Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval. Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch. Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus."
"hmkey zei: YawningMan zei: Ik zou ook bijna aan placebo's gaan denken. 100mg diazepam voor iemand met geen tolerantie is een ontzettend hoge dosis. 100mg diazepam legt menig mens plat. Mij wel in ieder geval. Sowieso vind ik alprazolam en diazepam geen logische medicatie om voor te schrijven bij een slaapstoornis, deze worden voornamelijk gebruikt bij angststoornissen, paniekaanvallen en beroertes. Flunitrazepam is daarentegen wel meer hypnotisch. Gewoon in gesprek gaan met je huisarts, vraag ook eens naar Zoldipem (google ook even). Mochten benzodiazepinen om wat voor reden écht geen uitwerking op jou hebben (wat ik betwijfel) zijn er ook altijd nog barbituraten. Deze worden alleen bijna nooit meer voorgeschreven sinds benzo's zijn uitgevonden. Barbituraten kun je extreem makkelijk een overdosis van nemen met een CZS depressie met coma of dood als gevolg. Mocht je arts je dit gaan voorschrijven, ga NOOIT zelf met de dosering aan de haal. Met benzo's is het gevaar hiervan gering, de LD50 (fatale dosis voor 50% van de bevolking) voor (bijvoorbeeld) diazepam is ongeveer 1200mg per kilo lichaamsgewicht. Alhoewel er wel comateuze toestanden zijn geweest bij mensen met het innemen van al 500mg. Oppassen dus. Klik om te vergroten... Barbituraten..tja.. Ik denk dat er eerder Seroquel oid voorgeschreven word. Maarja, de arts zal het wel weten maar geef het niet op ikwilslapen, ga terug naar de arts ! Klik om te vergroten... Denk je nou werkelijk dat een huisarts één van de meest omstreden antidepressiva en antipsychotica gaat voorschreven voor een slaapstoornis omdat het ook een sederend en hypnotisch effect heeft? Lijkt me erg sterk! Pammer zei: Nog tal van slaapmedicatie die je kunnen helpen. Zolpidem, Zopiclon, maar helaas werken die op de zelfde receptor als benzo's dus twijfel ik of je hiervan iets voelt... Ze schrijven ook antideppresiva voor tegen slaapeloosheid, vooral tricyclidische. Wat betreft die 100mg Diazepam, zonder tolerantie zou je plat liggen voor een lange tijd! Maar hij vermelde 4x 2mg Flunitrazepam... Dat is extreem hoog. Zelfs na 1 en indien niet na 2 dan is iemand plat Klik om te vergroten... Hij zegt wel van drank te kunnen slapen, alcohol werkt ook op de GABA receptor. Dus dat is het probleem niet. Benzo's zouden moeten werken, evenals Zoldipem oid. en inderdaad amitriptyline (één van de tricyclische) is ook nog relatief gebruikelijk voor slaapstoornissen (of pijnstiller) naast antidepressiva."
"Frog83 zei: W.F.L. zei: Hmm als je nog na je pc kan zitten zonder tolerantie met 3.5mg zit er iets niet in de haak denk ik haha :P Edit: Oh wel tolerantie. Ik zwijg Klik om te vergroten... Ja maar YawningMan niet en die heeft 2 mg op en voelt niks. @ YawningMan eerste post en toevalig ook zelvde vage pillen? Had hij ze pas binnen ook, kom je uit gelderland toevalig, mijn levenrancier heeft veel al zelfde wat jij hebt, ook oxa 10mg in blister aleen de 50 los maar die werken ook.Xanax in blister diaz ook wel uit pakistan een keer strip gehad waaraan in twijfelde, of het allemaal regeulier is twijfel ik beetje aan, maar ze werek niig als benzo's ik voel nu echt amper wat na 4 mg roofie behalve terleurstelling, zelf het beetje lamme is alweer bijna weg. Ga refund of compensatie vragen, die gast heb genoeg verdient aan me kan het altijd proberen. Baal als een stekker had hier echt na uitgekeken... Klik om te vergroten... Ja, kom toevallig uit Gelderland Ik moet zeggen dat ik wel denk dat het een benzo was, gezien de smaak en ik na een 20 minuten ongeveer wel een bepaalde licht gevoel kreeg in mijn handen (dat is altijd één van de dingen waaraan ik merk dat benzo's inkicken). Heb er wel aardig wat hash bij gerookt, voor m'n gevoel was ik alleen high. Maar zoals je zelf zegt, het zou één van de sterkste benzo's moeten zijn qua effect, zo dan al niet de sterkste. Qua dosering is het echter iets minder potent. Niet dat het helemaal evenredig is maar het zou ongeveer gelijk staan aan 1mg Alprazolam en daar merk ik wel degelijk meer van. Hoef ze in ieder geval niet meer, had maar 5 tabletjes gehaald en verder paar stripjes diazepam en alprazolam. Dus bij de afnameprijs was het geen probleem.. Nu nog ééntje over (vriend van me had er ook 2, die had ook niet echt het idee iets te voelen en gebruikt al helemaal zeer sporadisch benzo's..). Neem hem ooit wel voor het slapen ofzo"
"Je beschrijving van medicatie deed wel erg aan een alcohol verslaving denken. Maargoed verder niet relevant voor ons. Als je je andere medicatie prettiger vond zal je arts dat wel voorschrijven, sterker nog, ik maak er nu uit op dat hij dat al heeft gedaan? Dus dan zal het wel in orde zijn."
