#1
"ik...ik...snap het!"
Niet erg episch, maar sowieso heel erg herkenbaar.
Niet erg episch, maar sowieso heel erg herkenbaar.

Zo heb ik nog een mooie situatie meegemaakt...Intoxication zei:gisteren na enkele uren dat ikk mijn gsm was verloren op keta
Vriend: "ben je uw gsm nog altijd kwijt?"
Ik: "ja"
Dlaor zei:ik :Heey man
Hij :Heey man
Ik: alles goed?
Hij: Ja met jou?
Ik: Ik ken je verder niet maar dat maakt toch niks uit daar zijn zulke feesten voor.
De hele avond op dat hardstyle feest met hem gepraat en water gedeeld want we hadden x op.
Zo krijg je nieuwe vrienden.![]()
Olijfboompje zei:''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''
Olijfboompje zei:''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''
Dat leverde behoorlijk wat gelach op![]()
![]()
Geniaal! Dat heb ik op nuchtere momenten..Olijfboompje zei:Zo heb ik nog een mooie situatie meegemaakt...Intoxication zei:gisteren na enkele uren dat ikk mijn gsm was verloren op keta
Vriend: "ben je uw gsm nog altijd kwijt?"
Ik: "ja"
''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''
Dat leverde behoorlijk wat gelach op![]()
![]()
Zo stom is het niet haha, dat heb ik ook vaak genoeg..Vanadesse zei:Geniaal! Dat heb ik op nuchtere momenten..
Dan ben ik aan het bellen met iemand en raak ik in paniek omdat ik mijn mobiel kwijt ben, waar ik op dat moment mee aan het bellen ben.. :P Zo stom!
DDeeJay zei:of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen![]()
vragen voor al zijn zaken te controleren
heel de tent overhoop gooien/leeghalen
zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
Sublimo zei:DDeeJay zei:of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen![]()
vragen voor al zijn zaken te controleren
heel de tent overhoop gooien/leeghalen
zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
Haha herkenbaar, alles overhoop halen en dan erachter komen dat je het al hebt !![]()
DDeeJay zei:maar we vragen dan uitdrukelijk aan hem ..CONTROLEER je zaken nog 1 x wat hij dan ook doet!
en toch haalt hij hem terug uit zijn zak na een dikke 30 min zoeken en zuchten in die tent van +30°C
Paniek natuurlijk, dan alles afzoeken, vind je hem in je broekzak... "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."