Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

spazzn zei:
Na de nodige hoeveelheid mdma/mda en wiet fietste ik naar huis en toenk achter me keek, zagk op een 10meter afstand een jongetje op een rode driewieler rijden (was op een afgelegen veldweg btw). Ik dacht bij mezelf van "hé wat raar" maar toenk een paar minuten later weer achter me keek, reed hij nog steeds achter me aan Oo. Toen ben ik van men fiets gestapt en hij was ineens weg en alsk terug op me fiets stapte was hij er weer, ben toen zeker 20 keer van men fiets gestapt.
Klik om te vergroten...

Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...

OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk :)
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Vorige zaterdag op 30 mg 2C-B met een vriend, op de piek echt lang naar elkaars hoofd zitten staren. Dat veranderde in de meest zieke horrorbeelden die ik ooit gezien heb, hij kreeg een lange groene giftong, vlijmscherpe slagtanden, dikke speknek net kloppende aderen, vierkante kop, rode evile gloeiende ogen. Terwijl ik wist dat ik gewoon onder invloed van psychedelische drugs naar een goeie jongen aan het kijken was. Was hilarisch op dat moment, maar de visuals bleven horror. Dan weer een uitgemergeld schedelhoofd, dan weer een pusblaren overgoten slijmgezicht. Hij zag hetzelfde bij mij trouwens, leuk spul, dat 2C-B, hehe :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Oh en, een keer na flink wat MDMA verder weg op een grasveldje (30 meter ver weg, om 4 uur 's nachts) een groep mensen zien picknicken.. Net toen ik "wtf" ging en wat dichterbij kwam, bleken het bankjes te zijn xD.
e
enny330Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik een hele tijd terug op paddos , aan het zwembad naar zonsondergang kijken met wat vrienden.
En de wolken beweegden aardig snel , dat was echt van 'wooow'.
En op de achtergrond nog zo het constante geluid van een cementmolen.

Het was toen vrij koud maar daar merk je dan niks van..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
Allemaal op rond de 200 mg MDMA.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

tomz0r zei:
Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
Allemaal op rond de 200 mg MDMA.
Klik om te vergroten...

Die shit wil ik ook :openmouth:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
Allemaal op rond de 200 mg MDMA.
Klik om te vergroten...

Die shit wil ik ook :openmouth:
Klik om te vergroten...

Het is niet zo boeiend. Het doet je eigenlijk niks. Achteraf alleen pas.
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Bad trip op paddo´s twee jaar geleden. naast agressieve bomen die niet blij waren met mijn keuze om bad te gaan (tsja...) en alles in zwart wit dan groen geel en dan weer paars rood. Uiteindelijk zat ik tegenover mijn vriend die ook bad ging thuis en zijn gezicht was een groot insectenhoofd met gigantische ogen, schubben die zijn oogkas uitstaken.... hij zag mij als een soort van bazooka's circus sjamaan, ook heel charmant natuurlijk.

Maar de vetste was toch wel een andere keer paddo's, waar ik het weer goed maakte met de bomen :grin: Ik zat tegen een boom op een veldje en staartde naar de takken boven me. De bladeren voerden een 'kosmische' dans voor me op, draaiend, zacht bewegend. Takken hadden geen diepte meer en ik zag er hersenen en vooral neuronen in, elektrische signalen die door de takken heen trokken en niet stilstonden :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Heeeeheeeee.. Jij bent volgensmij de enigste die dit ook heeft tomzor. Gek hallucineren op al zo'n 200mg.

Raarste: Badtrip op paddo's. Een fiets die schreeuwde en op een neer sprong. Ik voelde de grond trillen. En op mdma, hotel vdvalk als een grote haven zien met een schip erin, terijl het een parkeerplaats was. En 2 jongens die voor ons fietste. Toen ik em wou aanraken knalde hij uit elkaar in allemaal pixels ofzo..

