Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik gelukkig zijn zonder drugs?

Kan ik gelukkig zijn zonder drugs?

417 antwoorden
41 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Saaiedrugslozezak zei:
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Klik om te vergroten...
De meeste hier zijn niet meer 12 jarige jochies en meissies die stiekem achter het fietsenhok van de basisschool hun eerste jointje roken en zo stijgen in aanzien.

Je zult het waarschijnlijk niet geloven maar mensen hier gebruiken drugs over het algemeen voor de effecten en niet voor de status.

Maar dat idee heb jij blijkbaar in je hersenen gebrandt ofzo.

Saaiedrugslozezak zei:
Ik krijg heel vaak het idee dat drugs groter dan mij of ieder mens is; Drugs doet veel meer dan welk mens dan ook kan.
Klik om te vergroten...
Als je dat gelooft zal dat jouw waarheid zijn. Geen prettige manier van leven, maar jouw keuze.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mdma therapie zou in jou geval niet overbodig zijn.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saaiedrugslozezak zei:
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Klik om te vergroten...
Je bedoelt door JOU verwoord...
Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking. Wederom je eigen gedachtes en je eigen geloof en/of overtuiging.
Lees het hele topic door en verbaas je vooral over de inhoud van je eigen posts.

Dat wij hier nog de moeite nemen om überhaupt te reageren vind ik getuigen van engelengeduld met iemand als jij.

Doe eens wat aan zelfreflectie. Wat jouw gedrag doet met anderen hier.

Waarschijnlijk is het wachten op de volgende herhaling van je eigen gedachten, verzinsels of overtuigingen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ei-Salade zei:
Zoek lekker een andere hobby dan hier alleen maar onzin uitkramen en lastig vallen.
Klik om te vergroten...
Piano spelen. Op het moment dat mijn vingers de toetsen raken of wanneer ik het geluid van de klanken van de snaren van die grote kast hoor ben ik ergens anders...

1707147111107.png
heel gay

Mensen zeggen mij vaak, Dirk, probeer eens een ander instrument. Gitaar, Cello, Viool. En ik heb al die andere instrumenten al eens geprobeerd maar er gaat voor mij niks boven de piano. En als ik de piano bespeel dan voel ik me daarna altijd net even iets beter. En daar gaat het toch om? Je goed voelen? Dus als je eens op een feestje bent en je men vraagt wat je willt bespelen, zeg gewoon eens, de piano.

Piano. Onthoud die naam. En je zult er geen spijt van krijgen.

(deels gejat van Theo Maasssen).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Helemaal niemand hier heeft in de afgelopen 7 pagina's dit geroepen of iets van deze strekking.
Klik om te vergroten...
Sterker nog, we roepen al 7 pagina's het tegenovergestelde.

Maar wat weten wij nou. Wij zijn maar ervaringsdeskundigen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin FGM-148F zei:
Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :


How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Klik om te vergroten...
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Javelin FGM-148F zei:
Een stuk van dit Russische liedje is heel toepasselijk , vind ik :


