Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
227 weergaven
18-5-2026
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#1
of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen :rolleyes:
vragen voor al zijn zaken te controleren

heel de tent overhoop gooien/leeghalen

zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Feeling like walking UP the downstair!

Wanneer je het begrijp, zal je het onderhand wel begrijpen en is uitleg dus niet meer nodig.

Heerlijk makkelijk, dat communiceren gedoe :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
DDeeJay zei:
of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen :rolleyes:
vragen voor al zijn zaken te controleren

heel de tent overhoop gooien/leeghalen

zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
Klik om te vergroten...

Haha herkenbaar, alles overhoop halen en dan erachter komen dat je het al hebt ! :tearsofjoy:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sublimo zei:
DDeeJay zei:
of een vriend van me die zijn gsm kwijt is op een festival en we kenne hem ondertussen :rolleyes:
vragen voor al zijn zaken te controleren

heel de tent overhoop gooien/leeghalen

zegt hij opeens "ahh hij zat in me zak"
...
typisch
Klik om te vergroten...

Haha herkenbaar, alles overhoop halen en dan erachter komen dat je het al hebt ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

maar we vragen dan uitdrukelijk aan hem ..CONTROLEER je zaken nog 1 x wat hij dan ook doet!

en toch haalt hij hem terug uit zijn zak na een dikke 30 min zoeken en zuchten in die tent van +30°C
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
DDeeJay zei:
maar we vragen dan uitdrukelijk aan hem ..CONTROLEER je zaken nog 1 x wat hij dan ook doet!

en toch haalt hij hem terug uit zijn zak na een dikke 30 min zoeken en zuchten in die tent van +30°C
Klik om te vergroten...

Haha. :tearsofjoy:

Zo extreem is het bij ons dan weer niet, na ongeveer 10 min. is het altijd wel opgelost. :)

Ik heb ook al eens gehad dat ik langs mijn gsm had gevoeld, onder invloed dan wel... :rolleyes: Paniek natuurlijk, dan alles afzoeken, vind je hem in je broekzak... :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelukkig niet zo vaak... als ik ergens niet tegen kan, is dat het wel!
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik kreeg net een BIG SMILE toen ik weer terug dacht aan mijn eerste XTC ervaring

was met een paar doorgewinterde gebruikers op stap en we hadden op voorhand afgesproken om een pilletje te droppen in een discotheek, na een avond me goed voelen en dansen kom ik aan de toog voor een cola omdat ik al de hele avond water had gedronken en wel zin had in iets zoets.

dus ik ga hiermee terug op "onze plek" en drink van me cola kijk super verbaasd kijk naar me vrienden

ik tegen vrienden : wwwouwww man die cola is net siroop!
zij allemaal plat van het lachen...

haha goeie tijd ... weet ook nog dat ik zo verbaast was dat water zo koud kon zijn!
L
LwbnjioLid
01-01-2024, 00:00
#8
Na heeel verbaasd naar mn eigen telefoon gekeken te hebben:

"Is dit jouw telefoon ofzo?"

Tegen een maatje van me.. was flink hilarisch :)
L
LepelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Op onze laatste LSD trip, we waren met 4 mensen, en mijn vriend had de geest om zo af en toe iets op te schrijven, dus bij deze;

- ik had iets geniaals verzonnen, wat ik onder lsd had kunnen bedenken, maar nu (onder lsd) weet ik het niet meer.

- geen speld in een hooiberg, maar een schaap in de sneeuw

- ipv niet tactisch, distactvol

- Hoe groot moet ik de appelpartjes snijden?
Gewoon, niet te groot.

- het leven is te kort om je te haasten

- Tijdens het schaken, zit er iemand extreem geconcentreerd te kijken naar het bord, net alsof zij een nieuwe zet aan het bedenken is. Zegt ze spontaan; wat heb jij een hoer als koningin!

- Lachgas, eigenlijk net als heroine en een orgasme.

- Komt de kamer binnen gelopen; Hij zei net iets briljants, maar ik heb het gemist.

- In plaats van dat jij gaat na denken over wat wij leuk zouden vinden, kun je het ook gewoon aan ons vragen?

