#1
echt wat een topic 😅 🤪 🤣 ik lees af en toe maar waar dit over gaat ...... compleet onzin imho
Aah nice ik ga ook graag naar pretparkken.Mijn hobby en passie zit in de entertainment en pretoarkwereld en ik moet nog een hoop leren om daar mijn beroep van te kunnen maken. Ik studeer in dezelfde hoek naar de dagattractie sector.
Niet waar..Zo dit gaat wel erg off topic ineens.
Nou dit is helemaal mijn straatje haha. Ik vind het Duitse Phantasialand super mooi, Europapark met bijbehorend waterpark... En Hansapark is ook gezellig. Maar een favorietje is misschien wel het sfeervolle Liseberg in ZwedenAah nice ik ga ook graag naar pretparkken.
Wat is het gaafste pretpark waar je ooit bent geweest?
En welke staan nog op je to lijstje. Van die MOET echt?
Ik hoop dat ik naar studio Ghibli park kan in Japan (is nie echt een attractiepark maar dat maakt niet uit)
Er zijn ook mensen die drugs gebruiken in een pretpark. Dus wat dat betreft is drugs nog altijd de overkoepelende +1. Want dingen normaal ervaren. Zo ook in musea of dierentuinen bijvoorbeeld, is voor sommige drugsgebruikers niet goed genoeg.Ik ben zelden in een pretpark geweest en vind ze ook niet leuk, denk ik. Ben ik nu een saaie zak?
Zijn mensen die weleens in een achtbaan zitten interessanter, omdat ze de kick van die G-krachten wel hebben meegemaakt en ik niet. Kan je gelukkig zijn zonder pretpark ervaring?
Nou dit is helemaal mijn straatje haha. Ik vind het Duitse Phantasialand super mooi, Europapark met bijbehorend waterpark... En Hansapark is ook gezellig. Maar een favorietje is misschien wel het sfeervolle Liseberg in Zweden
Ik ben zelden in een pretpark geweest en vind ze ook niet leuk, denk ik. Ben ik nu een saaie zak?
Zijn mensen die weleens in een achtbaan zitten interessanter, omdat ze de kick van die G-krachten wel hebben meegemaakt en ik niet. Kan je gelukkig zijn zonder pretpark ervaring?
Waarom doe jij nou zo he...Ik ben zelden in een pretpark geweest en vind ze ook niet leuk, denk ik. Ben ik nu een saaie zak?
Zijn mensen die weleens in een achtbaan zitten interessanter, omdat ze de kick van die G-krachten wel hebben meegemaakt en ik niet. Kan je gelukkig zijn zonder pretpark ervaring?
Ik ben vorig jaar in Toverland geweest was ook erg leuk en je mag gratis naar binnen als je jarig bent.Er zijn ook mensen die drugs gebruiken in een pretpark. Dus wat dat betreft is drugs nog altijd de overkoepelende +1. Want dingen normaal ervaren. Zo ook in musea of dierentuinen bijvoorbeeld, is voor sommige drugsgebruikers niet goed genoeg.
Maar ik snap je vergelijking wel. En om het over pretparkgeluk te hebben vind ik alleen maar een leuk idee. 😄
In Kopenhagen bedoel je?Tivoli..
Heb je geen drugs meer nodig.
Je komt me vaak over als iemand die niet ongelukkig is.Ik ben zelden in een pretpark geweest en vind ze ook niet leuk, denk ik. Ben ik nu een saaie zak?
Zijn mensen die weleens in een achtbaan zitten interessanter, omdat ze de kick van die G-krachten wel hebben meegemaakt en ik niet. Kan je gelukkig zijn zonder pretpark ervaring?
Dat is wat een simplistische en zelfs verkeerde opvatting van het boeddhisme die helaas ook veel teveel wordt herhaald.Nee kan niet, leven is lijden is wat het Buddhism 🕉️ zegt. En met drugs bevrijd je jezelf er even van. Of hobby’s sociale contacten, seks of lekker eten. MEDITEREN 🧘♀️
Je hebt wel weer gebetenIk dacht, ik zet eens wat mensen van negeren af, waarom niet. Komt dit topic weer boven.
