Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
240 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren op Awakefest, véél mdma gebruikt, ik zit met m'n broer in het zand en er komt een nogal schaars gekleed meisje langs lopen. Ik kijk haar kritisch na, en zeg: "En dan ook nog zeuren dat je als een vleesobject wordt behandeld."

Vond de contaminatie wel erg leuk, vlees + object doet denken aan een grote worst ofzo.

Later zaten we in de verte te kijken naar de ondergaande zon. Aan de overkant van het water was een eilandje waar je naartoe mocht als je 6 bier had gehaald, dus wij hadden al zoiets van: fijn, zet al die dronken idioten maar bij elkaar, dan hebben wij daar geen last van. :) Het was ook net alsof er een soort fort op dat eilandje was gebouwd, die feesttent bestond uit een paar blokken op elkaar. Ineens zegt een meisje die met ons mee was dat het net zo'n bavianenheuvel is in de dierentuin, en toen kon ik het echt niet meer anders zien. :tearsofjoy: Best ironisch, aangezien daar waarschijnlijk ook van die bavianen op zaten. :grin:

E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh ja, nog één van gisteren: we zaten met 4 wause mensen op een rijtje naar de ondergaande zon te kijken, terwijl ik roep: "Er is hier één grote brok liefde!" Broederlief: "Ja, er is hier 10 liefde."


:grin: insider's joke..
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#3
BT2303 zei:
Salvia: Ah, me schouder knabbelt aan m'n oor!
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Nasica zei:
Op de LSD. Hele nacht liggen trippen in de huiskamer en toen het weer licht werdt buiten keken we beiden gefacineerd naar buiten. Het raam was nog flink aan het bubbelen en golven en doordat de zon nog niet op was het prachtig blauw buiten.

Een stilte viel en plots kwam het in mij op dat het wel verdacht veel op een aquarium leek. Dus ik keek mijn vriendin aan en zei dood serieus... "Misschien komt er wel een hele grote vis voorbij zwemmen"

Flinke lachbui van gehad.
Klik om te vergroten...
Haha geweldig deze, zo begrijpelijk voor jezelf maar toch zo vaag voor andere als ze die gedachte die eraan vooraf ging niet weten :P

Quotes:
Op paddo's:
"Alles is sjloppie..." (stapt in de modder)
"flop flop, ik voel me net een eend.... flop flop"
"hier is wel sjloppie, maar daar is nog meer sjloppie maarja (zet nog een stap) wooow daar was echt uhhh.. jaa sjloppie" Gigantisch hard gelachen toen!
Vriend van me terwijl we aan het fietsen waren: "moet je maar is naar een schaduw kijken dan lijkt het net op een hond" ik "nou ik zie anders niks" hij "jawel moet je goed kijken" vervolgens fietsen we een hoek om waar een vrouw een hond aan het uitlaten was dus ik schreeuw"HAAAA EEEN HONNDDD!!" die vrouw zat me een partij raar aan te kijken en wij hielden het niet meer van het lachen :P

Op MDA:
"Woooow daar voetbalt het nederlandse elftal" midden in de nacht in een bos.
"Huh, daar is een file op de snelweg" datzelfde bos..
"Hee daar heb je het huisje van de boswachter weer" vriend van me "ja man.." ik " ooh wacht het zijn gewoon bomen" jep hetzelfde bos :P
"Neee poesje niet oversteken er komt een vrachtwageen aaan .. Poesjeeee!" lag een plastic zak op de weg waar een vrachtwagen overheen reed.

Op 2C-B:
Tijdens een nuchter momentje: "Mark, we zijn nu gewoon een plant aan het voelen" dikke lachbui daarna.
Ik "Huh heb jij een kat" Hij "ja" Ik "Ik geloof je niet man ik heb m nog nooit eerder gezien" Hij "het is echt zo man" Ik "ja maar hij zit zo stil" Hij "ja hij wil naar buiten" Ik "waarom laten we hem niet naar buiten dan " Hij "Daar heb ik geen zin in" Ik "ooh..." stilte .. Ik "Maar ik geloof je echt niet hoor"
Van medetripper "Moet je is voelen als je je sigaret uitdrukt lijkt de asbak net op water"
"Wooow mn mond valt als de woestijn als moleculen uit elkaar " toen ik pringles salt & vinegar at :P
Hij "woooow oranje is echt heeeeel blij" Ik zo "oooh ok beter" hij "neee echt te blij" ik "ooh bij mij is het meer groeennnn" vervolgens dacht ik aan oranje "woooooow ik snap wat je bedoeld" hij "groen is chillll"

Op XTC:
"Hee man terminator alles goed ja?" (lag alleen op bed was in slaap gevallen en werd wakker toen het insloeg :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Noarx zei:
Hij "woooow oranje is echt heeeeel blij" Ik zo "oooh ok beter" hij "neee echt te blij" ik "ooh bij mij is het meer groeennnn" vervolgens dacht ik aan oranje "woooooow ik snap wat je bedoeld" hij "groen is chillll"
Klik om te vergroten...

