Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Speculeren is niet toegestaan. Laat je spul vooraf testen voordat er echte ongelukken gebeuren."
"Neo-Shulginist zei: Ja die Boom nieuwsbrief is wel essentieel inderdaad. Klik om te vergroten... Ja goeie tip, ik sta ingeschreven voor de nieuwsbrief. Dat is stap 1."
"Ik ben zelf 52 en ga volgende maand naar een Dance feest in België. Als vader van twee kinderen schrik ik toch van zo’n bericht: ik had dit ook kunnen zijn. Ik ben gezond, sportief en combineer geen drugs met elkaar, heb pillen die zijn getest, ik doseer normaal, drink op zo’n avond alleen water. Hoewel de oorzaak nog niet bekend is van het overlijden van deze man, weet ik zelf ook goed dat drugs altijd gevaarlijk is of kan zijn. Het is niet goed voor je. En toch accepteer ik dit risico. Zal zorgen dat ik zo fit en gezond mogelijk aan de start verschijn op 8 oktober in Brussel 💪💪"
"Kordie zei: Wat vinden jullie hier nu van? Klik om te vergroten... Zoveel mensen zoveel meningen… Als je het stigma weghaalt lijkt me dit een gecontroleerde manier voor verslaafden, die zorgt voor minder overlast. Maar wie ben ik, want ik zie en lees dit op afstand en woon niet in die buurt. Zo kun je elk krantenartikel over drugs wel plaatsen en vragen wat mensen/leden er van vinden. Vind het persoonlijk niet veel toevoegen, maar is ook maar een mening hè 😉"
"Mezelf zei: Zijn logica is: hij hoeft niks te doen voor (even makkelijk) 1600eu p/mnd. Klik om te vergroten... Ben blij dat ik al tientallen jaren onafgebroken werk. Naast het mooie werk voor klanten werk ik samen met fijne collega’s en doen we na het werk ook van alles op vrijwillige basis. Dus zit ook een groot sociaal stuk in. Bovendien draag ik bij en voel ik me op alle fronten betekenisvol. Zou er niet aan moeten denken om elke dag thuis te zitten niksen. Ik weet waar m’n geluk zit. Als je wilt is er altijd iets mogelijk."
"LucidLucy zei: Je bent een dag te vroeg! Vorig jaar begon je op 13 januari ook al iets over weerwolven hahaha I'm in! En jullie? @FredKroket @Proxima @Druktemaker @PsyTekz (Ohja kut, die was ook vertrokken...) @Eve's drop @Roze Olifant @ImpotenteGiraffe (leef je nog? Waar ben je gebleven dan?) @Cerberus @De Zandman @De Zeemeerman En het valt te proberen: @Geneesmiddel (ook weg?) Ik vind dit eigenlijk ook wel een spelletje voor @StraffeNeel met zijn pietpraat over kroketten en lijmklemmen. Is dit ook iets voor jullie? @Kordie @Jazz35 @De Dunne @Manu76 @annihilation @Zeehond @Hippie Langwaus Ongetwijfeld heb ik mensen getagged die al lang niet meer actief zijn of ben ik mensen vergeten die wel heel actief zijn. Ik zou zeggen, tag maar raak. Ik heb geprobeerd een boel actieven te taggen in elk geval. Klik om te vergroten... Ik sla over, volg jullie wel! Have fun."
"Kordie zei: Hier ligt ook een punt bij de werkgevers. Klik om te vergroten... Ik denk dat het niet zozeer onwil is, maar vooral een stuk onbekendheid bij werkgevers. Denk dat er winst te behalen valt om die onbekendheid weg te nemen en werkgevers beter en persoonlijker te kunnen informeren, maar ook eerlijk te zijn over beperkingen. Kwestie van goed managen van de verwachtingen."
"Kordie zei: Die maat van jou, en heel veel anderen, moeten een andere mindset hebben. Werken is niet alleen voor de centen, maar vooral ook voor een daginvullling / sociale contacten / mentale boost als je wat lukt bv. Klik om te vergroten... Wij zijn het eens."
"Brakka Mang zei: Verder houdt deze maatregel het illegale vuurwerk niet tegen. Dit wordt het hele jaar door het land binnen gebracht. Het is al verboden en het nieuwe verbod gaat dprecies helemaal niks veranderen aan het misbruik ervan Klik om te vergroten... Dit denk ik ook. Een verbod is een leuk politiek besluit. De hoge heren (en dames 😅) zullen trots zijn, want dit verbod lost alles op. Alle problemen zijn verdwenen, yeah right. Verbod op drugs, verbod op vuurwerk, verbod op nog veel meer dingen die ze verzinnen. Weet je: ze doen maar lekker."
"Rivalrie zei: Ik had deze pillen ook. Kan ook zijn dat hij last van hartproblemen. Klik om te vergroten... Pure speculatie dit over zijn hartproblemen. Gewoon onderzoek afwachten en fijn dat deze waarschuwing op het forum wordt gedeeld over deze pillen."