Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Ja goeie tip, ik sta ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dat is stap 1. Klik om te vergroten... Dat wordt een Drugsforum meeting op Boom volgend jaar dan! 😁"
"LucidLucy zei: Meh... Zou toch wel eens een keertje naar Portugal willen voor Boom of ZNA Gathering. Anoebis - Dance Temple - Boom Festival 2025 @anoebis on.soundcloud.com Klik om te vergroten... Je kan in september/oktober weer een kaartje voor Boom kopen! Daar moet je dan als de kippen bij zijn want het is binnen enkele uren uitverkocht."
"Om je vraag te beantwoorden kun je de drugs alsnog laten testen. Als je bij het testpunt zegt dat je er klachten van hebt gekregen dan is de kans groot dat ze jouw sample door het testapparaat halen om te zien wat het is. Zo kan je ook helpen om andere mensen te waarschuwen. Want als jij deze drugs geleverd hebt gekregen dan kan dat ook iemand anders gebeuren. Stuur ook even een bericht naar de dealer. Misschien weet die niet eens dat hij/zij andere zooi aan het verkopen is. Als de dealer je klachten niet serieus neemt dan weet je gelijk met wat voor type je te maken hebt..."
"LucidLucy zei: Misschien maar eens inschrijven op de mailing list ofzo haha Klik om te vergroten... Ja die Boom nieuwsbrief is wel essentieel inderdaad. En je moet er even goed doorheen lezen want het is meestal doorspekt met allerlei spiritueel gewauwel. Maar op een gegeven moment staat daar dan de datum in waarop ze de kaarten verkopen. Voor dat moment moet je echt even vrij nemen van werk en een uur van te voren inloggen op hun portal. Want anders kom je niet aan bod."
"Litwick zei: Vraag me alleen af of het mogelijk is om als Belg te laten testen in Nederland? Klik om te vergroten... Kort gezegd, nee. In België is er een ander drugs monitoring systeem, van Modus Vivendi. Zie ook de volgende link: TRIP - Modus Vivendi Analyse de produits psychotropes TRIP ou Testing Rapide et Itinérant de Produit Psychotropes consiste à analyser le contenu et le dosage des composants contenus dans les produits psychotropes en circulation afin de réduire les risques liés à leur consommation. L’analyse des produits psychotropes... modusvivendi-be.org"
"Litwick zei: MISSELIJK Heel erg benauwd en moeilijk ademen Moeilijk met wandelen Lichte tremor in handen Onregelmatige hartslag (een dag later nog steeds last van) Klik om te vergroten... Als je deze symptomen ervaart moet je even medische hulp zoeken, want dat zijn kenmerken van een hartaanval. Dat kan gebeuren bij overstimulatie van stimulanten. Dit keer is het goedgekomen, maar als het fout gaat met je hart is het meteen fataal. Ook kan kortdurend hartfalen blijvende schade veroorzaken. Medische hulp kan ervoor zorgen dat hartfalen niet dodelijk of schadelijk is. Maar dan moet je dus wel op tijd in het ziekenhuis zijn. Vooral benauwd zijn en moeilijk ademen zijn kenmerken dat het echt gevaarlijk wordt."
