Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
243 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Klik om te vergroten...
Maar ik doe dat ook altijd.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
jimi zei:
boembaaa zei:
'ik begrijp je wel, maar ik snap je niet'
Klik om te vergroten...

deze heb ik echt vaak gehoord en gezegd ook
en het is ook totaal logisch dan
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is het totaal Bassie & Adriaan.
Klik om te vergroten...

Telt niet als stoerdoenerij over drugs dan. Het is nog grappig ook dat mensen tegen een boom rijden zeker?

Doe vooral zo verder heh, nog wat pmetjes sturen ook lekker hoor :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...

Klinkt heel bekend! Alleen heb ik dat al enkele jaren niet meer geprobeerd. Naderhand snap ik toch een hol waarom ik die tegel heb gefotografeerd, of waarom ik die deur heb gefilmd. ._.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin:
zeer herkenbaar ik kom ook altijd helemaal enthousiast van de wc.
geweldig wat daar allemaal te zien is.
blijf er ook vaak te lang hangen
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Zin om te trippen!!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Zin om te trippen!!
Klik om te vergroten...

+1 :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Zin om te trippen!!
Klik om te vergroten...
Ik heb zin om met jou te trippen!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jaaa, moeten we écht een keer doen deze zomer! :hearteyes: Ik voorspel véél goeds voor dit seizoen! :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Grote Pupillen, Zonnebrillen. :smoke:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
spacelord zei:
Paar weken terug=> paddestoelen check! lachgas check! wiet check! DMT check!
We gaan het vandaag eens drugstig aan doen :grin:
Klik om te vergroten...

haha, geweldig. Dat is al het leuke aan drugs die vage en geniale momenten en opmerkingen en acties die je doet..

:)
t
traxjeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
traxjee zei:
was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
Klik om te vergroten...
14g? In hoeveel dagen heb je dat naar binnengewerkt?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Net nog tegen mezelf:

Mijn shit is gewoon kankerwreed.
S
SpietfriekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat snapte ik ookalweer?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
traxjee zei:
was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
Klik om te vergroten...

FORUMREGELS

Niet gewenst:

Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik

Sanctie bij overtreding
- Waarschuwing
- Ban gedurende 3 dagen
- Permanente ban
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
traxjee zei:
was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
Klik om te vergroten...

FORUMREGELS

Niet gewenst:

Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik

Sanctie bij overtreding
- Waarschuwing
- Ban gedurende 3 dagen
- Permanente ban
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik geef 'm de kans om er 1.4 van te maken, LD50 is 6 op 24 uur volgens mij.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het was ook niet per se als suggestie om hem te waarschuwen bedoeld hoor, ik vond het gewoon een mooie manier om hem op dat proletengedrag aan te spreken. :grin:

Je hebt gelijk:

Individual patient response to amphetamines varies widely. While toxic symptoms occasionally occur as an idiosyncracy at dosages as low as 2mg, they are rare with doses of less than 15mg; 30mg can produce severe reactions, yet doses of 400 to 500mg are not necessarily fatal. In rats, the oral LD50 of dextroamphetamine sulfate is 96.8 mg/kg.
Klik om te vergroten...

96,8 mg x 70 kg lichaamsgewicht = ruim 6,5 gram.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Het was ook niet per se als suggestie om hem te waarschuwen bedoeld hoor, ik vond het gewoon een mooie manier om hem op dat proletengedrag aan te spreken. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik had hem er dan natuurlijk ook nooit om gewaarschuwd. Ik ben een waardeloze mod.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."