How we thought we were rushing on a horse
And in reality we just ran around in circles.
But we thought we were rushing on a horse.
Klik om te vergroten...
kalinka-russian.gif
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben zo onder indruk van deze never ending show dat ik drink nu de restanten van mijn wijn gelijk uit de fles . Trots op mijzelf
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Javelin FGM-148F zei:
Ik ben zo onder indruk van deze never ending show dat ik drink nu de restanten van mijn wijn gelijk uit de fles . Trots op mijzelf
Klik om te vergroten...
Geen vodka?
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Mag ik het in russisch? Ik ken iemand die spreekt vloeiend russisch, en zou het zelf wel wel mooi vinden. En translate kan er niks van.
Klik om te vergroten...
Мы думали, что мчимся на коне, а сами просто бегали по кругу, а думали, что мчимся на коне.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Geen vodka?
Klik om te vergroten...
Nog niet.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin FGM-148F zei:
Мы думали, что мчимся на коне, а сами просто бегали по кругу, а думали, что мчимся на коне.
Klik om te vergroten...
Dankje, prachtig, alleen die tekens al. ik snap er geen drol van, maar het is kunst. Ik zou zeggen, na zdrowie! Of is dat Pools? Ik elk geval bedankt, je bent top :thumbsup:
d
d3dLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oke.. stel je dit voor, je wint 24miljoen belasting vrij. Zou je kei gelukkig voelen en blij zijn ?
Dat is je antwoord. Ga iets doen dan komt alles goed. Als drugs je gewoontes heeft overgenomen waardoor je elke dag als grijs en somber ervaart moet je het omdraaien en je routine een week van te voren inplannen. Doe dit 3 weken en je creëert nieuwe gewoontes waardoor je dat gevoel en gedachtegang van grijs en somber snel vergeet zonder dat je het zelf beseft.
d
d3dLid
01-01-2024, 00:00
#14
En nooit vergeten waarom we als jonkies aan de drugs gingen... we hadden niks te doen en dit was iets !
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja jullie hadden niks te doen en toen drugs. Mar inmiddels kan je toch wel stellen dat de keuze voor drugs de belangrijkste van je leven was?
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hippie Langwaus zei:
In Kopenhagen bedoel je?
Klik om te vergroten...

Jazeker!

Geweldig!
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#17
Saaiedrugslozezak zei:
Als iemand bijvoorbeeld geen pil durft te nemen zouden jullie vast ook denken wat een saaie zak.
Klik om te vergroten...
Zouden we niehiet. Maar dat wil je niet geloveeeeeen.
Zullen vast een paar sukkels zijn die dat denken. En het spijt me als je vrienden zo denken, of de vrienden van je vriend. Maar de meeste mensen denken dat niet, zover ik weet en hier lees.

Ei-Salade zei:
Nee tuurlijk niet. Jij hebt een voorbeelding waar je niet uit te krijgen bent. Waarom zou iemand als hij wel/niet gebruikt ineens saai zijn of niet bij de groep horen. Ik weet echt niet wat jou is overkomen maar als jouw vrienden of kennissen er zo over denken zou ik echt andere mensen voor je omgeving zoeken.
Klik om te vergroten...
🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Saaiedrugslozezak zei:
Nou Okey, anders verwoord dan; hoe meer drugs iemand neemt, hoe meer aanzien diegene krijgt.
Klik om te vergroten...
Ook onzin.
We hebben al herhaaldelijk gezegd dat juist het omgekeerde waar is. De mensen die meer drugs gebruiken zijn helemaal niet zo blij met zichzelf en verliezen vaak veel mensen om zich heen. Precies het tegenovergestelde van je aanname. Hoe vaak wil je dat nog horen?

Saaiedrugslozezak zei:
Ja jullie hadden niks te doen en toen drugs. Mar inmiddels kan je toch wel stellen dat de keuze voor drugs de belangrijkste van je leven was?
Klik om te vergroten...
nee.
En de dag dat ik mezelf daarmee identificeer zal de ongelukkigste zijn die ik tot nu toe ken.

Saaiedrugslozezak zei:
Dat zou ik niet zeggen. Ik ben enkel erg onder de indruk van jullie hoge drugsstatus en dat jullie de zwarte markt op gaan om echt aan jullie geluk te werken. Drugs heeft vast jullie interesse, ook omdat het gewoon de ultieme hoogste vorm van ervaren is.
Klik om te vergroten...
En dit is precies waarom we denken dat je een trol bent… bizarre uitspraken joh. Enniewees: de enige die ons daadwerkelijk deze “status” aanschrijft ben jij. Waarvoor dank. Ik vind mezelf heel cool, maar om andere redenen.

Saaiedrugslozezak zei:
Vinden jullie het enigzins grappig?
Klik om te vergroten...
Gast serieus… Tuurlijk niet. Wtf man.

