Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat gebruikt in het weekend ??

Wat gebruikt in het weekend ??

5213 antwoorden
711 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
Het was weer een lang, gezellig weekend.

Paddenstoelen, mescaline, poppers, ketamine (I.M. en nasaal), mephedrone en nicotine.
Klik om te vergroten...

Achja, helemaal vergeten. Beanhead doet mij er weer aan denken.

Heb ook nog een hele hoop lachgas en chloroform gedaan. Leuke combinatie ! :hearteyes:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Normaal ook nog een kwartje/halfje LSD

maar die verleidelijke ogen konden me daar toch zo makkelijk van weerhouden. :wink:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
6 pack bier en 2 lijnen pep...
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit weekend ? GHB, oxazepam en temazepam
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fishhead0707 zei:
Fishhead0707 zei:
Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.

:wave: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

+

Zo DMT vergeten hmss.. :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...
Nou ja zeg...
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol
Wiet
Paddo's
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
seth zei:
Gek, ik weet bij ons maar één plaatsje waar je dit uitzonderlijk ééns zou kunnen fixen maar prakties niemand gebruikt het. Echt niet populair. In Nederland is er sowieso veel meer vooradig van nieuwigheden. Bij ons blijft iedereen beetje hangen in wat al bekend is.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook een Belg hoor, maar denk dat je sneller methamfetamine tegenkomt in België vanwege de psuedo-efedrine die legaal is in België. Maar goed, het is behoorlijk zeldzaam ja. Gelukkig..
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Fishhead0707 zei:
Alcohol, nicotine, MDMA, Temazepam, LSD, Alprazolam.

:wave: :sunglasses:
Klik om te vergroten...

+

Zo DMT vergeten hmss.. :rolleyes: :)
Klik om te vergroten...
Nou ja zeg...
Klik om te vergroten...

Ja malle ik.. :rolleyes: :wink:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gedroogde mexicaanse paddo's.

W.F.L. zei:
seth zei:
Gek, ik weet bij ons maar één plaatsje waar je dit uitzonderlijk ééns zou kunnen fixen maar prakties niemand gebruikt het. Echt niet populair. In Nederland is er sowieso veel meer vooradig van nieuwigheden. Bij ons blijft iedereen beetje hangen in wat al bekend is.
Klik om te vergroten...

Ik ben ook een Belg hoor, maar denk dat je sneller methamfetamine tegenkomt in België vanwege de psuedo-efedrine die legaal is in België. Maar goed, het is behoorlijk zeldzaam ja. Gelukkig..
Klik om te vergroten...

Beviel het niet?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
jaren geleden al volgens mij ^.^
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
coke en temazepam

en k slik al 4 dagen elke nacht codeïne, kl*te hoest dat ik heb!! hoe zou dat nou komen :( :P
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Speed.
GHB.
Ketamine.

heerlijk :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Beviel het niet?
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, het is het beste wat er is. Daarom juist. :P Weet niet of recreatief gebruik er in zou zitten, dus ik hou het maar op niet gebruik. :grin:

Ik schrijf nog wel eens een tripreport, maar nu ben ik te lui. Krijg helemaal niks gedaan en voel me alsof ik gisteren MDMA genomen heb. :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
bier, (teveel) whiskey, benzo's en wat jointjes
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA, LSD, Temazepam.
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alcohol, speed, wiet en ghb.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
Zowiezo al véél fijner dan speed, stukken beter dan coke en basecoke.
Klik om te vergroten...
Wut? *wenkbrauwsmiley* (je weet wel welke)

Je gaat toch niet overstappen hè? :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
MDMA, LSD, Temazepam.
Klik om te vergroten...

Crap, nou vergeet ik ook de DMT.

Hahaha :tearsofjoy: :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Beviel het niet?
Klik om te vergroten...

Jawel hoor, het is het beste wat er is. Daarom juist. :P Weet niet of recreatief gebruik er in zou zitten, dus ik hou het maar op niet gebruik. :grin:

Ik schrijf nog wel eens een tripreport, maar nu ben ik te lui. Krijg helemaal niks gedaan en voel me alsof ik gisteren MDMA genomen heb. :P
Klik om te vergroten...

Hm, ben benieuwd! Kon je daarna ook echt extreem lang niet slapen, of viel het mee? Dat roken lijkt me alleen zo ontzettend goor en chemisch, geen pretje voor je longen volgens mij.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
Petrovic zei:
Alcohol, diazepam, mephedrone, MDMA, wiet.
Klik om te vergroten...
+ tramadol en temazepam. Ik vind nu 2 lege druk dingetjes op mijn bureau. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8182838485...261
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."