Was een toffe trip ^^ heel gezellig vooral eigenlijk
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
"Zal ik van je poesje een gebakje maken?"
"Hoe dan?"
"Door er een worstje in te doen!"
"Dan is het toch geen gebakje? Dat is een hotdog man!"
"Oh.. Eh.. Als ik hem volspuit met slagroom dan?"
"Dan is het meer een roombroodje"
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Niveau is echt weer nul komma nul hier :grin: Dit typte ik net zag ik:

"Het is wit en het ziet eruit als Xanax."
GUESS WHAT
is het gewoon nog xanax ook jawel!!
WFL zegt
ff dfen
hahahaha
hmmz ik was ook nog ziek enzo
ondertussen haha
Oja
nouja dat kan er ook nog wel bij
yezz
multitasking bitch
haha
Klik om te vergroten...

Geniaal is het nu nog net niet maar toch.

Oja, ik zit al een geruime tijd met een 2mg xanaxtablet te spelen. Daarom.
l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zei net op msn tegen iemand

"Patronen zijn eigenlijk geen patronen, dat zijn gewoon heel veel dezelfde dingen achter elkaar" :tearsofjoy: :tearsofjoy:
L
LevitateLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geniaal topic.
''Jouw haar is een bos... en mijn boswachtervingers lopen daar doorheen... en dan zegt de ene tegen de andere; Ik zie door de bomen het bos niet meer! en die andere kijkt de kat uit de boom.''
''Ik heb een steen! Hij heet Herman!"' Die 'steen' brak. ''Nu heb ik er twee! Hoe heten ze nu?'' Vriendin van me: ''Her en man!'' ''Neehee'' ''Man en Her!'' ''JA!''
En dan stukgaan. Leuke herinneringen.
l
loveloveloveLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het leven is een choas waarom proberen we zo moedwillig alles netjes en structureel in gering te houden. Het is een CHAOS.- 2cb
Tijd? welke tijd? tijd bestaat niet. Alleen maar cijfers in volgordes met bepaalde regels bedacht door de mens.- 2cb
Hallo boom wil je ophouden met lijken op een hardlopende man? - xtc
nou ja de rest ben ik vergeten maar blijft leuk om pen en papier bij de hand te houden en gedachte neer te zetten.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
afgelopen zaterdag heb ik enkel uitspraken gedaan onder de ghb-xtc-...:

-waarom doe jij nu je broek uit? (was gewoon een mate die een deken van zich afdeed blijkbaar :grin: )

-de plafond is betegeld in marmer

- wie heeft al die teksten op de muur geschreven die ik niet kan lezen ? (er stonden helemaal geen teksten)


- mijn kots ziet gewoon zwart man is toch niet normaal en wat doet die kerel in een hemd op de badkamer ?

mijn meest geniale quote is onder de pep:
- studio100 moet maar eens een goeie elektricien aannemen die bel van samson en gert is al veel te lang naar de klote
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#16
Niet helemaal mijn quote, maar vorige week deed ik lachgas met mn vriendin en beste vriend, zittend voor mn speakers, en op het moment dat het inkickte zat deze sample in de muziek:

"Welcome, we think you'll like it here
It's not perfect, but it's really all we've got
Nice people, you'll find your evening quite nice
For the time you're here - there is lots to see and do
And we'll be here together, yeah, and help you find your way"

Beter getimed, nog toepasselijker, nog gelukzaliger als dat - kan niet.

m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Asitis, idd zéér toepasselijk dit :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Na veel MDMA, GHB en wiet:
"Waarom heeft iedereen dierensmienk op, waar haal je dat?"

Op paddo's: "Als de dop op de fles past, dan past de fles misschien ook wel op de dop!" "Ja, kom we proberen het!"
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paperplane. zei:
Op paddo's: "Als de dop op de fles past, dan past de fles misschien ook wel op de dop!" "Ja, kom we proberen het!"
Klik om te vergroten...

wahahaha geniaal :tearsofjoy:

onder invloed van mdma: wat doe jij in die boom daar......( hij zat op een stoel )
K
KruimelbaktappelcakeLid
01-01-2024, 00:00
#20
''HUH RIJDEN WE AL?!?!?!?!?!?''

Dat schreeuwde ik door de trein heen om half 8 s'ochtends terwijl we stil stonden op het station. :tearsofjoy:

mdma love, love mdma :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5354555657...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."