HappyMind zei:
hersenpan
Klik om te vergroten...
Tingeltangel

Saaiedrugslozezak zei:
Ja, en waar haalt die dealer ze vandaan? Vgm steun jij en juich jij ook voor elke deal in de zwarte markt. Anders komen je middelen niet zo goed terecht denk ik
Klik om te vergroten...
We hebben hier 73829292 topic over hoe we over het drugsbeleid en drugscriminaliteit denken. Als je ook maar een 🤏🏻 je best deed óns te leren kennen, in plaats van aannames te doen en dit soort belachelijke beschuldigingen te maken, zou je dat weten. Dat jij je kut voelt over jezelf is waarschijnlijk zeer terecht maar heeft niet met ons te maken. Zoek het uit man.
Het gaat inmiddels zelfs door m’n hoofd dat je van de plisie of een crazy anti drugs organisatie bent ofzo man. In de hoop dat we deze bizarre shit bevestigen. Echt, stik er in.

Saaiedrugslozezak zei:
Mijn punt was dat elk verkooppunt, boeit me niet hoe en waar, meestal de oorsprong in de zwarte markt heeft. Dat weet jij ook best meneer zeehond.
Klik om te vergroten...
Wat denk je dat er achter de pretparken industrie zit?! Je eigen handen zijn net zo min schoon.

Saaiedrugslozezak zei:
Ja precies dat klopt. Ik ben niet bang dat hij mij verlaat. Het komt op jullie niet over maar ik heb in de loop van tijd best wel een rem op wat ik deel met mijn vriend en niet qua gedachten. Dus dat 'gezeur' van mij heeft geen grote toon in onze relatie,soms wel in mijn hoofd wat natuurlijk het probleem zelf is. Ik vind het alleen nog vervelend dat ik mezelf toch wel de mindere voel in de relatie omdat ik dus niet voor drugs koos.
Klik om te vergroten...
Waarom blijf je ons wel lastig vallen met je gezeur? Je doet echt enorm onaardig voor over en tegen ons. We hebben je heel oprecht geprobeerd te helpen maar je blijft jezelf herhalen en er nieuwe belachelijke kwetsende dingen aan toevoegen. Zowel kut voor jou en je zelfbeeld, als voor ons. Fijn dat @N3K0 er in de tijd dat ik deze reactie schreef een gezellige draai aan weten te geven, dat is knap. Maar ik ben wel echt klaar met je. Ik doe en ben niet graag gemeen, maar je gedrag vind ik niet minder dan dat en heul bizar.

Ik begin ook wel voorstander van een ban te worden. Of een slotje op het topic. Niemand haalt hier nog iets uit.
S
SaaiedrugslozezakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat park lijkt me ook mooi maar heb ik helaas moeten missen. Wat ik ook super vond is de dierentuin-pretpark combinatie van Kolmarden in zweden. Daar kom je oog in oog te staan met Giraffes vanuit een soort skilift en daar is een hele spectaculaire houten achtbaan
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Saaiedrugslozezak zei:
Dat park lijkt me ook mooi maar heb ik helaas moeten missen. Wat ik ook super vond is de dierentuin-pretpark combinatie van Kolmarden in zweden. Daar kom je oog in oog te staan met Giraffes vanuit een soort skilift en daar is een hele spectaculaire houten achtbaan
Klik om te vergroten...
Ik vind een dierengevangenis dan weer niet leuk en zielig voor die dieren enzo. Dus daar ga ik principieel nooit heen.

Ik ga dan liever op safari in Afrika ofzo :lolol:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Casrus zei:
Jazeker!

Geweldig!
Klik om te vergroten...
Ik vond Kristiania wel leuk en het park Amager op een oude afvalbelt.

Wie weet kom ik ooit nog eens een keer in Kopenhagen en durf ik Tivoli te bezoeken. Ik ben er wel een keer langs gelopen.

Ik vond Kopenhagen een fijne stad, dus het is geen straf om nog eens heen te gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."