Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
211 weergaven
18-5-2026
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
knolselderij zei:
Biertje zei:
Ik herinner me nu dat ik op de mdma wel 'ns n peuk heb proberen aan te steken terwijl ik niets eens 'n peuk in m'n muil had.

Op de speed heb ik ook wel ns dat ik de hele tijd m'n peuk 'af tik' , om er vervolgens achter te komen dat ik helemaal geen peuk in m'n hnad heb.
Klik om te vergroten...

dan moet je ook egt vaag zijn als dat wil gebeuren
Klik om te vergroten...

Dat op de mdma was gewoon 'n soort van lichte hallucinatie, op de speed gewoon 'n dwangneurose haha.
F
Foxy*Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je je druk aan het maken bent over hoe je thuis gaat komen, en je in een helder moment beseft dat je al in bed ligt.. :grin:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen nieuwjaar wat geks gehad, bedenk ik me net.

Geconsumeerd:

250 mg 4-FMP, 100 mg MDMA, teveel alcohol (blijmoedig besloten om wat pilsjes te drinken, wat met MDMA op natuurlijk niet zo'n goed idee is) en wat puntjes pep.

Situatie:

Ik was op een feestje, ik ging even op een bank zitten, en zet mijn tas naast de bank neer. Zit wat te praten, tot het moment daar is dat er verder gefeest moet worden. Vervolgens ben ik mijn tas ineens kwijt, waarna ik volgens mij tegen wat lui iets uitgekraamd heb als 'huh, mijn tas is weg' (wat volgens mij vrij dom overkwam, haha). Paar rondjes gelopen, op zoek naar mijn tas, paar keer 'godver' gezegd omdat er wat spullen in zaten die ik niet kwijt wilde, tot ik het opgaf en dacht 'nou, dan maar geen tas'. Het stuk waarin ik zoekende was is me grotendeels ontschoten, ik heb werkelijk geen idee of het vijf minuten duurde of twee uur. Het moet in elk geval wel even geduurd hebben, aangezien kameraden zich nog wel wisten te herinneren dat ik inderdaad een tas kwijt was. Hoe dan ook, op een gegeven moment beland ik weer op die bank, en staat mijn tas er doodleuk naast, alle shit er nog in. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, wat het raar maakt is dat ik me tot op de dag van vandaag echt niet kan herinneren hoe lang ik dat ding kwijt wat. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n verstoord tijdsbesef meegemaakt, hoewel ik me de rest van die lange, lange nacht behoorlijk goed kan herinneren. Is volgens mij wel een beetje een gevalletje 'je had erbij moeten zijn', het is me in elk geval wel bij gebleven. Zal wel door de combi alcohol + MDMA komen. Dusseh, dat doe ik voorlopig niet meer, hehe.

Een andere:

Ik heb mezelf een keer op paddo's (thuis) ingebeeld dat de muziek zichtbaar als een soort golf uit de speakers kwam, dus ik heb me op 10 centimeter van een speaker verschanst, en ik heb naar het schijnt een uur lang graaiende bewegingen in de richting van dat ding gemaakt, onderwijl blijmoedig naar mijn vrienden roepend "kom jongens, je kunt de muziek gewoon pakken!".
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek:grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Biertje zei:
je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek:grin:
Klik om te vergroten...
Having a good time, aye? :grin:

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
PatrickBateman zei:
Afgelopen nieuwjaar wat geks gehad, bedenk ik me net.

Geconsumeerd:

250 mg 4-FMP, 100 mg MDMA, teveel alcohol (blijmoedig besloten om wat pilsjes te drinken, wat met MDMA op natuurlijk niet zo'n goed idee is) en wat puntjes pep.

Situatie:

