#1
is ne keer niets :d
mis je niets? :$caatje zei:Alweer een weekend drugsvrij, waar gaat dat toch naar toe met die caatje....
denito zei:mis je niets? :$caatje zei:Alweer een weekend drugsvrij, waar gaat dat toch naar toe met die caatje....
that's me!laan zei:Verstandignutsss zei:helemaal niets![]()
Brandon zei:32 pillen in 3 uurwerd mij aangeraden hier dusja denk daar ga ik voor
![]()
![]()
On topic :
Niets, moest werken alhoewel door vermoeidheid verleiding wel afentoe groot is![]()
Jadi zei:Meth, kutspul, was niet eens relaxed, heel anders dan normale pep, bah.
willem1984 zei:Jadi zei:Meth, kutspul, was niet eens relaxed, heel anders dan normale pep, bah.
Is dat ook al verkrijgbaar in NL?, dacht dat meer in landen als Amerika.
Psycho_Chrono zei:psychedelic ACID baby....groovy![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."