"VJ_LSD72 zei: Mijn Duits is niet zo heel erg sterk maar hieronder de uitleg waarom 1D-LSD op dit moment niet op de lijst staat in Duitsland: "Der Verordnungsgeber hat dort in 'Alkylcarbonyl (bis C10)-Cycloalkylcarbonyl- (Ringgröße C3 bis C6)' einen Bindestrich statt eines Kommas eingebracht." Es geht um den Bindestrich nach (bis C10). "Der Bindestrich hätte bereits nach 'Alkylcarbonyl' gesetzt werden müssen", schreibt Sobota weiter. "Diese falsche Interpunktion hat inhaltliche Auswirkungen, weil ein Bindestrich zwischen den beiden Teilen eindeutig eine Gesamtgruppe ausdrückt, während mutmaßlich zwei einzelne Gruppen gemeint waren. In chemischer Hinsicht ist die formulierte Stoffgruppe 'Alkylcarbonylcycloalkylcarbonyl' etwas anderes als: 'Alkylcarbonylgrupppe' oder 'Cycloalkylcarbonylgruppe'. Das hat zur Folge, dass zahlreiche LSD-Derivate, die schon verboten wurden, nicht mehr erfasst sind." @Neo-Shulginist jij kunt hier vast wel chocolade van maken? Klik om te vergroten... Hier heb je een Engelse vertaling https://www.bundesgesundheitsministerium.de/fileadmin/Dateien/3_Downloads/Gesetze_und_Verordnungen/GuV/N/NpSG_englisch.pdf "The base structure 9,10-ergolene may be substituted at the positions shown in the figure with the following atoms, branched or unbranched atom groups, or ring systems (residues R1 to R4): a) R1: Hydrogen, alkyl- (up to C3) and alkyl carbonyl- (up to C4) groups. b) R2: Hydrogen, alkyl- (up to C4), allyl- and prop-2-in-1-yl- groups. c) R3 and R4: Hydrogen, alkyl- (up to C5), cyclopropyl-, allyl-, and 1-hydroxyalkyl- (up to C2) groups. Furthermore, substances in which the amide nitrogen atom is part of a morpholino-, pyrrolidino-, or dimethylazetidide- ring system are also included." Dat betekent dus wat ik je net in gewone mensentaal probeerde uit te leggen Neo-Shulginist zei: In de Duitse wet staat heel letterlijk welke substituties onder de wet vallen, en welke niet. In het geval van LSD is alleen gezegd dat akyl en akylcarbonil groepen op R1 verboden zijn. Toen dacht de producent van, 'oh, nou, daar kan ik ook wat anders aan plakken', en zo hebben ze 1cP-LSD, 1V-LSD en 1D-LSD gemaakt. Klik om te vergroten..."
"De dag na gebruik kan je je suf voelen, hoofdpijn krijgen, duizelig zijn of last hebben van misselijkheid. Dus ja er kan wel een kater bij komen kijken."
"Oxycodon is een opioïde pijnstiller met een vergelijkbaar effect als dat van heroïne. Een gebruikelijke dosering ligt ergens tussen de 2,5 en 25 milligram in, afhankelijk van het doel: pijnbestrijding of roes. Mensen die de eerste keer opioïden gebruiken krijgen meestal last van misselijkheid, voornamelijk tijdens het bewegen. Daarom blijven ze vaak doodstil liggen. Ook kan je neus of andere delen van je gezicht flink gaan jeuken. De space wordt een beetje omschreven als een 'fuck alles ik lig toch wel lekker' gevoel. Maar de meesten zeggen dat je er pas echt van gaat genieten als je er niet meer misselijk van wordt. Maar op dat punt heb je al een lichamelijke afhankelijkheid opgebouwd en krijg je grieperige onthoudingsverschijnselen als je een langer dan een uurtje of zes niks meer hebt genomen. Neem in ieder geval niet meer dan één pil van 20 milligram, ook niet als je er niks van denkt te voelen. Combineer de oxycodon ook absouluut niet met alcohol of slaap- en kalmeringsmiddelen ('pammetjes' ofwel benzodiazepinen). Ik zou eigenlijk voor de zekerheid ook willen adviseren om de andere pillen alvast door de wc te spoelen. Je wilde dit spul één keer uitproberen, ga ik even van uit? De verslaving kan behoorlijk hardnekkig zijn, niet iets waar je bewust aan begint. Je kan er dus maar beter mee oppassen. Als het niet lukt om de oxycodon volledig te vermijden, neem dan heel strenge maatregelen waarbinnen dat recreatieve gebruik dan zou moeten plaatsvinden."
"Een nieuwe reportage van VICE over de opioïde epidemie die in het Verenigd Koninkrijk aan het opvlammen is."