Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Heroïne, een zeer verslavende stof. Prachtig geschreven, heel informatief"
"Hahahaa, dat stukje van verstoppertje spelen met je lamp deed 't em voor mij Mooie report"
"we liepen in de stad en nog geen halfuurtje later kom ik een andere vriend tegen, die wat raar uit zn dopppen keek, ik had hem al wel is verteld dat ik ook wel eens pillen wou eten, dus hij komt leip op me af en verteld me dat hij pillen heeft, ik kreeg een boodschap van god die zy opvreten die bende, Klik om te vergroten... Hahaha ik kwam niet meer bij jonge toen ik dat las"
"Zoiezi vond ik en H. het geen goed idee te gaan halen maar L. wou het dan.Uiteindelijk waren de winkels zéééér kleurrijk en was grappig hoe flesjes drinken bestonden in elke soort & maat. Ook was de muziek van de radio in de winkel zeer relaxend ^^. Klik om te vergroten... Haha ja ik snap wat je hiermee bedoelt, heb je ook op de wassmiddelen afdeling gekeken ..? Ik keek me ogen uit en dan heb ik nog niet eens over dat stukje met die jelly beans gesproken :P"
"Beste mensen, Zoals de titel al zegt, ben ik van plan om over 3 weken in het weekend te gaan trippen in de bunkers en op het strand van Hoek van Holland. De planning : Ongeveer in de namiddag op zaterdag bij Rotterdam centraal afspreken, daarna richting HvH vertrekken. De overnachting is van zaterdag op zondag. We zijn met 3 personen, L, W en ik. Dosis: L neemt een bakje Dragons Dynamite, net zoals ik. Voor W haal een bakje Atlantis ofzo aangezien het zijn 1e keer truffels is. Zowiezo neem ik 4 groene eekhoortjes mee om op te snoepen, je weet maar nooit wanneer iemand trek krijgt :P . Dan nog misschien 4 zegeltjes LSD met een spreiding van 120 mics, maar dat is nog niet helemaal zeker maar waarschijnlijk wel. Spullen en spot: We nemen ( ik in ieder geval ) een matje, zeil en slaapzak mee om te kunnen pitten. Ik neem ook extra trui en natuurlijk me zaklamp mee, je tript natuurlijk wel in een bunker dus lampje is wel handig zeg maar :P. Dan nog wat standaard eten en drinken en misschien nog wat marshmallows voor als ik fik ga maken :P. Ik ben van plan om in de diepste bunker achter de duinen te gaan overnachten. Hier zullen (neem ik aan) geen mensen komen en dus ook niemand last van ons hebben :P. We gaan trippen en pitten in een kamer van een bunker, waar je tegelijkertijd beschut bent, maar ook naar buiten kunt kijken via tralies. Nou, wat vinden jullie ervan ..? Zijn er nog tips, do's en dont's of zijn er ervaringen te delen of ben ik nog dingen vergeten..? Laat het dan even weten, want ook hier wil ik een onvergetelijke trip van maken, met uiteraard een prachtige report ervan .. Hier nog wat linkjes, om het verhaal misschien wat duidelijker te maken : http://www.xs4all.nl/~kazil/og-hvhbunker.html (vooral eerste paar foto's) http://static.zoom.nl/F530C728B13AFBB59 ... olland.jpg (een gang van de banker) http://farm1.static.flickr.com/55/13298 ... ac88_o.jpg http://farm5.static.flickr.com/4016/446 ... eb6c69.jpg (DE bunker) Ik hoor het nog wel, alvast bedankt iedereen"
"Paul Kalkbrenner en dan vooral het nummer Aaron, Eigenlijk overal bij maar helemaal bij MDMA"
"Beste mensen van DF, Het plan is om vanavond rond een uur of 6 truffels te gaan slikken, Atlantis, 15gr de man. Rond een uur of 11, als de truffel een beetje van ze top is afgekomen, was het de bedoeling om één blauwe diamant te slikken, en dan een uur of anderhalf uur later nog één blauwe diamant. Natuurlijk is er al gezorgt voor de nodige tripmiddelen zoals laserlampje, blauw zwaailicht (aanrader) en zo'n slimey, maar dan had ik nog een vraag over. Ik heb kiespijn als een motherfucker en slik 500mg paracetamol, misschien een domme vraag maar kun je dus gewoon die blauwe diamantjes kanen zonder dat ik problemen krijg met de daarvoor geslikte paracetamol, of moet ik een paar uur van tevoren kappen met die dingen, alvast bedankt voor de hulp Ohja en dan is er nog iets, misschien dat "ouderen" van jullie het zich kunnen herinneren maar ik ben dus al 3 dagen opzoek naar een stukje kinder speelgoed, lijkt mij geweldig om mee te trippen. Nee geen vreemde dingen mee doen ofzo, gewoon doorheen kijken. Ik heb het over een soort van kinder telescoop verrekijker, waar je dus met één oog doorheen kijkt. Als je hier doorheen kijkt, zie je zegmaar het beeld wat je eigenlijk hoort te zien, een stuk of 30× verspiegeld, allemaal verspiegeld in paren van 3 en dan in een 3hoek. IK hoop dat jullie me verder kunnen helpen want dat zou geweldig zijn Alvast bedankt mensen"
"dain zei: het speeltje dat je zoekt is een Caleidoscoop (of Kaleidoscoop zoals het vroeger werd geschreven). Over de medicatie kan ik niks zeggen maar ik denk dat je lever het sowieso wel zwaar gaat hebben dan. Klik om te vergroten... Vreselijk bedankt man, dat zoek ik, nu ik de naam weer weet kan ik het misschien vinden, bedankt man"
"Sublimo zei: Paracetamol is al niet goed voor je lever, daar moet je sowieso al geen MDMA bij gaan combineren. Zo ver ik weet ga je er niet dood aan, maar het is absoluut niet gezond of goed voor je lichaam. Je geeft je lever op die manier enorme klappen. Sowieso zou ik het je afraden om te trippen als al last hebt van iets waar je paracetamol voor moet slikken, neem nu in jouw geval jouw kiespijn, die kiespijn kan je een vervelende trip geven. Die kans acht ik zelfs groot. Je stopt al even van tevoren met de paracetamol vanwege de MDMA, dus je gaat sowieso meer pijn hebben. Dat is niet aangenaam als je aan het trippen bent. Als je ziek bent of last hebt van dat soort dingen, dan trip je beter niet. Persoonlijk lijkt me het in het algemeen al niet zo een geweldige combinatie, ik denk dat je veel kunt verpesten met die MDMA aan het einde. Klik om te vergroten... Bedankt voor de info man, Ik ben sinds gistermiddag (12 uur) gestopt met paracetemol slikken , zeg maar om me voor te bereiden op dit soort andwoorden. Ik slik dan nu anders namelijk helemaal geen paracetemol meer om dat dan te voorkomen, en de kiespijn valt nu opzich nog wel mee dus het is waarschijnlijk nog wel te overleven :P. Ik weet niet hoelang het duurt voordat die paracetemol is afgebroken door het lichaam, maar ik denk dathet wel goed gaat komen, maar bedankt voor de hulp"
"Truffels (Atlantis 15 gr)"