#1
Omdat het toch op moet he. En dan is het net weer te weinig dus moet ik ff bijhalen. En dan blijft er wat over maar moet toch op he.
Kheb ghb voor het eerst op toen ik 18 was.. had nieuwe collega zwaar verslaafd aan g en zij savonds na me verjaardag gevierd te hebben met minimaal krat bier.... Als je dit neemt heb je morgen geen kater.. ik weigerde hij heeft 3 uur lang volgehouden dat ik er niet dood aan zou gaan met die hoeveelheid alcohol en ghb..snachts tog genomen was de eerste x en heel de dag gewerkt met heem en gtjes genomen voelden superman.... Nouja als je je zo elke dag voel word je verslaafd.. maar deed met hem heel de dag g op werk na werktijd coke halen en heel veel drank ja dronk gewoon 20 pils naast de g en daarna slaappil om te slapen... Dat 5 jaar lang gedaan....Alcohol combineren met andere GABA is echt nice. Zelf nooit GHB gedurfd te proberen omdat ik er een zwak voor heb.
Maar benzo's, lyrica, alcohol is echt een lekkere cocktail
Ongetwijfeld weet je dit al wel maar maak de afspraak vast als je dat online kan of plan een moment in dat je wil gaan bellen naar de huisarts zodat het niet een 'doe ik straks' dingetje wordt.Echt te erg voor woorden maar die combinaties wooden ben ik bang x vitaal... Dronken ghb nemen.... Al heb ik grote alcohol tolerantie...g tolerantie 10 jaar misbruikt.... Dus ga denk maar huisarts en aanmelden....want ben bang dat x verkeerd gaat
Toen nog jong geen zorgen me collega was 35 en dacht hij doet dit altijd wat kan er mis gaan.... Als ik de laatste jaren alles zo lees o drugs forum ben ik dankbaar dat ik nog leef..... Krat bier elke 1,5 uur 5 ml g en snachts nog 50 oxazepam om te slapen..... Wel met coke gebruik erbij dan ..Kheb ghb voor het eerst op toen ik 18 was.. had nieuwe collega zwaar verslaafd aan g en zij savonds na me verjaardag gevierd te hebben met minimaal krat bier.... Als je dit neemt heb je morgen geen kater.. ik weigerde hij heeft 3 uur lang volgehouden dat ik er niet dood aan zou gaan met die hoeveelheid alcohol en ghb..snachts tog genomen was de eerste x en heel de dag gewerkt met heem en gtjes genomen voelden superman.... Nouja als je je zo elke dag voel word je verslaafd.. maar deed met hem heel de dag g op werk na werktijd coke halen en heel veel drank ja dronk gewoon 20 pils naast de g en daarna slaappil om te slapen... Dat 5 jaar lang gedaan....
Toen nog jong geen zorgen me collega was 35 en dacht hij doet dit altijd wat kan er mis gaan.... Als ik de laatste jaren alles zo lees o drugs forum ben ik dankbaar dat ik nog leef..... Krat bier elke 1,5 uur 5 ml g en snachts nog 50 oxazepam om te slapen..... Wel met coke gebruik erbij dan ..
Eet een ijsblok. 🫠Ik jaag naar dat gevoel dat je maag tintelt alsof je een koude rilling krijgt zegmaar
Ik jaag naar dat gevoel dat je maag tintelt alsof je een koude rilling krijgt zegmaar
Vakantie in eigen hoofd.
Idem 😀Ik heb autisme dus nuchter zijn op een feestje vind ik minder leuk. Gebruik alleen als ik uit ga en heel af en toe thuis samen met mijn partner. Ik gebruik gewoon om plezier te maken. Eerst was ik nieuwsgierig nu vind ik het leuk om een keertje te drinken of een keertje te snuiven. En een paar keer per jaar mdma want het geeft gewoon een lekker gevoel. Ik probeer me aan de harm reduction richtlijnen te houden. Probeer wel een beetje voor mezelf te zorgen. Ik gebruik rond de 10 keer per jaar en dan af en toe een glaasje alcohol als ik uit eten ga ofs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."