#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual
Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...
OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk![:)]()
spazzn zei:Na de nodige hoeveelheid mdma/mda en wiet fietste ik naar huis en toenk achter me keek, zagk op een 10meter afstand een jongetje op een rode driewieler rijden (was op een afgelegen veldweg btw). Ik dacht bij mezelf van "hé wat raar" maar toenk een paar minuten later weer achter me keek, reed hij nog steeds achter me aan Oo. Toen ben ik van men fiets gestapt en hij was ineens weg en alsk terug op me fiets stapte was hij er weer, ben toen zeker 20 keer van men fiets gestapt.
Freaky shit jong... Laatst was ik met een maat aan het trippen en toen liepen we ook rond 5 uur sochtend ergens heel ver van de bewoonde wereld en toen zei die opeens van "wat nou als we nu een klein kind tegen komen" en ik kan best wat hebben maar op dat moment leek me dat toch wel een van de minst relaxte dingen die ons kon overkomen...
OT: heb intussen zoveel vage visuals gezien dat ik niet meer echt kan zeggen wat nou de ergste waren. Gelukkig nooit enge dingen gezien, alles wat ik zie vind ik altijd wel leuk