"Benzo's snuiven is volledig nutteloos en inefficiënt. Minder effect en je ramt alleen maar rotzooi mee naar binnen van de tablet naast de werkzame stof. En drinken erbij, zonder dat je daarmee om hebt leren gaan/ervaring hebt is inderdaad niet zo verstandig."
"Je vraag is wel beantwoord. Gewoon wat aan je arts vragen, schat de kans dat je tramadol krijgt overigens klein. Zo wel, slik géén benzo's in combinatie met een opiaat, tenzij je écht weet wat je doet."
"Ik neem mijn benzo's ook altijd sublinguaal, ook alprazolam. Een pretje is het niet inderdaad, erg bitter. Dat het je glazuur aan tast lijkt me sterk. Tevens houd ik echt onder m'n tong, dus in directe aanraking met m'n tanden komt het niet, hooguit m'n tandvlees. Anders slik ze gewoon door, om zelf iets intraveneus in te dienen lijkt me niets. Evenals hem in m'n bips te duwen. Snuiven is óók natuurlijk een optie maar verreweg van de beste. Nooit gedaan ook, krijg je alleen maar de troep van de tablet mee in je neus en het is minder potent."
"ikwilslapen zei: Ik geloof je helemaal. Bij mij doet werkelijk NIKS het. Alles is van de apotheek en ik heb een vriend ook van alles wat gegeven. Die heeft er heeeerlijk baat bij. Bij mij doet een hele strip valium 10mg niks....is dus 100 mg. Nitrazepam....3x de dosis, niks, Flunitrazepam.....4x 2 mg....niks. Heb nu dormicum 15 mg. Niks. Mix gemaakt van van alles en nog wat, veel. Niks. Geen placebo's dus, want bij anderen werken ze allemaal....uit dezelfde stip. Ben jaloers op jullie.....IK WIL SLAPEN Of SOEZEN!!!!! Ik hebe het aan een psychiater gevraagd en die zei me dat het inderdaad sporadisch voorkomt, dat mensen nergens iets op doen. Ik he geen drugs verleden en rook niks geks. Ik baal. Ik ga wel een saai boek lezen...hoi hoi hoi Klik om te vergroten... Barbituraten."
"sjoerd101 zei: Een lekkere combinatie is het zeker, wat de negatieve effecten van ritalin zeker tenietdoet. Maar dit geld absoluut ook voor het leervermogen, ik denk zelfs dat je met de combinatie nog slechter kunt leren als zonder ritalin. Benzo's hebben een erg negatief effect op geheugen en leervermogen. Klik om te vergroten... Dit. Benzo's kunnen schadeloos gecombineerd worden met ADHD en ADD medicatie, dus ook ritalin. En het zal ook zeker, zoals je zelf al hebt geconstateerd, de vervelende bijwerkingen voor een groot deel de kop in drukken. Echter gaan je cognitieve vermogens ontzettend achteruit. Ik kan me wel concentreren met benzo's maar ik onthoudt niets. Dus voor het leren.. no go"
"Winehouse zei: Dormicum!!!!! Klik om te vergroten... Meen je dit nou? Aangezien je al 100x een andere hebt genoemd, volgens mij ga je ze allemaal af. De recreatieve waarde van midazolam is volgens mij nou niet echt groot"