Engste: Mdma. Mijn eigen gezicht tot in de details perfect zien in iemand anders zn gezicht. (heel confronterend op 1ofandere manier). Dezelfde vriend als baby, kikker, spin. Een andere vriend naar hagedis zien veranderen. En zo zijn er nog wel 20andere dingen in die zelfde nacht geweest.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mijn "gummie-wereld" onder invloed van keta. Alles leek er gebreid en sponzig uit te zien en dit heeft flink wat uren aangehouden ook.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Een tip:

Als je LSD gebruikt hebt en je ziet iets merkwaardigs, denk dan dat het aan de LSD ligt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

MIjn ziektste visuals is alweer 3 jaar terug ofzo. Was de 4e keer mdma ofzo, was dus niks gewend ( tot dan toe altijd 1 gemiddelde pil en dat was genoeg toen voor t lekkere love-gevoel ). Toen ik op een gegeven moment pillen kreeg die ietsjes minder waren en dacht, opzich kan ik wel eens een 2e bijpakken en dat deed, en tien minuten later de 1e toch wel hard er inkikte ( eerst dacht ik van niet ) en best wappie was en vergeten was dat ik al een 2e had genomen en toen dacht ik weer: ik kan best een 2e nemen, en nam mijn 3e dus eigenlijk.

Deze 2 kickte er tegelijk in en ik was helemaal padje af. Weet nog dat ik iets van een hele 'rare' misselijkheid voelde, ik voelde m wel, maar op zon trippy gevoel alsof die misselijkheid alleen maar om me heen zat ofzo, heel trippy dus. Toen kwam ik thuis, lag in bed, en hoorde opeens het geluid van een bei ofzo. Ik draaide me hoofd om en zag een insect vliegen zo groot als mijn hoofd, het vloog de hele tijd precies hetzelfde stuk, van de muur naar de andere muur en terug, op een gegeven moment deed ik het licht aan, en hij was weg, ik deed het licht weer uit want ik vond het best vet. Toen probeerde ik m aan te raken maar ik ging er dwars doorheen.

Het meest 'rare' en ook zeer interessant vind ik het feit dat ik het insect eerst alleen pas hoorde, en toen ook werkelijk zag, heel raar maar vet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Bij LSD vind ik het heel makkelijk, ik word er nooit echt wappie of van't paadje af van in m'n hoofd.. Beetje trippy gedachtegang maar visuals vooral die hem het meeste doen.. Wat ik met LSD op ook zie, heb altijd iets van "woow, vette visuals". Terwijl ik als ik wappie ben etc, nogal paranoide ervan kan worden.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

had lsd, en iemand naast me kreeg epelepsie aanval

zag er uit als of hij van binnen uit opgegeten werd. zag bloed alle kanten uitvliegen.

toen kon ik even een flink aantal uren aan me zelf gaan lopen knutselen :confused:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

lespaul zei:
had lsd, en iemand naast me kreeg epelepsie aanval

zag er uit als of hij van binnen uit opgegeten werd. zag bloed alle kanten uitvliegen.

toen kon ik even een flink aantal uren aan me zelf gaan lopen knutselen :confused:
Klik om te vergroten...
Heftige shit. Kan me niet voorstellen hoe ik op dat moment had reageert. :openmouth:
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Tijdens een paddotrip zag ik ooit een dikke kruisspin aan een draadje hangen. In m'n trip was het echter een enorme glimmende metalen robotspin die regenbooglasers in 't rond schoot.

M'n 2 trippartners zagen precies hetzelfde.

In een andere trip liep ik door een gang die was bekleed met schrootjes hout. Terwijl ik door die gang liep veranderden alle knoesten in het hout in ogen die mij volgden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P
In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual..

Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaan :openmouth: Aangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen.
Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto :wink:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

aan kigh:

nou ik heb alles bij elkaar geschreeuwd op dat moment. heb ik daarna nog wel een paar maand last van gehad, achtervolgings waan enzo... maar das allemaal weer over.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

op paddo's werd ik aangevallen door een gigantisch leger van spinnen en andere beestjes
en ik vond het maar dood eng
verder geloofde ik heilig dat ik nooit meer uit die trip zou komen en raakte ik helemaal in paniek
gelukkig had ik een sitter want ik begon mezelf te wurgen :confused: :rolleyes:
en verder de "normalere" dingen zoals mijn onderkaak die ineens weg was enzo
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Nooit echt nare visuals gehad. Naja misschien mijn laatste paddotrip. Een medetripper zei tegen me: "kijk P ligt onder het ijs!". En toen hij dat zei zag ik echt een vriend van me helemaal verrot als een lijk onder het ijs liggen. Maar ik ging er niet echt bad door ik vond het wel gaaf om te zien en wist dat hetniet echt was. Toch werd ik wel een beetje angstig van het idee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."