Hahaha! :tearsofjoy:
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huggybear zei:
Onder invloed van truffels waren we op een gegeven moment een maaltijdsalade aan het eten. een medetripper: "Eigenlijk is eten wel raar. We zitten nu gewoon sla in ons hoofd te duwen."
Klik om te vergroten...
Hahahaha !
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#6
Onder invloed van truffels waren we op een gegeven moment een maaltijdsalade aan het eten. een medetripper: "Eigenlijk is eten wel raar. We zitten nu gewoon sla in ons hoofd te duwen."
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Huggybear zei:
Onder invloed van truffels waren we op een gegeven moment een maaltijdsalade aan het eten. een medetripper: "Eigenlijk is eten wel raar. We zitten nu gewoon sla in ons hoofd te duwen."
Klik om te vergroten...
Die heb ik nog al eens gelezen in dit topic dacht ik. Misschien niet met salade maar het trok er toch op als ik mij niet vergis.
R
R-user070Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Yoooo, wacht ff man.
Ik moet die vuilniszak verwisselen hij zit vol
Vriend: wat?? Waar heb je het over?
Ja die vuilniszak zit vol ik vervang hem ff(loopt naar vuilniszak)
Laat maar deze bloemen hebben al water!!
na heel wat XTC
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Huggybear zei:
Onder invloed van truffels waren we op een gegeven moment een maaltijdsalade aan het eten. een medetripper: "Eigenlijk is eten wel raar. We zitten nu gewoon sla in ons hoofd te duwen."
Klik om te vergroten...
Die heb ik nog al eens gelezen in dit topic dacht ik. Misschien niet met salade maar het trok er toch op als ik mij niet vergis.
Klik om te vergroten...

Sorry, khep nog niet het hele topic doorgelezen :openmouth: Maar 't is niet dat ik kopieer ofso :rolleyes:

Edit: Heb het hele topic doorgelezen en nix kunnen vinden :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Huggybear zei:
KoxBox zei:
Huggybear zei:
Onder invloed van truffels waren we op een gegeven moment een maaltijdsalade aan het eten. een medetripper: "Eigenlijk is eten wel raar. We zitten nu gewoon sla in ons hoofd te duwen."
Klik om te vergroten...
Die heb ik nog al eens gelezen in dit topic dacht ik. Misschien niet met salade maar het trok er toch op als ik mij niet vergis.
Klik om te vergroten...

Sorry, khep nog niet het hele topic doorgelezen :openmouth: Maar 't is niet dat ik kopieer ofso :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Misschien was het wel een universele truffel gedachte.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Huggybear zei:
KoxBox zei:
Huggybear zei:
Onder invloed van truffels waren we op een gegeven moment een maaltijdsalade aan het eten. een medetripper: "Eigenlijk is eten wel raar. We zitten nu gewoon sla in ons hoofd te duwen."
Klik om te vergroten...
Die heb ik nog al eens gelezen in dit topic dacht ik. Misschien niet met salade maar het trok er toch op als ik mij niet vergis.
Klik om te vergroten...

Sorry, khep nog niet het hele topic doorgelezen :openmouth: Maar 't is niet dat ik kopieer ofso :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Daar doelde ik ook niet op. Ik vond het gewoon raar dat ik het al eens was tegengekomen.
Kan ook verkeerd zijn... Met mijn geheugen kan dat wel eens voorvallen.

