#1
Je dagelijkse drugs... dat is dus wat je probleem waarschijnlijk is.
Laat de drugs beter even weg , en vooral dat dagelijks.
Probeer het eens een maandje zou ik zeggen.
En misschien kun je ook proberen om iets rationeler te denken.
Negatieve gevoelens of depressiviteit komen/komt altijd door denken en niet door ervaringen.
Negatieve ervaringen kunnen komen en dan is het beter om je te richten op positieve gedachten.
Een ervaring kan ook een gevoel oproepen hoor...
Daar vanalles gaan vinden dat is het probleem.
Gevoel wil er gewoon zijn en is niet goed of slecht.
Dus gevoel komt niet altijd door gedachten. ( Ja kan daar wel mee instant worden gehouden maar dan ben je weg van het gevoel en ontstaan er ideeën)

