Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lieveke249 zei: Dankjewel voor je reactie. Ik zal dan inderdaaf niet meer bestellen. Ik begrijp ook dat we niet mogen speculeren, al hoopte ik juist bij dit forum met vragen terecht te kunnen waar je zeg maar niet overal mee terecht kan, zodat ik toch enigszins verantwoord drugs kan gebruiken… anyhow, bij deze dealer zal ik niet meer bestellen. Ben er wel goed ziek van om €50 kwijt te zijn, maar hopelijk reageert hij nog. Het is zo klote om je zo belazerd te voelen. Klik om te vergroten... Die dealer belazerde je al 1 maal? En dan ga je nog eens bij diezelfde? Vertrouw geen dealers."
"Raver zei: Hey DF. Ik heb relatietwijfels die ik niet wil. Sinds een week, voel ik deze twijfels. Het voelt als een overtuigend iets, dat het er niet meer in zit. Maar eigenlijk is het laatste wat ik wil dat we uit elkaar gaan. Ik weet dat de relatie goed zit, ze is er altijd voor me geweest. Het is de vriendin die ik me altijd gewenst heb, ik kan mezelf zijn bij haar. We hebben veel dezelfde gemeenschappelijke interesses. Maar mijn gevoel blokkeert me, gedachtes die ik heb als ik met haar ben maken me bang wat het gevoel van twijfel weer versterkt. Alsof ik niet anders kan dan het uit te maken, maar ik wil dat eigenlijk helemaal niet. Ter context. We zijn 15 maanden in een relatie en daarvoor een jaar met elkaar bezig geweest. Wat van mij kant heel erg moeizaam ging. Ik zat in actieve verslaving en vond het moeilijk om haar toe te laten in mijn leven. Vanaf het moment dat ik clean werd een jaar geleden is de liefde gegroeid en zijn we dichter bij elkaar gekomen. Ik zie haar als de moeder van mijn kinderen. Maar momenteel lukt het me niet meer goed om een toekomst te visualiseren. De twijfels zijn begonnen na een periode waarin ik heel veel gewerkt heb en overbelast ben geraakt. Zo intens veel spanningen gehad, alsof ik weer in crisis raakte. Het lijkt alsof ik alles nu onbewust link aan haar, en zijn alle twijfels die ik aan het begin had ineens levensgroot geworden. Ik forceer mezelf steeds als ik met haar ben om de liefde te voelen. Maar als dat niet lukt bevestig ik steeds weer die twijfels voor mezelf. Wtf moet ik nou? Ik wil het gewoon niet uitmaken, maar deze gevoelens en twijfels zijn heel frusterend. Klik om te vergroten... Herkenbaar. Lijkt me meer angst dan iets anders. Heb hier ook last van gehad. Je spreekt jezelf in dit bericht meerdere keren tegen. Is eigenlijk een vorm van OCD, dwangmatige gedachten over je relatie. Wss ben je hier quasi continu mee bezig? Zoek maar eens op. Enkel praten helpt, eventueel met een professional. Je zal moeten vinden wat ervoor zorgt dat je zo hard twijfelt en ook waarom je jezelf zo schuldig voelt over dat twijfelen. Vaak heeft het (deels) te maken met bindingsangst en/of verlatingsangst. Succes en komt goed. Zoals anderen hier ook al zeggen, maak geen beslissingen nu."
"Iemand ervaring hiermee? Gisteren zo'n 200 mg gesnoven, vandaag zou ik weer het zelfde willen doen. Maar is mss niet het beste idee. Alhoewel de dosis vrij laag is (vind ik) Laat maar weten 👍🏾"
"Heb besloten om het niet te doen, wordt ook een leuk feestje zonder"
"Ja precies, is toevallig 2 feestje 2 dagen na elkaar. Ik zie nogwel. Daarna sws zeker een maandje geen coke meer"
"PsyTekz zei: Het kan. Slaap je tussendoor? Dan is het gezonder dan zonder slaap maar gezond is het niet. Coke is wel vergevingsgezind op het gebied dat de kater best meevalt. Klik om te vergroten... Vannacht 8u geslapen , dus ik voel me best fris. Ik probeer ook om 2u ofzo te stoppen met coke zodat ik nog deftig kan slapen als het feestje gedaan is"
"En of het een leuk feestje was... 🤪"
"Neem je iets anders van medicatie? En heb je je pillen getest? Er zijn veel pillen waar gewoonweg geen mdmda in zit bvb. 😅"
"4-5 u na je startdosis nog bijnemen heeft letterlijk geen zin. Lichaamsgewicht in mg nemen en 1.5u-2u later nog eens de helft daarvan (mag maar moet niet). Is the only way."
"troksky zei: Nu nog de set en setting.. niet te moe , vrolijk enz ... Klik om te vergroten... Ik denk persoonlijk dat je je veel te druk maakt.. Je gaat samen met je partner aan de xtc. Het kan niet anders dan leuk worden. Waar je ook bent."