slim om binnen te roken, of de rook, zoals je al zei in zijn/haar gezicht te blazen..."
"goed verslag, volgende keer meer alinea's als het kan mooi om te lezen, alleen wel gewaagd dat je de eerste keer zoveel durfde te nemen... volgende keer meer water meenmen"
"Het was een mooie dag, koud weliswaar, maar prima om buiten te zitten. Vrienden hadden mij gebeld en gevraagd of ik XTC mee wilde doen. Dat wilde ik wel doen dus stapte op mn fietsje en ging op weg. 10 minuten later... Daar aangekomen stond een van mn vrienden op 1 plek herhaardelijk te springen. toen ik dichterbij kwam schrok ik me dood. Ik wist wel dat van XTC je doppen groot werden maar zo groot wist ik niet.... Een vriend van me gaf me een pilletje. ik nam de pil, toen die eenmaal via mijn strotje naar beneden gleed dacht ik dat ik al iets voelde, maar nee het waren de zenuwen. een kleine 3 kwartier later begon er iets te tintelen in mijn buik, mn zicht werd groter en mijn handen begonnen een beetje te zweten. ik stond op en hij sloeg in, energie waar je u tegen zegt. ik wilde de hele tijd met iedereen een rondje lopen en als ze dan meegingen vertelde ik allemaal verhalen en biechtte ik alerlei dingen op, de persoon tegen wie ik praatte was ook flink VDK en vertelde ook hun verhalen. toen het hoogtepunt voorbij was vond ik dat zo jammer dat ik er nog een heb genomen. toen heb ik mijn Ipod'tje in gedaan en chille house en beetje hardcore geluisterd. ook hebben we nog een ren-wedstrijd gedaan (aan te raden als je van de klinkers bent want je rent veel sneller dan normaal) ook opdrukken is echt grappig, het is namelijk totaal niet zwaar. ( minder leuk als je de volgende dag opstaat) dit was mijn ervaring met pillen."
"Hellraiser_[NL] zei: als de lkkere driehoekjes waaren die hier te krijgen waaren was het geen verkoopspraatje wat heb je ervoor betaalt Klik om te vergroten... ik geloof dat ik er 6 euro per pil voor heb betaald,"
"- je drie glazen achter elkaar kapot knijpt"
"P_L_U_R zei: ik heb viavia een zo gezegde test gekregen van copaka kruid maar heb geen idee wat het is en vind er niet snel iets op op internet aangezien ik niet iets test waarvan ik weet wat het is vroeg ik me af of hier mischien iemand een idee heeft en zijn kennis wilt delen volgens de sponsor van het testertje was het een of ander afrikaans kruid alvast bedankt Klik om te vergroten... geen idee wat het is, kan er ook niets over vinden. een regel bij drugsgebruik is erg belangrijk: Bij twijfel altijd NEE"
"wil graag voor de derde keer xtc gebruiken, enige probleem is , zit aan een anti bioticakuur, het heet:"FLUCLOXACILLINE, moeilijk woord dus... graag info of het gevaarlijk kan zijn of hoe ik gevaren kan voorkomen, bij voorbaat dank"