Als iemand bijvoorbeeld geen pil durft te nemen zouden jullie vast ook denken wat een saaie zak.
Zouden we niehiet. Maar dat wil je niet geloveeeeeen.
Zullen vast een paar sukkels zijn die dat denken. En het spijt me als je vrienden zo denken, of de vrienden van je vriend. Maar de meeste mensen denken dat niet, zover ik weet en hier lees.
Nee tuurlijk niet. Jij hebt een voorbeelding waar je niet uit te krijgen bent. Waarom zou iemand als hij wel/niet gebruikt ineens saai zijn of niet bij de groep horen. Ik weet echt niet wat jou is overkomen maar als jouw vrienden of kennissen er zo over denken zou ik echt andere mensen voor je omgeving zoeken.
🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Ook onzin.
We hebben al herhaaldelijk gezegd dat juist het omgekeerde waar is. De mensen die meer drugs gebruiken zijn helemaal niet zo blij met zichzelf en verliezen vaak veel mensen om zich heen. Precies het tegenovergestelde van je aanname. Hoe vaak wil je dat nog horen?
Ja jullie hadden niks te doen en toen drugs. Mar inmiddels kan je toch wel stellen dat de keuze voor drugs de belangrijkste van je leven was?
nee.
En de dag dat ik mezelf daarmee identificeer zal de ongelukkigste zijn die ik tot nu toe ken.
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
En dit is precies waarom we denken dat je een trol bent… bizarre uitspraken joh. Enniewees: de enige die ons daadwerkelijk deze “status” aanschrijft ben jij. Waarvoor dank. Ik vind mezelf heel cool, maar om andere redenen.
Vinden jullie het enigzins grappig?
Gast serieus… Tuurlijk niet. Wtf man.
Tingeltangel
Ja, en waar haalt die dealer ze vandaan? Vgm steun jij en juich jij ook voor elke deal in de zwarte markt. Anders komen je middelen niet zo goed terecht denk ik
We hebben hier 73829292 topic over hoe we over het drugsbeleid en drugscriminaliteit denken. Als je ook maar een 🤏🏻 je best deed óns te leren kennen, in plaats van aannames te doen en dit soort belachelijke beschuldigingen te maken, zou je dat weten. Dat jij je kut voelt over jezelf is waarschijnlijk zeer terecht maar heeft niet met ons te maken. Zoek het uit man.
Het gaat inmiddels zelfs door m’n hoofd dat je van de plisie of een crazy anti drugs organisatie bent ofzo man. In de hoop dat we deze bizarre shit bevestigen. Echt, stik er in.
Mijn punt was dat elk verkooppunt, boeit me niet hoe en waar, meestal de oorsprong in de zwarte markt heeft. Dat weet jij ook best meneer zeehond.
Wat denk je dat er achter de pretparken industrie zit?! Je eigen handen zijn net zo min schoon.
Ja precies dat klopt. Ik ben niet bang dat hij mij verlaat. Het komt op jullie niet over maar ik heb in de loop van tijd best wel een rem op wat ik deel met mijn vriend en niet qua gedachten. Dus dat 'gezeur' van mij heeft geen grote toon in onze relatie,soms wel in mijn hoofd wat natuurlijk het probleem zelf is. Ik vind het alleen nog vervelend dat ik mezelf toch wel de mindere voel in de relatie omdat ik dus niet voor drugs koos.
Waarom blijf je ons wel lastig vallen met je gezeur? Je doet echt enorm onaardig voor over en tegen ons. We hebben je heel oprecht geprobeerd te helpen maar je blijft jezelf herhalen en er nieuwe belachelijke kwetsende dingen aan toevoegen. Zowel kut voor jou en je zelfbeeld, als voor ons. Fijn dat
@N3K0 er in de tijd dat ik deze reactie schreef een gezellige draai aan weten te geven, dat is knap. Maar ik ben wel echt klaar met je. Ik doe en ben niet graag gemeen, maar je gedrag vind ik niet minder dan dat en heul bizar.
Ik begin ook wel voorstander van een ban te worden. Of een slotje op het topic. Niemand haalt hier nog iets uit.