Gaat dit figuur nog steeds door met trollen.Maar waarom ben ik eigenlijk verrast.
Beste Plop,@Saaiedrugslozezak , bij deze een waarschuwing voor je aanhoudende oordelende houding. Hier hebben we als mods in februari al overleg over gehad, maar toen hield je je even koest.
Lees onderstaande eens:
Bekijk bijlage 58773
Hoe vind je zelf dat je het doet wat betreft het creëren van een veilige en oordeelvrije plek?
Geen idee of je aan het trollen bent, maar zo niet: zoek professionele hulp.
Als je hier op deze wijze door gaat kun je een ban verwachten, het is namelijk wel een keer genoeg geweest.
Bedankt voor je reactie. soms zie ik het zo wel, maar interessant om te weten dat dat voor jou niet zo is. Misschien ook hoe drugs wordt gepresenteerd in de media alsof het het beste ter wereld is, alsof niks anders op aarde zoiets Cools kan doen. Daar heb ik dan best wel last van. Ik had zo graag gewild dat mezelf zijn nog genoeg was in deze wereld. Maar naar mijn idee wordt erg veel gepromoot om juist enkel de goede, sociale en extra kant van jezelf te laten zien ookal is die wat nep, in combinatie met drugs soms. Ik weet ook wel dat dat niet de hele waarheid is maar ik haal soms enkel het slechte uit dat soort associaties die ik tegenkomI.i.g. kan ik mij totaal niet vinden in de tweede alinea. Zo zie ik drugs dus niet en een aanbeveling om "er maar een einde aan te maken" als je niet gebruikt is al helemaal van de zotte.
Beste Plop,
Wat goed dat jullie daar overleg over hebben gehad aldanwel niet nuchter. Ik vind zelf dat ik wel een sterk oordeel heb tegenover drugs, en ik hoop dat jullie ook andere perspectieven toelaten. Al merk ik erg dat jullie gekwetst zijn als ik vertel wat de drugswereld voor mij betekent. Drugs is voor mij niks meer dan elkaar vervuilen, niet je echte zelf willen zien en daardoor dus elkaar verdoven voor zogenaamd sociale gewinning. En als ik jullie dus vraag of drugs belangrijker voor jullie is dan een mensenleven zeggen jullie dus volmondig; ja! Dat is angstig natuurlijk want dat betekent dat drugs eigenlijk voor veel mensen dé prioriteit van het leven is. Dat dat leven onder invloed zijn in zijn geheel boven mijn leven staat. Dan zijn relaties, activiteiten zonder middelen, familie en vrienden dus niks waard tegenover drugs. Dat haal ik er uit tenminste. Zonder drugs voelen jullie je incompleet, saai en zelfs geiten wollen sok-achtig. Jammer dat jullie zo neerbuigend kijken naar niet-gebruikers. Ik hoop dat jullie dat in het dagelijks leven niet gebruiken om mensen te kleineren. Ik voel mij hier niet echt thuis en zal mij een beetje vaker terugtrekken.
Ik ben geen trol en ik heb al proffesionele hulp gehad die leek te helpen en afgerond leek te zijn maar het gaat nog steeds soms wat slechter. Want ik vind het toch onprettig als ik niet eens in de zoveel tijd geestelijke gezondheidszorg heb. Zonder hulp daal ik al snel af naar mijn normale gedachtengang. Dat drugs het mooiste is van de wereld volgens veel, dat mensen elkaar moeten verdoven omdat levens als die van mij niks waard zijn, en dat een drug alle andere dingen op aarde saaier maken. Want aan drugs tipt niets. Dus eigenlijk kunnen mensen zonder drugs er beter een einde aan maken. Ik weet niet zeker of jullie zoiets ook aan familie en vrienden die drugsloos zijn bevelen, maar ik kan het me zo voorstellen als ik dit hoor.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."