Ik was op een feestje, ik ging even op een bank zitten, en zet mijn tas naast de bank neer. Zit wat te praten, tot het moment daar is dat er verder gefeest moet worden. Vervolgens ben ik mijn tas ineens kwijt, waarna ik volgens mij tegen wat lui iets uitgekraamd heb als 'huh, mijn tas is weg' (wat volgens mij vrij dom overkwam, haha). Paar rondjes gelopen, op zoek naar mijn tas, paar keer 'godver' gezegd omdat er wat spullen in zaten die ik niet kwijt wilde, tot ik het opgaf en dacht 'nou, dan maar geen tas'. Het stuk waarin ik zoekende was is me grotendeels ontschoten, ik heb werkelijk geen idee of het vijf minuten duurde of twee uur. Het moet in elk geval wel even geduurd hebben, aangezien kameraden zich nog wel wisten te herinneren dat ik inderdaad een tas kwijt was. Hoe dan ook, op een gegeven moment beland ik weer op die bank, en staat mijn tas er doodleuk naast, alle shit er nog in. Nu is dat op zich niet zo bijzonder, wat het raar maakt is dat ik me tot op de dag van vandaag echt niet kan herinneren hoe lang ik dat ding kwijt wat. Ik heb geloof ik nog nooit zo'n verstoord tijdsbesef meegemaakt, hoewel ik me de rest van die lange, lange nacht behoorlijk goed kan herinneren. Is volgens mij wel een beetje een gevalletje 'je had erbij moeten zijn', het is me in elk geval wel bij gebleven. Zal wel door de combi alcohol + MDMA komen. Dusseh, dat doe ik voorlopig niet meer, hehe.

Een andere:

Ik heb mezelf een keer op paddo's (thuis) ingebeeld dat de muziek zichtbaar als een soort golf uit de speakers kwam, dus ik heb me op 10 centimeter van een speaker verschanst, en ik heb naar het schijnt een uur lang graaiende bewegingen in de richting van dat ding gemaakt, onderwijl blijmoedig naar mijn vrienden roepend "kom jongens, je kunt de muziek gewoon pakken!".
Klik om te vergroten...

Dat laatste stukje hehehe zo herkenbaar :hearteyes: :hearteyes:
H
Hunter S TLid
01-01-2024, 00:00
#7
...je bovenlip zowat vastgeplakt zit aan je neus, maar je gelukkig geen last hebt van je kaken :grin:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopezilla zei:
Biertje zei:
je weet dat je hard gaata ls je t gevoele hebt dat de computer je monder in vliegt en je stoel een wordt met je beeen onder onlvoed van les katamines of hoe de fuck shcijrf je dat nu ook alweeer ketaminez dat ja... pffffffffieeeeeeeeeeeeuwwwwwwwwwwwwwww a shot into universe... wat heb ik dit allang niet meer gedaaan gek:grin:
Klik om te vergroten...
Having a good time, aye? :grin:

Olle
Klik om te vergroten...


hahaha ik had een good time ja...
J
JGVLid
01-01-2024, 00:00
#9
in eens midden op een festival glazen hokjes ziet (waar iedereen omheen loopt & die opeens weg zijn als je er zelf ook doorheen loopt)!

& je opeens over hekjes heen moet stappen, (waar gek genoeg ook iedereen ook omheen loopt)

Toch maar even die zonnebril af zeker ?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Auto's zijn echt monsters als ik trip. Maken herrie en als je niet oppast vallen ze je aan. :smilingimp:
M
MaximeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zal er vast een aantal herhalen denk ik, maar jah, hier zijn de mijne.
M'n meest vage momenten zijn echte niet echt te beschrijven met woorden.

- je mouw gebruikt om het zweet van je voorhoofd te halen en die daarna kunt uitwringen.
- je telkens je bijna klaarkomt bijna out gaat.
- Je auto een of ander levend wezen lijkt. (toch maar niet gaan rijden met dat beest op de trip:wink:
- Je tabak uit de vloei kruipt tewijl je een Joint aan het rollen bent.
- Je niet meer kan communiceren met je vingers wanneer je een joint wil rollen.
- Je niet weet hoe je die xtra vingers moet bewegen.
- Je een half uur lang een joint probeert te rollen, het uiteindelijk lukt, ff pauze neemt na het rollen en hem na de pauze (ff achterover ogen dicht) hem niet meer terug kan vinden.
- je jezelf 10 sec beseft dat je GHB goed gelukt is, lekker aan het gaan bent, je gaat zitten, en vervolgens het beeld trilt je ogen terug wegrollen, en je 6 uur later wakker word :confused: :confused:
- Je toch maar besluit om te stoppen met chips eten in case je zometeen out gaat en erin stikt :)
- Je een andere chick beetneemt lang achter omdat je dacht dat het je vriendin was...
- jij en m'n kat op dezelfde lijn zitten wat betreft een bepaalde minimal melodie.
- je besluit om een deel van de geluidsinstalatie mee naar huis te nemen omdat je de inkomprijs voor het tegenvallende feesje veel te hoog vond. En je dit volop aan het bespreken bent met 1 van de bouncers :grin:

trouwens een van de beste topics in forumland, ik moet er telkens zo om lachen, good vibes.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maxime zei:
- je besluit om een deel van de geluidsinstalatie mee naar huis te nemen omdat je de inkomprijs voor het tegenvallende feesje veel te hoog vond. En je dit volop aan het bespreken bent met 1 van de bouncers :grin:
Klik om te vergroten...

