#1
eerlijk waarom? Het leven is gewoon een bitch toch.....
In eerst instantie vond ik het gewoon lekker , later wer het meer een leefstijl, dat het uiteindelijk uitkwam dat het vooral om verdoven en symptoom bestrijding ging, was nooit mijn eerst gedachte.Om even te ontsnappen van mezelf/mijn gedachten/gevoelens.
Bedenk je dat je die ondraaglijke gevoelens wel draagt. Niet dat ze niet heel pijnlijk of oncomfortabel zijn, maar je hebt dat waarvan je zegt dat het ondraaglijk is gedragen.
Goed bezig jij!Een probleem is ptss, dat krijg ik zelf niet opgelost, therapie daar voor is onderweg.
Ja, bij mij waarschijnlijk ook. Vandaag is verder wel een mooie dag, maar van het trippen hoef ik niet teveel te verwachten. Bij mij werkt 1P LSD ook alleen optimaal na enkele maanden niet trippen, dus dat heb ik ook weer geleerd.Bij mij werkt 63 MG pas.
"Methallylescaline" levert eerder een resultaat via Google.ik heb nog nooit van Mal gehoord eigenlijk. ff Google
Nee de MAL is een chemisch pilletje die het effect van de cactus probeert na te bootsen volgens mij.Dat is van de cactus toch.
geinig op wiki stond een lijst met vergelijkbare dingen
Is mal heel natuurlijk zoals paddo of truffels in het lief of net als lsd en andere chemische trippen?
Dat is toch ook een hele sterke soort?Ik groeide laatst Copelandia Cyanescens en die ervaring van 2g was zo mooi dat ik die niet durf meer durf nemen uit respect voor die ervaring.
Exact. Dit is niet de soort waar ik nog es wijnruit bij zou nemen.Dat is toch ook een hele sterke soort?
Ik zou ook lekker niet meer nemen dan dat als dit beviel. Dat steeds meer nemen gaat geheid een keer uitlopen op dat het als teveel wordt ervaren en man, psilo is dan onvergeeflijk.
Beter er respect voor hebben ja.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."