#1
Planet Earth is zo geniaal.Rabbithole zei:Afgelopen zaterdag, paddo's, we zaten Planet Earth te kijken en de Baikal-zeehond kwam langsgezwommen.
![]()
Zegt de vriend van m'n vriendin: "Wat is dat voor dikke zeppelin?"
![]()
Drientje zei:Sir David Attenbourough is ook een held. Toevallig zat ik zondag bij mijn zusje net dat stukje te kijken over die vogel die zijn veren opzet en dan zo'n bizar gezichtje maakt met die veren, zwart met blauw, we kwamen niet meer bij...![]()
luchtigtoetje zei:DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
maar dat is gewoon waar![]()
luchtigtoetje zei:of de roze. die zou ik gewoon doen.
Matheson zei:W.F.L. zei:
Wow, ik meende het, he. Ik gebruik geen drugs onder schooltijd.
Die quote was gewoon bij een avondje thuis bij iemand blowen.
Nee man, de gele want die heeft ballen.DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
Aalpoepert zei:Nee man, de gele want die heeft ballen.DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
Die zwarte heeft sikkelanemie hoor, geen parkinson.luchtigtoetje zei:Aalpoepert zei:Nee man, de gele want die heeft ballen.DDeeJay zei:de witte power ranger is toch de coolste![]()
Alleen zo zonde dAt ze allemaal parkinson hebben..
Zeeeeeeeeeeeeeeer herkenbaar XDSublimo zei:"Ik ga zo slapen."
Een uur later.
"Nu ga ik echt slapen, wordt wel eens tijd..."
Nog weer wat later.
"Verdomme, het wordt alweer licht, nu heeft het al geen zin meer om te gaan slapen."
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."