Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het heb mij zo negatief beïnvloed dat ik zelf flink ging dealen. Met de nodige ellende erbij ,geweld ,verslaving en afrekeningen."
"Mijn laatste sessie samen met de vrouw hebben we in totaal 0.25gr op folie gehad dus ieders 0.12,5gr per persoon. we waren om half 10 savonds klaar na een paar uurtjes rustig roken ,me vrouw viel in slaap en ik heb 0,0 geslapen ,het is dus per persoon verschillend hoe het uitwerkt."
"Snowball, speedball Is toch het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt helaas."
"Paranoize. zei: ik weet niet zeker of dat voor oxy net zo hoog is maaar,,,, Klik om te vergroten... Als de pillen binnen bereik blijven zeker wel , want het is een synthetische H met dezelfde zware cravings."
"MDMAutist zei: Heftig! Shotte je dan beide? Volgens mij kun je over jouw leven ook wel een boek schrijven. Knap dat je van die zooi af hebt kunnen komen 💪 Klik om te vergroten... Ik heb een gram sos en gram bruin per dag geshot ,dus 4x daags om uit de ontwenning te blijven. En dan dronk ik ook nog 22cc Methadon weg alsof het niets was. Eraf komen is een hel ,maar dood gaan is erger.."
"Ik heb een volledig gebits prothese en na chinezen maak ik het schoon want je proeft het gewoon en dat is niet fris."
"Ik heb nog een potje Seroquel liggen van bijna 17 jaar over de datum. In een potje waar geen licht bij kan en op kamer temperatuur,ik heb er ook eentje geprobeerd en viel als een os in slaap. Medicatie in blister kan gaan condenseren ,mijn advies is dan ook om je MDMA in een gesloten potje te bewaren waar geen licht door kan en gewoon op kamertemperatuur bewaren."
"StraatPiraat zei: Ben benieuwd of het nog terug gaat komen. Aangezien er altijd nog veel vraag is naar 3mmc en die RC blanket ban in een klap alle cathinones verbied. Klik om te vergroten... Ik denk dat de dokter zijn medicijn in zijn graf mag nemen aangezien de primaire stoffen ontbreken in nederland en zowat de hele wereld."
"De week daarop was het weer prijs ,ik had een krat bier gejat die op straat vond dus dat was voor mij . Ik met me honda mt 5 er vandoor en heel dorp achter me aan gehad en de politie uit Tholen had me weer maar maf joh die zeeuwen hahaha Ze zette me niet vast ,ze wouden hun kratje bier terug en hebben mij gedumpt op parkeerplaats van de camping ,dun dieje komt munne cel nie meer in dachten ze ,dumpen die shit hahahaha Heb me eigen kapot gelachen kut boeren"
"Tijdloos zei: Goedemorgen allemaal, nu een kopje koffie met 20mg 3-ho-pcp En fijne paasdagen!😍 Peace ✌️ ☮️ En pure sativa Klik om te vergroten... Goede morgen ,volgens mij zit je in het verkeerde topic"