Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb mij vroeger eigenlijk nooit gehouden aan de 1-1.5mg per kg lichaamsgewicht en kwam daar later (na meerdere malen gebruik) pas achter dat dit de geadviseerde maatstaf was. Ik gebruikte altijd XTC en eigenlijk nooit MDMA kristallen. Begon altijd met een 1/4 XTC en ongeveer 2-2,5u later nog een kwartje en toen had ik het al wel gezien. Vervolgens ga je steeds meer naar feesten, bouw je (voor je gevoel) tolerantie en ervaring op. En toen begon ik altijd met 1/3 en laatste paar keren met 1/2 (waren pillen van 180mg). Ik weeg ongeveer 75kg, dus dan heb je eigenlijk al je "goede" startdosis. Maar met bijnemen deed ik altijd een timer zetten op m'n telefoon en pas na 2-2,5u aanvoelen of ik bij neem ja of nee, als ik begon met een 1/2, deed ik eigenlijk gewoon 1/4 bijnemen and so on. Anders sta je volledig koekwaus staantafels te hallucineren. Nooit een hele of meer dan 1/2 naar binnen gegooid in 1x."
"Ja vaak pas als ik me niet meer waus voel, dan zijn m’n pupillen pas weer normaler, dus reken sws maar op 4-6u minimaal na je laatste inname, als je gestapeld hebt met meerdere en hogere doseringen dan nog langer. kleine tip wat ik altijd doe als ik even snel iemand onder ogen moet zien terwijl ik nog onder invloed was, is je zaklamp van je telefoon in je ogen schijnen. Ben je wel eff half blind voor paar minuten, maar maakt je pupillen wel voor kleine periode kleiner"
"Under_cover011 zei: Oh dit komt wss niet meer aan zie net dat dit gesprek in 2013 starte ben zelf nu ook een beetje van de kaart dus mijn excuses 🤦🏼♂️ Klik om te vergroten... Oh, ik besef dit nu ook pas door jouw bericht 🤣"
"De echte first timer “magie” dat je niet weet wat je overkomt en je volledig als kind voelt in zo’n gigantisch indoor ballenbak/speelparadijs. Dat is er wel snel afgegaan, vervolgens weet je beetje wat je te verwachten staat en laat je gewoon over je heen komen en geniet je ervan. Sws heeft MDMA best wel snel voor mij de magie verloren, maar dan bedoel ik niet voor de effecten die minder waren, maar meer de bijwerkingen die meer aanwezig waren, vooral het niet kunnen pissen en ontzettende stijve nek dat volledig doortrekt naar m’n schouders en achterhoofd heeft me eigenlijk wel beetje ervan weerhouden om het continue te blijven gebruiken. Denk de laatste keer op een feestje/festival is meer dan 2-3 jaar geleden en in een thuis setting is dat nu 4 maanden geleden geweest met daarvoor ook weer 1 jaar er tussen. Maar eigenlijk wat iedereen hier ook al schrijft, als je te hoge doseringen naar binnen jast en je niet netjes aan de 2-3 maanden regel houdt kan de lol er snel vanaf zijn."
"Ik had ook altijd een grote zwakte voor alcohol, vooral als ik het thuis in huis had was de drempele om het te pakken veel lager. Uiteindelijk heb ik ervoor gezorgt dat ik geen alcohol meer in m'n huis haal. Dacht echt: Gaat toch nooit lukken, werkt voor geen pepernoot.. Mark my words. Heel eerlijk: Gaat hartstikke goed, mijn alcohol gebruik is echt vele male verminderd en haal het alleen voor speciale gelegenheden. Soms als ik in de supermarkt loop en zie bijv. 6-pack van (hier je favoriete biermerk) met korting heb ik altijd nog steeds de nijging om het te halen. Soms doe ik het ook en zijn al die 6 in 1 avond op. Maar zo heb je iig wel een grens dat je niet meer kan/wilt halen. Vallen en opstaan, en weer door."
"Hippie Langwaus zei: Daardoor dacht ik dat het wel weer kon. Klik om te vergroten... Wat voor jou in deze situatie bijvoorbeeld als 2 weken voelt, is daadwerkelijk maar 4-5 dagen aan perceptie. Omdat je brein van die trucjes probeert uit te halen en je probeert over te halen met: "Ah joh, het is al zooooooo lang geleden, 2 weken geleden al toch? Nu kan het wel weer eventjes, toch? TOCH? Ik ben zo trots op mezelf dat het 2 weken was, je hebt dit verdiend! lovekissemojismileyface" Niet in huis halen, limiteren tot speciale geledenheid (buiten de deur), met mensen wie je dan omgaat zeggen dat je probeert te minderen en geloven in jezelf, je hebt dit."
