#1
Maar ik doe dat ook altijd.Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Maar ik doe dat ook altijd.Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Exceptional Insight zei:Eigenlijk is het totaal Bassie & Adriaan.jimi zei:boembaaa zei:'ik begrijp je wel, maar ik snap je niet'
deze heb ik echt vaak gehoord en gezegd ook
en het is ook totaal logisch dan

KoxBox zei:Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.
"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'KoxBox zei:Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.
"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Drientje zei:Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'KoxBox zei:Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.
"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Drientje zei:Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'KoxBox zei:Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.
"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Rabbithole zei:Drientje zei:Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'KoxBox zei:Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.
"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
![]()
![]()
Zin om te trippen!!
Ik heb zin om met jou te trippen!Rabbithole zei:Drientje zei:Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'KoxBox zei:Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.
"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
![]()
![]()
Zin om te trippen!!

spacelord zei:Paar weken terug=> paddestoelen check! lachgas check! wiet check! DMT check!
We gaan het vandaag eens drugstig aan doen![]()
14g? In hoeveel dagen heb je dat naar binnengewerkt?traxjee zei:was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
traxjee zei:was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
FORUMREGELS
Niet gewenst:
Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Sanctie bij overtreding
- Waarschuwing
- Ban gedurende 3 dagen
- Permanente ban
Ik geef 'm de kans om er 1.4 van te maken, LD50 is 6 op 24 uur volgens mij.Rabbithole zei:traxjee zei:was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN.
was na 14g pep
FORUMREGELS
Niet gewenst:
Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Sanctie bij overtreding
- Waarschuwing
- Ban gedurende 3 dagen
- Permanente ban
Individual patient response to amphetamines varies widely. While toxic symptoms occasionally occur as an idiosyncracy at dosages as low as 2mg, they are rare with doses of less than 15mg; 30mg can produce severe reactions, yet doses of 400 to 500mg are not necessarily fatal. In rats, the oral LD50 of dextroamphetamine sulfate is 96.8 mg/kg.
Ik had hem er dan natuurlijk ook nooit om gewaarschuwd. Ik ben een waardeloze mod.Rabbithole zei:Het was ook niet per se als suggestie om hem te waarschuwen bedoeld hoor, ik vond het gewoon een mooie manier om hem op dat proletengedrag aan te spreken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."