Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb t onderschat om nuchter te blijven. Tis best zwaar aan het worden, ook erg vervelend dat ik zo ver weg woon van familie en hier in dit dorp is het zo leeg. M'n gedachten zijn echt heftig, weet even geen raad meer."
"Raver zei: Besef waarom je bent begonnen aan nuchter worden. Klik om te vergroten... Eerlijk gezegd heb ik als enige reden dat ik vrijdag te veel heb gedronken. De kern waar ik mee worstel en in vastzit word minder naar met gebruik wat het leefbaar maakt. Tegelijkertijd is het een onderdeel van de cirkel. Ik weet dat het begint met nuchter worden, echter begin ik wel bang te worden voor de gevolgen die ontstaan met nuchter worden. Ik wil niet openbaar alles blootleggen omdat het enorm negatief is, en misschien mensen mee trigger. Raver zei: een lotgenoten groep Klik om te vergroten... Ja, hier heb ik vaker over nagedacht en moet het echt eens proberen. Tot nu toe niet gelukt. Dit blijft zich herhalen"
"Kordie zei: Maar ik denk dat er, hoe later het wordt, er toch nog wel binnen gerookt wordt in die bruine kroegjes. Klik om te vergroten... Ik heb dit jaar nog sigaren gerookt in de bruine kroeg hier. Na vieren komen de asbakken tevoorschijn. Met de jas aan in een kroeg denk ik dat het of koud is of er word niet binnen gerookt. Zelf zit ik ook graag met 'n jas in m'n woning want de verwarming is ook maar geld verdampen, wel een badjas trouwens."
"Tijdloos zei: Nu dus z.s.m een huis kopen zodat ik weer enkele toeslagen krijg... Klik om te vergroten... Is het niet heel lastig een hypotheek te kunnen nemen onder de wajong? Ik weet dat het wel mogelijk is een huis te hebben met deze regeling ironisch genoeg. Echter heb ik veel op internet gelezen dat de meeste banken het niet aangaan. Ik heb er lang geleden ook over zitten denken maar in mijn geval is de marge zo klein dat ikzelf het risico niet wil nemen."
"Kordie zei: Is het de drang om te willen winnen? Of de spanning? Klik om te vergroten... Winnen is niet meer van toepassing bij een gok probleem, dus spanning kan ik met zekerheid zeggen."
"Ik heb ook één behandeling gehad om mijn autisme in kaart te brengen en er mee leren omgaan klinisch. Kosten 78 duizend en jaar daarna 42 duizend. Dus ik ben wat dat betreft ook wel tevreden met d verzekering."
"Kordie zei: Heel wat klachten aan over gehouden. Ik hoor ook vaker de geluiden dat mensen serieus hersenletsel hebben over gehouden. Heb je dat ook gehoord? Iets met eiwitten wat een en ander hebben verstoord aan neuronen? Klik om te vergroten... Helaas ken ik wèl één persoon die door vaccin (ook conclusie uit onderzoek van ziekenhuis) Z'n zicht verloren is naast andere kwalen die hij niet verteld heeft. Het was iemand die ik ken vanuit m'n zaterdag baantje en niet erg close mee was. Hij was de aansturing van de organisatie. Zijn leven is drastisch veranderd, erg treurig. Ik zelf heb nooit een prik gehaald omdat ik het niet vertrouwde omdat er zo weinig onderzoek en tijd aan besteed is. Als je bijvoorbeeld een nieuw medicijn op de markt wilt brengen moet je erg lang onderzoek laten plegen en bij dit was het in 3 maanden tijd klaar voor gebruik. Maar hopelijk loopt het niet weer uit de klauwen. Ken zelf eigenlijk geen mensen die blijvende schade hebben aan Covid zelf. Mijn vriendin die wèl spuiten gehad heeft was langer, vaker en zieker dan ik. Is ook wel bijzonder."
"MR_CHIP zei: nooit een herkeuring Klik om te vergroten... Ik ken niemand die ooit een herkeuring heeft moeten doen. Mijn ex vriendin had het al 10j en nooit meer iets van UWV vernomen"
"Ik ben al 3 jaar gestopt. Ik zie vooral pakjes uit het Oostblok of uit Duitsland, woon ook langs de Duitse grens dus dat is ook vrij logisch. Ik ken ook mensen die gewoon nog steeds in Nederland halen en die hebben er allemaal "schijt" aan zoals ze zelf zeggen. Ze vinden roken lekker, wat ik me niet kan voorstellen."
"Kordie zei: Ik weet niet hoe het bij wajong zit. In mijn geval, en mensen om mij heen in hetzelfde schuitje, wordt het gezien als positief. Zolang ik maar niks bij verdien of verplichtingen doe die horen bij vrijwilligers- of betaald werk. Klik om te vergroten... Ja dit is dus een lastig gebied. Er is een voorbeeld (dacht Omroep Gelderland) waarbij een mevrouw tegen kostprijs zelfgemaakte kussenslopen breiden en zij op een gegeven allerlei boetes kreeg omdat zij dus werk had. Er zijn wel meer voorbeelden die niet in me opkomen op het moment dankzij de Gin. Misschien kom ik er later op terug."