Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in januari iemand ontmoet die MDMA begeleide journeys aanbiedt. Ik ben zelf IFS therapeut en afgelopen weekend fijn met haar gezeten. We hebben elkaar in januari ontmoet, echt bijzonder die intentionele, diepe connectie. Over ruim een week mag ik met haar begeleiding aan de MDMA, heeft iemand dit wel eens gedaan? Benieuwd naar ervaringen. In februari was ik met een (andere) vriendin op vakantie en zij had stiekem wat pilletjes meegenomen. Ben nu 42 en het was de eerste keer dat ik ooit XTC gebruikte , misschien gelukkig ook maar, als ik het eerder in mijn proces gebruikt had, had ik er best wel es verslaafd aan kunnen raken, t voelde zo goed! We hebben samen gedanst in de woonkamer en gespeeld, ze ging me voorlezen, zo'n mooie connectie en het werkte diep in op bepaalde attachment systemen (heb hier best wat littekens zitten, disorganised was het vaak) - weet dus wel beetje wat om te verwachten."
"MarcieMarc zei: Voorlezen? Wauw! Ik kan mijn telefoon net zo goed weggooien als ik aan de MDMA zit, ik zie echt een drol van wat er allemaal op dat scherm gebeurt, is een grote mistbank. Maar mooi dat je eerste ervaring zo was. Bij gereguleerd gebruik zal dat waarschijnlijk ook zo blijven. MDMA is lichamelijk niet verslavend velukkig, hooguit mentaal. Klik om te vergroten... Haha nou precies - ik zou ook niet hebben kunnen voorlezen, maar zo naast elkaar, in die connectie - was echt fijn het te ontvangen. Ik weiger in NL te kijken hoe ik aan het spul kan komen, beschermt me denk ik prima dat ik het niet te vaak ga doen. Ze stuurde me wel over de post een XTC pil, heerlijk zulke vrienden, ow ow ow."
"Het was echt een bijzondere ervaring. Het raakte me echt dat deze vriendin compleet in de rol stapte van begeleider, met voorgesprek, integratie enzo - en het me gaf als cadeau. 5/6 uur lang zat ze op haar kussen bij mijn matras, schreef op wat ik zei, stuurde later alle bestanden, ook de muziek. Echt tof haar in die rol te zien. T was een prachtige journey naar hoge plekken met mooie beelden die een diepe indruk hebben achter gelaten."
"Ik heb 2 maanden terug mijn vuurdoop gehad met Ayahuasca.... en ben er toen best ingedoken met wisselwerkingen en contra indicaties (ik heb zelf in 2015 een fixe spiritual emergency gehad). Gebruikte nog zo heel af en toe een pammetje maar ben daar toen echt 2 maanden van tevoren mee gestopt. Misschien andersom - als je een tijd gestopt bent en stabiel, dat je dan je proces doorwerkt met ayahuasca? Tis echt een hele bijzondere ervaring, ik deed 2 nacht ceremonies en vooral nacht 1.... wowsies. Het duurde voor mij even om erin te komen (gewoonlijk trip ik alleen, nu alle kotsgeluiden om je heen, tja) maar toen die eenmaal begon - had echt een mega diepe journey die ik nog steeds aan het verwerken ben. Het mooiste vond ik dat de buitenwereld en de binnenwereld gewoon hetzelfde voelden. (normaal met shrooms ofzo, dan ben ik erin als ik met mijn ogen dicht lig en af en toe even een pauze van: ohja, ik ben gewoon in mijn woonkamer, nu keek ik rond en alle beelden versterkten min of meer de ervaring, heel indrukwekkend). Ik ben echt een spirituele psychonaut, dus ben nog steeds de lagen ervan aan het verwerken. Bereid me onbewust beetje voor op juli, dan wil iemand me interviewen over mijn ervaringen voor haar boek, dus onbewust echt met de essentie(s) bezig. Maar t heeft veel in beweging gezet."
"Ik zit met regelmaat mijn rapé pijp uit te schrapen met een kwast ofzo, om toch nog een keer te hebben als het op is.... gaat langzaam beter, maar als ik mezelf zo bekeek, nog een beetje nicotine..."
"Ik had in 2015 een psychose, non drugs induced psychose van ongeveer een maand. Daarna op mijn eigen manier heel langzaam weer hersteld. Tien jaar later besef ik dat dit meer een soort initiatie was, of, zoals bijv Stan Grof / John W Perry schrijven: Spiritual Emergency, Renewal Process (wanneer er een bepaald patroon in zit van thema's, zoals sterven, einde wereld, nieuwe wereld, innerlijke leiderschap, innerlijke bruiloft van masculine en feminine, het getal 4, getest worden, release van trauma etc) wat dan als een katalysator werkt voor groei en schaduw integratie. Ik nam in 2023 mijn eerste truffel (zat veel tijd tussen dus met leren gronden, therapie etc) en sindsdien best wat reizen gemaakt inmiddels. Bij mij is het eerder andersom: drugs helpen me (gedoseerd) de ervaringen van die maand te microdosen, zodat ik ze kan begrijpen en integreren. Tot die tijd was het iets wat soort van apart van mijn normale leven in de vriezer stond. Door te reizen kon ik de plekken veilig herbezoeken en uitwerken. Als je de symbolen echt leert kennen in jezelf, verliest het zijn kracht. En tegelijk snap ik ook de voorzichtigheid, misschien ben ik een van de lucky ones."
"Hmmm, ik maal ze altijd (werkt altijd wel, ook nog wel hele tijd erna), maar idd zo heel mogelijk bewaren, daar heb je best een punt. Ik denk dat ik vandaag mijn Golden Teachers in de week zet Ga binnenkort iemand begeleiden die hierop een reis gaat maken, qua timing kan ik haar dan hopelijk verse aanbieden."
"Ik vier het een nachtje eerder: Lekker in de spa (Sanadome) van 30 op 31. Lekker met een wijntje."
"Arrangementje met 2 dagen toegang. Wel tof, ze hebben een behandeling van 45 min in woestijnzand, waarin ze zonsopgang tot zonsondergang nabootsen, wel heel mooi zo aan het einde van dit jaar. En lekker warm"
"Wat voor grappige herinneringen heb je, terwijl je aan het trippen was? (Hier langzaam een seizoen aan het afronden, met veel humor en zachtheid en benieuwd naar jullie ervaringen.) Ik zal m afschieten. Vorig jaar was ik (op mijn 42ste) voor het eerst van mijn leven in een nachtclub met XTC in Engeland.) En er was een man - ook aan dit middel - en we deden samen even een biertje en hij wilde graag meer. Hij vroeg, met zo'n Britisch accent: Can I give you a kiss? Nope. Can I give you a kiss in the neck? Nope. En toen wees ik aan: hier op mijn wang mag, waar hij een heel zacht kusje gaf. En toen was het wel weer genoeg en ging ik weer de dansvloer op."