Oja en in je sig staat er "Done: blablablabla blabla XTC, MDMA. Hoe zal ik dit brengen, hmmm euummm. XTC = MDMA, MDMA = XTC. FFS!
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#12
KoxBox zei:
Oja en in je sig staat er "Done: blablablabla blabla XTC, MDMA. Hoe zal ik dit brengen, hmmm euummm. XTC = MDMA, MDMA = XTC. FFS!
Klik om te vergroten...
Uhm met MDMA kan hij MDMA kristal bedoelen en met XTC in pilvorm.
Zit toch een beetje verschil in :)
Maar als je het puur over de werkzame stof hebt dan heb je gelijk
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Noarx zei:
KoxBox zei:
Oja en in je sig staat er "Done: blablablabla blabla XTC, MDMA. Hoe zal ik dit brengen, hmmm euummm. XTC = MDMA, MDMA = XTC. FFS!
Klik om te vergroten...
Uhm met MDMA kan hij MDMA kristal bedoelen en met XTC in pilvorm.
Zit toch een beetje verschil in :)
Maar als je het puur over de werkzame stof hebt dan heb je gelijk
Klik om te vergroten...
Ja jongeuuuh. Zeg dan: "MDMA: kristallen en pillen." Ofzo. :grin:
Het zou niet de eerste zijn die denkt dat het 2 totaal verschillende stoffen zijn...
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Ja jongeuuuh. Zeg dan: "MDMA: kristallen en pillen." Ofzo. :grin:
Het zou niet de eerste zijn die denkt dat het 2 totaal verschillende stoffen zijn...
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het mee eens :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#15
Noarx zei:
KoxBox zei:
Ja jongeuuuh. Zeg dan: "MDMA: kristallen en pillen." Ofzo. :grin:
Het zou niet de eerste zijn die denkt dat het 2 totaal verschillende stoffen zijn...
Klik om te vergroten...
Daar ben ik het mee eens :wink:
Klik om te vergroten...
Nu we toch even bezig zijn, waarom wil je geen LSD proberen?
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gisteren op 2c-I.

We lagen op de grond en waren Dream Theater te luisteren.
Kameraad had pupillen als schoteltjes, waarop ik na een tijdje staren zei:
"Is het gay als ik zeg dat ik in je ogen verdwaal?"
Vervolgens erg hard moeten lachen.. :tearsofjoy:
H
HuggybearLid
01-01-2024, 00:00
#17
KoxBox zei:
Noarx zei:
KoxBox zei:
Oja en in je sig staat er "Done: blablablabla blabla XTC, MDMA. Hoe zal ik dit brengen, hmmm euummm. XTC = MDMA, MDMA = XTC. FFS!
Klik om te vergroten...
Uhm met MDMA kan hij MDMA kristal bedoelen en met XTC in pilvorm.
Zit toch een beetje verschil in :)
Maar als je het puur over de werkzame stof hebt dan heb je gelijk
Klik om te vergroten...
Ja jongeuuuh. Zeg dan: "MDMA: kristallen en pillen." Ofzo. :grin:
Het zou niet de eerste zijn die denkt dat het 2 totaal verschillende stoffen zijn...
Klik om te vergroten...

Ik weet wel dat het hetzelfde is, maar ik ondervond wel een duidelijk verschil in werking. Kan ermee te maken hebben dat sommige XTC pillen vervuild zijn met pep.... Wat bij mij misschien het geval was. En als je toch op die manier ernaar kijkt. Waarom begon je dan niet ook meteen over de Hawaiiaanse paddo's en Philosopher's Stones? In die twee zijn de werkzame stoffen toch ook hetzelfde?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Huggybear zei:
Ik weet wel dat het hetzelfde is, maar ik ondervond wel een duidelijk verschil in werking. Kan ermee te maken hebben dat sommige XTC pillen vervuild zijn met pep.... Wat bij mij misschien het geval was. En als je toch op die manier ernaar kijkt. Waarom begon je dan niet ook meteen over de Hawaiiaanse paddo's en Philosopher's Stones? In die twee zijn de werkzame stoffen toch ook hetzelfde?
Klik om te vergroten...

Dat is niet helemaal waar.

Ten eerste is het een sprookje dat XTC-pillen vaak vervuild zijn bij pep: in de praktijk wordt dit in testcentra in <1% van de pillen aangetroffen. Als je 'gewone' pillen hebt (die nu niet meer zo moeilijk te vinden zijn) is de enige werkzame stof gewoon mdma, en hoef je dus geen onderscheid te maken tussen XTC/mdma.

Ten tweede hebben Hawaiiaanse paddo's en Philosopher's Stones hele andere verhoudingen in de werkzame stoffen, wat kan zorgen voor héle andere trips! Bij XTC is er maar één werkzame stof.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
De wereld zijn de wonderen nog niet uit. Eerste biertje na een dag hard werken. :beer:
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#20
KoxBox zei:
Nu we toch even bezig zijn, waarom wil je geen LSD proberen?
Klik om te vergroten...
Uhm, omdat mijn vader er vroeger een badtrip op heeft gehad en ook last heeft gehad van flashbacks dus die verhalen staan me niet echt aan. Ik weet zelf ook wel dat dit meer te maken heeft met zijn eigen voorbereiding en waarschijnlijk ook de dosis die die gepakt heeft maar toch zit het in mijn hoofd.
Als ik er mentaal klaar voor ben en dat kan loslaten wil ik het wel eens doen.
Echter eerst wat meer ervaring met andere psychedelica opdoen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5051525354...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."