"Non-alcoholisch: Cola Alcoholisch: Malibu Cola"
"ronja zei: PEA (Phenylethylamine) zit ook in chocolade. Ik heb nog geen uitzondering gezien, maar ik neem aan dat chocolade wordt uitgezonderd van het verbod. (Anders zal de drugspolitie razzia's in alle supermarkten moeten houden. Ik ben benieuwd. 🍿) Misschien dat cacao ook als grondstof kan dienen dus. Klik om te vergroten... 4-MMC < 4-Methylmethcacaoline"
"Ten eerste enorm vervelend om te horen voor je dat je er niet uit bent bekomen met de psychiater en dat je kampt met mentale complicaties. Sws een middel inemen voor die soort klachten, veranderen niet de persoon zoals je bent en doet. Je onder bewustzijn blijft hetzelfde (uiteraard met uitzondering van medicatie). Maar je had een aanvraag gedaan voor 60mg dexamfetamine per dag? Ik neem aan en hoop dat dit is onderverdeeld in 3x 20mg, zoals, ochtned, middag avond? Of was je van plan om 180mg totaal te slikken per dag? tony211 zei: Dit neem ik dagelijks 5 keer oraal. Heel af en toe nasaal, maar oraal werkt net wat beter en is wat meer op medicatie gericht; want ik zie 4MPD dus echt als medicatie. Klik om te vergroten... Een middel toedienen, elke dag voor als een vervanging voor recept x of recept y waarbij vrijwel tot geen kortwerkende/langdurige risico’s van zijn onderzocht is uiteraard NO-GO. En als ik heel heerlijk mag zijn, van een Pentedrone analog genaamd 4-MPD elke dag tot je nemen weet ik wel heel zeker dat die alles behalve goed is voor je hersenen en lichaam . tony211 zei: Het lost mijn adhd voor 70% op en is een natuurlijke antidepressiva. Ik doe dit nu al een half jaar, eigenlijk zonder problemen. Per week gebruik ik ongeveer 2.5 gram. Klik om te vergroten... Nou in ieder geval fijn voor je dat je een middel hebt gevonden waar je tijdelijk misschien mee kan door gaan. Maar om dit op langer termijn als hobby te houden en dan vooral met 4-MPD zal dit niet nu of morgen, maar zeer spoedig complicaties worden ontwikkelt en dit kun je op langere termijn niet doorhalen zo. Je gebruikt 2.5 gram per week? Is ook echt veels te veel en niet goed. Bommetje of capsules van 50mg of daar boven is gewoon recreatieve doseringen. Hoeveel uur slaap je per nacht? Eet/drink je minimaal 3x op een dag? Nogmaals, ik vind het vervelend voor je dat je met een probleem zit, zowel met jezelf als met de zorginstellingen. Mijn advies is opnieuw ingesprek gaan met de psychiater, mocht ie je niet serieus nemen (uiteraard voor 60mg per dag( dan kun of ga je naar een andere. Heb zelf ook ervaring met 4-MPD, en ja ik kan er ook rustig of juist gemotiveerd door voelen, maar dit is in MY OPINION een totaal GEEN gezonde optie om dit zo langer te blijven gebruiken. Ook al geef je aan dat het je goed helpt en je er beter door laat voel. Ja als ik een dikke lijn pep naar binnen schuif voel ik me ook goed, energiek en gemotiveerd. Middelen zijn geen oplossing, maar een hand vast hulpmiddel die je de juiste richting in duwt. Maar met dit, zal het je waarschijnlijk met de dag (langzaam) achteruit duwen. En dan heb ik de negatieve lichamelijke effecten nog niet eens opgenoemd. Je dopamine, norefidrine en serotonine zullen vrijwel zeker aangetast worden, zeker met 50-60mg bommetje 5x per dag. De enorme vasoconstriction die erbij komt kijken, mogelijk vochtverlies/dehydratie want je zweet je de pleuris met dit spul. Je organen zoals je lever en nieren moeten ook constant verdragen.. ik weet niet man, zou er mee stoppen en als dat niet lukt direct afbouwen. Zoek contact op professionals, weigeren ze je te helpen? Ga naar de volgende. en uiteraard, let een beetje en zorg goed op/voor jezelf."
"Hebbie het allemaal overleefd? @Untamed"