DutchCookie zei:
- je er zo van overtuigd bent dat het buiten koud is dat je in de wc van de kroeg op de plee gaat staan en een sigaret gaat roken. de rook in het ventilatiepijpje te blazen je peuk er ook steeds dichtbij te houden, steeds roept 'BIJNA KLAAR HOOR' terwijl je niet zeker weet of er iemand buiten staat te wachten, je eindelijk je peuk op hebt je van de wc afstapt, je je broek ook nog moet ophijsen vanaf je knieen omdat je die automatisch al had afgedaan omdat je toch in de wc stond
Klik om te vergroten...

Haha, vet. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
vergeet waar en met wie je bent
Klik om te vergroten...


:cry:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chris Pontius zei:
Rabbithole zei:
vergeet waar en met wie je bent
Klik om te vergroten...


:cry:
Klik om te vergroten...

Was maar voor een paar seconden hoor schattebout, daarna keek ik opzij en herinnerde me dat ik bij mijn dU$h!'s was! :hearteyes: Jouw doorgesnoven hoofd staat voorgoed in mijn netvlies gebrand! :hearteyes:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#15
- probeert je glas van de tafel af te halen, je 10 minuten lang een graaiende beweging aan het maken bent en je beste vriend je aankijkt en zegt nee er staat echt geen glas ik probeerde ze net ook al te pakken

- je er zo van overtuigd bent dat het buiten koud is dat je in de wc van de kroeg op de plee gaat staan en een sigaret gaat roken. de rook in het ventilatiepijpje te blazen je peuk er ook steeds dichtbij te houden, steeds roept 'BIJNA KLAAR HOOR' terwijl je niet zeker weet of er iemand buiten staat te wachten, je eindelijk je peuk op hebt je van de wc afstapt, je je broek ook nog moet ophijsen vanaf je knieen omdat je die automatisch al had afgedaan omdat je toch in de wc stond

- je een diepvriespizza uit de verpakking haalt op zn kop legt, boter en pindakaas erop smeert, hem in de oven legt zonder dat deze aanstaat, terugloopt naar de bank een uur lang tv blijft kijken waarna je vriend vraagt wat je nou eigenlijk deed in de keuken. Antwoord: iets met brood ofzo man, ik kijk wel ff, waarna je doodleuk een glas water pakt en weer gaat zitten.

de pizza vonden we de dag erna pas terug.

ook ineens uit je bed springen en denkt godverdomme ik val toch niet in slaap op een feestje man, en dan besef je je dat je in je onderbroek in de kamer staat na te spacen.

wat ook altijd mooi is, niet te hard gaan maar wel gewoon hard, is in het bos flink wat wiet roken en dan een paar mooie stokken opzoeken met een vriend, vervolgens door de meest dicht bebosde stukjes te gaan rennen alsof je een N'avi ofzo van Avatar bent,
het leipste was nog dat ik ineens oog in oog met een hert stond 5 meter verderop, echt zo'n moment van huh? wtf? EEN HERT en toen was hij al weg :')
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hmm

na ongeveer n uur of 110 zonder slaap wist ik niet meer hoe m'n vrienden heten, was ik verhalen aan het vertellen over dingen die ik zogenaamd met hen meegemaakt zou hebben, terwijl dit het geval was met andere vrienden en ik tot slot dacht dat ik op school zat... Terwijl het hele gebeuren gewoon op mijn slaapkamer plaatsvond.

pep+keta+mdma+wiet.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als je een papierensnuifbuisje vast pakt, en hem in plaats van in je neus te doen en te snuiven, hem in je mond doet en aansteekt :grin:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#18
In de club, gruwelijk vet minimal techno feest, lijp van de mdma:

ik "Kijk, kijk!"
vriend "wat, wat?"
ik "Dat meisje! ze heeft haar hele gezicht getatoeëerd!"
vriend "He? welk meisje"
ik "Dat meisje daar...en kijk! kijk! die jongen ook!en hij ook en...iedereen???"

mindfuck :P
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je een lulkick van hier tot Tokio hebt en zelfs de interpunctie tussen en in je zinnen vergeet.
Gedachte = uitspraak, heel eng :openmouth:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#20
..je in plaats van een drankje te bestellen de hele mooie bardame glimlachend aan blijft staren totdat ze weer wegloopt.

:sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."