Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
231 weergaven
18-5-2026
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#1
"ik...ik...snap het!"

Niet erg episch, maar sowieso heel erg herkenbaar.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
"hahaha"
"waarom lach je?"
"weet ik eigenlijk niet :grin:"
spontane lachkicks :hearteyes:
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#3
was met een maat van me keer aan het trippen op paddo's en ik vond het nogal heftig

hij: wat is er aan de hand, ben je schizofreen ofzo?
ik zonder na te denken meteen: huh wie ik?


:tearsofjoy:
L
LystLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vandaag uit eigen brein: " Het kwaad, is het mislukte in jezelf dat zich wreekt en het goede probeert te vernietigen"

Is t wat, of is t lauwtjes en ben ik gewoon :stoned:

Vorige week door een maat van me gezegd, terwijl hij apestoned bij mij in de auto zat, ik reed (nuchter).
Hij: "WOW! jij durft echt alles met een auto!"
Ik: "Wat bedoel je, keren op de weg?"
Hij: "Eh.... ja...."

Hilarical!
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Intoxication zei:
gisteren na enkele uren dat ikk mijn gsm was verloren op keta

Vriend: "ben je uw gsm nog altijd kwijt?"
Ik: "ja"
Klik om te vergroten...
Zo heb ik nog een mooie situatie meegemaakt...

''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''

Dat leverde behoorlijk wat gelach op :tearsofjoy: :hearteyes:
D
DlaorLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik :Heey man
Hij :Heey man
Ik: alles goed?
Hij: Ja met jou?
Ik: Ik ken je verder niet maar dat maakt toch niks uit daar zijn zulke feesten voor.

De hele avond op dat hardstyle feest met hem gepraat en water gedeeld want we hadden x op.

Zo krijg je nieuwe vrienden. :wink:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dlaor zei:
ik :Heey man
Hij :Heey man
Ik: alles goed?
Hij: Ja met jou?
Ik: Ik ken je verder niet maar dat maakt toch niks uit daar zijn zulke feesten voor.

De hele avond op dat hardstyle feest met hem gepraat en water gedeeld want we hadden x op.

Zo krijg je nieuwe vrienden. :wink:
Klik om te vergroten...

doet me denken aan een soortgelijke situatie toen ik nog maar net X had ontdekt
ik:heey
hij: ummh heey
ik:waar is de rest nu weer geblevend! f*** altijd hetzelfde met die lui
hij: ummh weet ik niet
ik: ahh daar zijn ze

hij volgt niet en ik kijk achter me voor te zien waar hij blijft...

oww shit! ik ken die gast helemaal niet :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Olijfboompje zei:
''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :hearteyes:
S
SjaakTLid
01-01-2024, 00:00
#9
Olijfboompje zei:
''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''

Dat leverde behoorlijk wat gelach op :tearsofjoy: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hahaha, deze is echt heel erg mooi! :grin:
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
XTC doet leuke dingen met je, haha :P
Doet mij altijd vergeten waar ik voorwerpen bewaar en of ik ze nog wel heb :P
Zo voel ik meestal 10 keer achter elkaar waar mijn aansteker en labello zijn :grin:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Olijfboompje zei:
Intoxication zei:
gisteren na enkele uren dat ikk mijn gsm was verloren op keta

Vriend: "ben je uw gsm nog altijd kwijt?"
Ik: "ja"
Klik om te vergroten...
Zo heb ik nog een mooie situatie meegemaakt...

''Mensen, waar is mijn telefoon?''
- ''Hoe bedoel je?''
''Hij is weg!''
- ''Waar is hij dan?''
''Weet ik veel, help zoeken ofzo''
- ''Oke, we proberen je wel te bellen''
*Hoort telefoon afgaan*
''Waar the fuck komt die herrie vandaan?''
- ''Gozer, je hebt je telefoon aan je oor...'''

Dat leverde behoorlijk wat gelach op :tearsofjoy: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Geniaal! Dat heb ik op nuchtere momenten..
Dan ben ik aan het bellen met iemand en raak ik in paniek omdat ik mijn mobiel kwijt ben, waar ik op dat moment mee aan het bellen ben.. :P Zo stom!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op paddo's: "Mijn thee smakkelt gedingeliewopsie in mijn gedangoliseerde veil."
Het bekt erg lekker trouwens, ik vind het nog steeds een bazenquote!
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanadesse zei:
Geniaal! Dat heb ik op nuchtere momenten..
Dan ben ik aan het bellen met iemand en raak ik in paniek omdat ik mijn mobiel kwijt ben, waar ik op dat moment mee aan het bellen ben.. :P Zo stom!
Klik om te vergroten...
Zo stom is het niet haha, dat heb ik ook vaak genoeg..
Dan ook nog aan de persoon met wie je staat te bellen vragen waar je telefoon is :tearsofjoy:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelfde, ik heb mp3 speler op telefoon en als ik muziek luister doe ik telefoon altijd in mijn binnenzak van mijn jas... en dan loop ik naar huis en merk ik dat ik mijn mobiel niet in mijn broekzak heb zitten! Wil ik al terug lopen bedenk ik dat ik muziek luister... achterlijk eigenlijk :P.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gvd Gvd GVD waar is mijn aansteker nu, weeral de zoveelste kwijt :angry:
Na 1 uur ga je iets halen voor te drinken; hij zat de hele tijd in je hand :confused: :openmouth: :grin:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#16
of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen :rolleyes:
vragen voor al zijn zaken te controleren

heel de tent overhoop gooien/leeghalen

zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Feeling like walking UP the downstair!

Wanneer je het begrijp, zal je het onderhand wel begrijpen en is uitleg dus niet meer nodig.

Heerlijk makkelijk, dat communiceren gedoe :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
DDeeJay zei:
of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen :rolleyes:
vragen voor al zijn zaken te controleren

heel de tent overhoop gooien/leeghalen

zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
Klik om te vergroten...

Haha herkenbaar, alles overhoop halen en dan erachter komen dat je het al hebt ! :tearsofjoy:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sublimo zei:
DDeeJay zei:
of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen :rolleyes:
vragen voor al zijn zaken te controleren

heel de tent overhoop gooien/leeghalen

zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
Klik om te vergroten...

Haha herkenbaar, alles overhoop halen en dan erachter komen dat je het al hebt ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

maar we vragen dan uitdrukelijk aan hem ..CONTROLEER je zaken nog 1 x wat hij dan ook doet!

en toch haalt hij hem terug uit zijn zak na een dikke 30 min zoeken en zuchten in die tent van +30°C
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
DDeeJay zei:
maar we vragen dan uitdrukelijk aan hem ..CONTROLEER je zaken nog 1 x wat hij dan ook doet!

en toch haalt hij hem terug uit zijn zak na een dikke 30 min zoeken en zuchten in die tent van +30°C
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:

Zo extreem is het bij ons dan weer niet, na ongeveer 10 min. is het altijd wel opgelost. :)

Ik heb ook al eens gehad dat ik langs mijn gsm had gevoeld, onder invloed dan wel... :rolleyes: Paniek natuurlijk, dan alles afzoeken, vind je hem in je broekzak... :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5253545556...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."