Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe weet dat je hard gaat als....

Je weet dat je hard gaat als....

1266 antwoorden
207 weergaven
18-5-2026
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#1
-als je shag wegloopt op je vloeitje en je wanhopig je shag achter na rent.
-als je wint van het plafond.
-Als je tot 2 x toe ruzie hebt gehad met je geweten, die vind dat je geen lsd mag gebruiken, terwijl ik dat wel wil.
Hm ik had er nog meer, ben het ff kwijt die komen nog :grin:
p
pharaLid
01-01-2024, 00:00
#2
je geen zin meer hebt om meer te pakken
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze thread staat echt vol met hilarische dingen :tearsofjoy:
geweldig mensen, dubz GE WEL DIG!
I
Ice queenLid
01-01-2024, 00:00
#4
-je echt wel weet dat je het zelf geschreven hebt maar dat je zo ver bent dat je het zelf niet meer kan lezen
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ohja dit weekend.

Je zit in de chillruimte onder mdma/lsd en probeert de hele tijd een bericht naar je vrienden te sturen, je blijft maar turen naar dat schermpje en backspacen omdat je de hele tijd maar wat random letters aan het intypen bent (hoe vaak ik niet mdmaa dmadma dmdmaaa heb getypt...) om dan uiteindelijk erop gewezen te worden door iemand naast je dat er hier beneden helemaal geen verbinding is...

Ik haat het om een sigaret van iemand te schooien dus dacht ik bij mezelf van iemand eentje te kopen voor 50 cent, de jongedame in kwestie geeft de sigaret gewoon en dan ben je nog vijf minuten bezig met haar een knuffel te geven, honderd maal dank je wel te zeggen & zo'n smile op je gezicht dat het niet meer normaal is.

-Godverdomme, wat ben jij mooi, je moest eens weten wat ik soms van je denk als ik langs je loop. Om haar dan later op de avond al dansend een slag in het gezicht te geven en nog eens vijf minuten bezig bent met 100x sorry te zeggen.


Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg :(
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg :(
Klik om te vergroten...

Op wat voor feestje was dat? Ik heb zelf ook nog maar weinig ervaring met mdma+feestjes, maar op technofeestjes zijn de meeste mensen wel redelijk tolerant. Hangt er denk ik ook vanaf naar wat voor tent je toe gaat en wat voor publiek daar die avond op af komt.

Voor de rest snap ik het volkomen dat je het je aantrekt haha. Als je aan de mdma zit dan wil je het liefst dat iedereen jou ook super lief vindt, omdat jij zelf wel heel erg empathisch bent natuurlijk :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
leppeh zei:
Dat je lopend door een parkje om half 12 's avonds alle mensen die hun hond uitlaten heel enthousiast begroet, en zij je dan aankijken alsof je gek bent (zal er ook wel zo hebben uitgezien, trainingsbroek, te grote schoenen half aan, kaak op half 7, typerend K+M loopje :grin: )
Klik om te vergroten...

Wahaha... heel herkenbaar... in mijn geval was dit zo'n 9 uur 's ochtends op een zondag... Jezus, mevrouw wat heeft u een mooie hond, al aaiend, glimlachend, en me maat erbij roepend... Dat zijn echt van die dingen dat je later denkt; wat ben ik toch een idioot soms...
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Trouwens kan iemand me nu eens uitleggen waar de haat vandaan komt van 16-18 jarigen onder de mdma? Heb het ondertussen tweemaal gedaan maar die blikken vol haat van de oudere generatie dat je soms wordt toegeworpen... Jonge, jonge ik moet het me niet aantrekken maar soms vind ik dat echt zo erg :(
Klik om te vergroten...

op 17e mdma gedaan had ik geen last van!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je steeds meer drugs wilt om dit ene perfecte moment te laten zijn zoals het is.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Arthur King zei:
Erg herkenbaar dus! :wink:
Mijn ouders zijn niet totaal anti-drugs, maar toch ben ik liever nuchter met hun erbij.
Klik om te vergroten...
mn moeder altijd vroeger hehehe, kwam ik echt nog helemaal
thuis na een feest.
Wat zie je dr toch weer florisant uit zoon :grin:
ze hebben het nooit verboden maar mn moeder vind het nog steeds niet leuk dat ik het doe
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je de helft van je jointje verliest op de scooter. Langzamer rijden Funky_skunky_junky!
I
Ice queenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je heel de tijd tegen de bestuurder zegt dat hij echt wel langzamer moet autorijden.
Terwijl hij om dat moment net 20k/per uur rijd.

Je niet kan stoppen met zeggen hoe mega zacht dat die hond wel is, terwijl het gewoon je eigen hond is die je aan het aaien bent en gelijk bijna dubbel gevouwen in de sofa steekt
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahaha :tearsofjoy: Was allang blij dat ik de helft had opgerookt, heb toen ik net jointjes kon draaien wel is gehad dat ik aan het aftikken was en dat alles eruit viel :( daar gaat je laatste wiet :P
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je aan het dagdromen bent en je niemand hoort of zo terwijl je nog gewoon wakker aan het schommelen bent.

ik voelde me zooo goed :hearteyes:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Je constant muziek in je hoofd hoort bonken.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je naar je beeldscherm staart en denkt in de matrix te zitten...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Damien0124 zei:
Je constant muziek in je hoofd hoort bonken.
Klik om te vergroten...

En dan maar met nog een begaaide kop van de avond ervoor op de trein zo'n anderhalf uur nog steeds. DANG DANG PJOEW PJOEW TJI JIJIJ KLASH KLASH PGGGG BBGGGGGGG horen en dan maar je lach inhouden :grin:

Heerlijk, ik hou van die momenten.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
als je denkt:JAAAHHH, IK GA KOTSEN :rock: :grin: !!!!!!
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je een lantaarnpaal denkt te zien op straat, terwijl dit later een wandelende man blijkt te zijn.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je auto's gaat aanvallen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...64
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."