#1
Het is niet alles goud wat er blinkt in educatie-land.Pff Harvard![]()
Het is niet alles goud wat er blinkt in educatie-land.Pff Harvard![]()
Wat was de dosering dan die je hebt gebruikt?Het is volgens mij de MAL zelf.
MallerdHet is volgens mij de MAL zelf.
63 MGWat was de dosering dan die je hebt gebruikt?
Ik heb er druppels van liggen en wil er ook eens mee gaan testen.
hheel leuk hoe iedereen daar van uit gaatMaar nu binnenkort toch alles verboden wordt
hheel leuk hoe iedereen daar van uit gaat
maar overheid kennende gaat het op een of andere reden toch niet door
Kheb ghb voor het eerst op toen ik 18 was.. had nieuwe collega zwaar verslaafd aan g en zij savonds na me verjaardag gevierd te hebben met minimaal krat bier.... Als je dit neemt heb je morgen geen kater.. ik weigerde hij heeft 3 uur lang volgehouden dat ik er niet dood aan zou gaan met die hoeveelheid alcohol en ghb..snachts tog genomen was de eerste x en heel de dag gewerkt met heem en gtjes genomen voelden superman.... Nouja als je je zo elke dag voel word je verslaafd.. maar deed met hem heel de dag g op werk na werktijd coke halen en heel veel drank ja dronk gewoon 20 pils naast de g en daarna slaappil om te slapen... Dat 5 jaar lang gedaan....Alcohol combineren met andere GABA is echt nice. Zelf nooit GHB gedurfd te proberen omdat ik er een zwak voor heb.
Maar benzo's, lyrica, alcohol is echt een lekkere cocktail
Ongetwijfeld weet je dit al wel maar maak de afspraak vast als je dat online kan of plan een moment in dat je wil gaan bellen naar de huisarts zodat het niet een 'doe ik straks' dingetje wordt.Echt te erg voor woorden maar die combinaties wooden ben ik bang x vitaal... Dronken ghb nemen.... Al heb ik grote alcohol tolerantie...g tolerantie 10 jaar misbruikt.... Dus ga denk maar huisarts en aanmelden....want ben bang dat x verkeerd gaat
Toen nog jong geen zorgen me collega was 35 en dacht hij doet dit altijd wat kan er mis gaan.... Als ik de laatste jaren alles zo lees o drugs forum ben ik dankbaar dat ik nog leef..... Krat bier elke 1,5 uur 5 ml g en snachts nog 50 oxazepam om te slapen..... Wel met coke gebruik erbij dan ..Kheb ghb voor het eerst op toen ik 18 was.. had nieuwe collega zwaar verslaafd aan g en zij savonds na me verjaardag gevierd te hebben met minimaal krat bier.... Als je dit neemt heb je morgen geen kater.. ik weigerde hij heeft 3 uur lang volgehouden dat ik er niet dood aan zou gaan met die hoeveelheid alcohol en ghb..snachts tog genomen was de eerste x en heel de dag gewerkt met heem en gtjes genomen voelden superman.... Nouja als je je zo elke dag voel word je verslaafd.. maar deed met hem heel de dag g op werk na werktijd coke halen en heel veel drank ja dronk gewoon 20 pils naast de g en daarna slaappil om te slapen... Dat 5 jaar lang gedaan....
Toen nog jong geen zorgen me collega was 35 en dacht hij doet dit altijd wat kan er mis gaan.... Als ik de laatste jaren alles zo lees o drugs forum ben ik dankbaar dat ik nog leef..... Krat bier elke 1,5 uur 5 ml g en snachts nog 50 oxazepam om te slapen..... Wel met coke gebruik erbij dan ..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."