Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
210 weergaven
18-5-2026
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je al een malbro 6 euro opgerookt hebt voor je weer terug bent van de shop.
:xtc:
m
miss pepperLid
01-01-2024, 00:00
#2
je de dag van vandaag niet meer weet, dat had ik vanochtend en gisterenavond :rolleyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy: dan ga je redelijk hard ja :grin:
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je in de bus zit maar je denkt dat je in de trein zit,
en je maar denkt waarom staan die huizen zo dicht bij, en waarom rijden er auto naast de trein :confused:
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je geweldige inzichten hebt en dat je dat gaat geloven: bijvoorbeeld Alles wat naar beneden gaat is beschadigd, alles wat naar boven gaat is heel...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Djo zei:
Hey Qocaïne welcome back !!!!

:rockband:
Klik om te vergroten...

Hey Jo! :wave:

Oom Klaas zei:
-Je denkt dat je een luchtballon bent, inclusief geluiden nadoen van de brander ed.
Klik om te vergroten...

wtf? :grin:



- Als je moet kotsen, maar het toch wel lekker aanvoelt :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
gatver :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
-Je om de vijf stappen in je kraag wordt gevat door degenen waar je mee loopt omdat je te hard gaat.

-Je hele andere gesprekken met mensen voert dan zij met jou, en het toch logisch vindt klinken allemaal. o.O;;

-Je handen zo trillen dat je peuk aansteken ongeveer vijf minuten duurt.

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Qocaïne zei:
Oom Klaas zei:
-Je denkt dat je een luchtballon bent, inclusief geluiden nadoen van de brander ed.
Klik om te vergroten...

wtf? :grin:
Klik om te vergroten...

Veel mdma plus wiet brachten me vreemde dingen :tearsofjoy:
Ik liep door een park net voor de schemering en liep gebogen alsof de ballon boven me hing en ik de brander plus mandje was. Pgggg terwijl ik m'n belangrijke vracht (m'n peuken en wiet) ergens heen moest brengen...waar wist ik niet.

Toen ging ik best hard.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je gaat hard, als alles aanvoelt als een heerlijk zacht matras onder een donzig deken
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
- Als je moet kotsen, maar het toch wel lekker aanvoelt :beer:
Klik om te vergroten...
Ja dat ken ik. Zeker als het een focking zware pil is.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
loadrunner zei:
Je gaat hard, als alles aanvoelt als een heerlijk zacht matras onder een donzig deken
Klik om te vergroten...
heb ooit eens op van die stalen hekken gelegen bij zo'n bouw. voelde heerlijk aan :)
ze lagen opgestapeld op de grond, heb er dik een half uur gelegen :P
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
*Je alle wereldproblemen in 3 minuten weet op te lossen.

*Je zo hard stampt dat de vloer los begint te raken.

*Je de drugshond van die agent blijft aaien met de woorden: "aah hij is zooooo lief".

*Als je je gezicht niet meer voelt.

*Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat.


*Je zo'n grote pupillen hebt dat mensen zeggen dat je mooie bruine
ogen hebt terwijl ze eigenlijk blauw zijn.

*Je je gsm zoekt die je gewoon in je hand houdt.

*Je een "wereldse" sms gestuurd hebt terwijl later blijkt dat het
wat gebrabbel is.

*Je alvast de volgende pil in de aanslag houdt.

*Je met 60 kilometer per uur op de snelweg rijdt... Of ineens een boot ziet op de snelweg

*Je iedereen zijn/haar naam kent op een groot feest en je denkt dat
iedereen je beste vriend is!

*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je je pillen zoekt en ze nergens kan vinden en de dag daarna vindt je pillen onder je kussen

*Je na een houseparty uren tegen je moeder gaat praten terwijl je normaal zo autistisch als de pest bent!

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*De persoon bellen die achter je staat omdat je die kwijt bent!!

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Je om je heen staat te kijken en op een gegeven moment je vrienden vragen:
'wat is er?' en jij zegt: 'O niets, ik zocht jullie!

*Dat je allang thuis bent en in bed maar toch het gevoel hebt dat je hele kamer volstaat met mensen, en dat je dus de hele tijd om je heen
kijkt om te kijken of er echt geen mensen zitten.

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.

*Als je een slokje van je flesje water probeert te nemen maar er na duizend keer proberen erachter komt dat de dop er nog op zit.

*Tegen alles en iedereen aanlopen en overal net niet over struikelen.

*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
alainalain zei:
*dat je na het drinken halen een paar rondjes de zaal door moet omdat je niet meer weet waar je vrienden ook alweer stonden...
Klik om te vergroten...

Daar kan ik helaas over meepraten... batterij van telefoon dood, en je maten kwijtraken op mysteryland! >.<

Gelukkig waren er twee vriendelijke mensen, die hun mobiel durfde af te staan aan een strakke mongool :P
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als je er net achterkomt dat het dinsdagavond is...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#16
alainalain zei:
*Je andere mensen hun telefoonnummers opslaat en belooft terug te
bellen(wat je de dag daarna dus meestal NIET doet!)

*Je een drankje gaat halen, en dan bij de bar staat en dan uberhaupt niet meer weet waarom je bij een bar staat.

*Dat je naar je gsm kijkt en met geen mogelijkheid het smsje kan lezen.

*Elke 5 min kijkt of je je telefoon portemonnee enz enz nog hebt..

*Als je meer dan een half uurtje doet om een smsje te sturen.
Klik om te vergroten...

Ik ben duidelijk vaker te hard gegaan :grin:

Haha die man weet nog eens wat hard gaan is !
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je tabak opeet in plaats van chips
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je weet dat je hard gaat, als alles zacht is. :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#19
loadrunner zei:
Je weet dat je hard gaat, als alles zacht is. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Deze vind ik zelf erg leuk heheh

Moet zeggen dat die lijst van mij gestolen is van een PF van een vriend van me, maar heb het merendeel zelf vaak zat meegemaakt.


Zelf ook meegemaakt dat ik met een maat wat drinken ging halen, voor ons en andere vrienden, en dat ze na 1,5 uur smsjes gaan sturen waar we blijven, en wij dus nog steeds bij de bar staan.. in gesprek met de persoon achter de bar over hoe relaxt t wel niet is dat we bier kunnen kopen bij hun en dergelijke onzinverhalen :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
...je closed eye visuals van een orgasme krijgt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."