#1
Wijze woorden Klaas. Als je je leven weer op de rails wilt krijgen moet je er vandaag mee beginnen en niet pas vanaf Augustus omdat er dan plek is. Dit zegt toch behoorlijk wat over je motivatie als ik dit goed zie..Oom Klaas zei:iSmokex zei:Ja, ik had me voorgenomen niet meer in mijn eentje te gaan blowen. In gezelschap 'mocht' het dan nog wel. Maar ik denk 1 á 2 weken nadat ik me dit had voorgenomen, kwamen de verslavingszorg en jeugdreclassering ermee dat ik beter alsnog naar de detox kan gaan, en sta nu om de wachtlijst. In augustus ben ik waarschijnlijk aan de beurt. Dan wil ik me er ook wel echt voor in zetten, maar moet bekennen dat ik nu niet echt goed voorbereidend werk daarvoor lever. Mijn doel is dat ik in ieder geval weer een normaler ritme krijg, en niet meer afhankelijk ben van blowen, en dit dus voor het nieuwe schooljaar weer begint. Ben er wel zeker van dat dit goed gaat komen..![]()
Hoe weet je of je je er dan wel voor in wil zetten als dat nu al niet lukt?
Ik ben precies dezelfde route langs gegaan, en ik wil natuurlijk niet zeggen dat jij zoals ik bent, en kijk hoe het er met mijn gebruik voor staat. Ook alleen een detox is eigenlijk niet genoeg, de kliniek erachteraan heeft pas echt succes.
ot:
wiet dus
